Nowy design opakowań E.Wedel!
Portfolio produktów E.Wedel przeszło prawdziwą metamorfozę. Wedlowskie czekolady oraz pianki Ptasie Mleczko® w odświeżonej wersji graficznej opakowań stopniowo pojawiają się na sklepowych półkach od początku sierpnia. Odmieniony design podkreśla apetyczność wedlowskich wyrobów i zachęca do sięgnięcia po czekoladowe pyszności. Opakowania zyskały nowe kolory oraz bohaterów, postaci chłopca i zebry, którzy przedstawiają przeróżne chwile codziennej przyjemności. Tym samym E.Wedel wprowadził storytelling bezpośrednio na opakowania.
Nowe opakowania są atrakcyjne dla wielbicieli E.Wedel, a także podkreślą apetyczność czekoladowych przysmaków. Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności opakowań portfolio E.Wedel, poprawieniu ich czytelności oraz atrakcyjności. Na szczególną uwagę zasługuje obecność postaci chłopca i zebry, którzy spędzają wspólnie czas i pokazują swoje przygody. Scenki z nowymi bohaterami nawiązują do codziennych przyjemności
i wyróżników smakowych wedlowskich produktów. To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się
na sklepowej półce – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.
Zmiana estetyczna kategorii tabliczek, oprócz bohaterów i zmiany kolorów, obejmuje również nowy pionowy układ kostek czekolady, które na opakowaniach leżą jedna na drugiej.
Natomiast Ptasie Mleczko® zachowało piękne ptasie wzory, zaprojektowane przez polskich artystów ponad rok temu. Tegoroczna zmiana ma na celu uspójnienie wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio E.Wedel. Podobnie jak w przypadku tabliczek, obecnie na pudełkach widnieje chłopiec z zebrą, powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące
do smaku danego wariantu.
Zgrana para – chłopiec i zebra!
Chłopiec i zebra w nowatorskiej formule są zaprezentowani jako para przyjaciół, która wspólnie doświadcza małych, codziennych przyjemności w towarzystwie pysznej czekolady. Każda tabliczka przedstawia inną aktywność chłopca i zebry. Bohaterowie wspólnie spędzają miły czas m.in. czytając książkę, łowiąc ryby czy obserwując gwiazdy.
Historia kultowego symbolu zaczyna się w 1926 roku, kiedy Jan Wedel zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello, nazywanego ojcem współczesnej sztuki plakatu, zaprojektowanie wyjątkowej grafiki. Kreacja szybko zyskała dużą popularność, jak na ówczesne czasy był to oryginalny i egzotyczny wyróżnik marki podkreślający pochodzenie ziarna z Ghany, na bazie którego powstaje oryginalna wedlowska czekolada. Do dziś chłopiec i zebra są lubianymi wedlowskimi symbolami, występują m.in. w reklamach produktów E.Wedel. Na przestrzeni lat ich wizerunek przechodził metamorfozy, jednak od pewnego czasu pojawiają się regularnie w działaniach marki E.Wedel. Można ich oczywiście znaleźć w spotach telewizyjnych marki czy na neonie na najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie. Ostatnio również Chłopiec i zebra zostali bohaterami jednego z plakatów autorstwa Jana Kallwejta zaprojektowanego w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”.
Nowe kolory opakowań
Wyraźną zmianą jest także nowa kolorystyka opakowań E.Wedel. Opakowania tabliczek charakteryzują się teraz odświeżonymi odcieniami niebieskiego, zarówno soczystymi jasnymi na tabliczkach mlecznych, jak i ciemniejszymi, głębokimi barwami na wariantach gorzkich. Ułatwia to odnalezienie wedlowskich czekolad na sklepowych półkach.
Zmiana designu w 2020 roku
Nowe opakowania tabliczek marki E.Wedel będą stopniowo pojawiać się w sklepach od początku sierpnia 2020 roku. Ptasie Mleczko® po zmianie designu pudełek znajdziemy na półkach od września. Dodatkowo, w listopadzie metamorfoza opakowań nastąpi w portfolio batonów i wafli.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.