Nowy design opakowań E.Wedel!
Portfolio produktów E.Wedel przeszło prawdziwą metamorfozę. Wedlowskie czekolady oraz pianki Ptasie Mleczko® w odświeżonej wersji graficznej opakowań stopniowo pojawiają się na sklepowych półkach od początku sierpnia. Odmieniony design podkreśla apetyczność wedlowskich wyrobów i zachęca do sięgnięcia po czekoladowe pyszności. Opakowania zyskały nowe kolory oraz bohaterów, postaci chłopca i zebry, którzy przedstawiają przeróżne chwile codziennej przyjemności. Tym samym E.Wedel wprowadził storytelling bezpośrednio na opakowania.
Nowe opakowania są atrakcyjne dla wielbicieli E.Wedel, a także podkreślą apetyczność czekoladowych przysmaków. Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności opakowań portfolio E.Wedel, poprawieniu ich czytelności oraz atrakcyjności. Na szczególną uwagę zasługuje obecność postaci chłopca i zebry, którzy spędzają wspólnie czas i pokazują swoje przygody. Scenki z nowymi bohaterami nawiązują do codziennych przyjemności
i wyróżników smakowych wedlowskich produktów. To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się
na sklepowej półce – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.
Zmiana estetyczna kategorii tabliczek, oprócz bohaterów i zmiany kolorów, obejmuje również nowy pionowy układ kostek czekolady, które na opakowaniach leżą jedna na drugiej.
Natomiast Ptasie Mleczko® zachowało piękne ptasie wzory, zaprojektowane przez polskich artystów ponad rok temu. Tegoroczna zmiana ma na celu uspójnienie wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio E.Wedel. Podobnie jak w przypadku tabliczek, obecnie na pudełkach widnieje chłopiec z zebrą, powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące
do smaku danego wariantu.
Zgrana para – chłopiec i zebra!
Chłopiec i zebra w nowatorskiej formule są zaprezentowani jako para przyjaciół, która wspólnie doświadcza małych, codziennych przyjemności w towarzystwie pysznej czekolady. Każda tabliczka przedstawia inną aktywność chłopca i zebry. Bohaterowie wspólnie spędzają miły czas m.in. czytając książkę, łowiąc ryby czy obserwując gwiazdy.
Historia kultowego symbolu zaczyna się w 1926 roku, kiedy Jan Wedel zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello, nazywanego ojcem współczesnej sztuki plakatu, zaprojektowanie wyjątkowej grafiki. Kreacja szybko zyskała dużą popularność, jak na ówczesne czasy był to oryginalny i egzotyczny wyróżnik marki podkreślający pochodzenie ziarna z Ghany, na bazie którego powstaje oryginalna wedlowska czekolada. Do dziś chłopiec i zebra są lubianymi wedlowskimi symbolami, występują m.in. w reklamach produktów E.Wedel. Na przestrzeni lat ich wizerunek przechodził metamorfozy, jednak od pewnego czasu pojawiają się regularnie w działaniach marki E.Wedel. Można ich oczywiście znaleźć w spotach telewizyjnych marki czy na neonie na najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie. Ostatnio również Chłopiec i zebra zostali bohaterami jednego z plakatów autorstwa Jana Kallwejta zaprojektowanego w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”.
Nowe kolory opakowań
Wyraźną zmianą jest także nowa kolorystyka opakowań E.Wedel. Opakowania tabliczek charakteryzują się teraz odświeżonymi odcieniami niebieskiego, zarówno soczystymi jasnymi na tabliczkach mlecznych, jak i ciemniejszymi, głębokimi barwami na wariantach gorzkich. Ułatwia to odnalezienie wedlowskich czekolad na sklepowych półkach.
Zmiana designu w 2020 roku
Nowe opakowania tabliczek marki E.Wedel będą stopniowo pojawiać się w sklepach od początku sierpnia 2020 roku. Ptasie Mleczko® po zmianie designu pudełek znajdziemy na półkach od września. Dodatkowo, w listopadzie metamorfoza opakowań nastąpi w portfolio batonów i wafli.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.