Komunikaty PR

Nowy design opakowań E.Wedel!

2020-08-27  |  16:00
Biuro prasowe

Portfolio produktów E.Wedel przeszło prawdziwą metamorfozę. Wedlowskie czekolady oraz pianki Ptasie Mleczko® w odświeżonej wersji graficznej opakowań stopniowo pojawiają się na sklepowych półkach od początku sierpnia. Odmieniony design podkreśla apetyczność wedlowskich wyrobów i zachęca do sięgnięcia po czekoladowe pyszności. Opakowania zyskały nowe kolory oraz bohaterów, postaci chłopca i zebry, którzy przedstawiają przeróżne chwile codziennej przyjemności. Tym samym E.Wedel wprowadził storytelling bezpośrednio na opakowania.

 Nowe opakowania są atrakcyjne dla wielbicieli E.Wedel, a także podkreślą apetyczność czekoladowych przysmaków. Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności opakowań portfolio E.Wedel, poprawieniu ich czytelności oraz atrakcyjności. Na szczególną uwagę zasługuje obecność postaci chłopca i zebry, którzy spędzają wspólnie czas i pokazują swoje przygody. Scenki z nowymi bohaterami nawiązują do codziennych przyjemności 
i wyróżników smakowych wedlowskich produktów. To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się 
na sklepowej półce 
– mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel. 

Zmiana estetyczna kategorii tabliczek, oprócz bohaterów i zmiany kolorów, obejmuje również nowy pionowy układ kostek czekolady, które na opakowaniach leżą jedna na drugiej.

Natomiast Ptasie Mleczko® zachowało piękne ptasie wzory, zaprojektowane przez polskich artystów ponad rok temu. Tegoroczna zmiana ma na celu uspójnienie wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio E.Wedel.   Podobnie jak w przypadku tabliczek, obecnie na pudełkach widnieje chłopiec z zebrą, powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące 
do smaku danego wariantu. 

Zgrana para – chłopiec i zebra!

Chłopiec i zebra w nowatorskiej formule są zaprezentowani jako para przyjaciół, która wspólnie doświadcza małych, codziennych przyjemności w towarzystwie pysznej czekolady.  Każda tabliczka przedstawia inną aktywność chłopca i zebry. Bohaterowie wspólnie spędzają miły czas m.in. czytając książkę, łowiąc ryby czy obserwując gwiazdy. 

Historia kultowego symbolu zaczyna się w 1926 roku, kiedy Jan Wedel zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello, nazywanego ojcem współczesnej sztuki plakatu, zaprojektowanie wyjątkowej grafiki. Kreacja szybko zyskała dużą popularność, jak na ówczesne czasy był to oryginalny i egzotyczny wyróżnik marki podkreślający pochodzenie ziarna z Ghany, na bazie którego powstaje oryginalna wedlowska czekolada. Do dziś chłopiec i zebra są lubianymi wedlowskimi symbolami, występują m.in. w reklamach produktów E.Wedel. Na przestrzeni lat ich wizerunek przechodził metamorfozy, jednak od pewnego czasu pojawiają się regularnie w działaniach marki E.Wedel. Można ich oczywiście znaleźć w spotach telewizyjnych marki czy na neonie na najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie. Ostatnio również Chłopiec i zebra zostali bohaterami jednego z plakatów autorstwa Jana Kallwejta zaprojektowanego w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”. 

Nowe kolory opakowań

Wyraźną zmianą jest także nowa kolorystyka opakowań E.Wedel. Opakowania tabliczek charakteryzują się teraz odświeżonymi odcieniami niebieskiego, zarówno soczystymi jasnymi na tabliczkach mlecznych, jak i ciemniejszymi, głębokimi barwami na wariantach gorzkich. Ułatwia to odnalezienie wedlowskich czekolad na sklepowych półkach.  

Zmiana designu w 2020 roku

Nowe opakowania tabliczek marki E.Wedel będą stopniowo pojawiać się w sklepach od początku sierpnia 2020 roku. Ptasie Mleczko® po zmianie designu pudełek znajdziemy na półkach od września. Dodatkowo, w listopadzie metamorfoza opakowań nastąpi w portfolio batonów i wafli. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.