Komunikaty PR

Nowy hipermarket w Magnolia Park już działa

2020-10-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

To otwarcie roku w największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Na terenie Magnolia Park, będącej własnością Union Investment i zarządzanej przez firmę Multi Poland, swoją działalność rozpoczął wczoraj nowy hipermarket sieci Carrefour z najnowszym konceptem store-in-store. Wewnątrz najnowocześniejszego hipermarketu tej marki na Dolnym Śląsku znajduje się sklep Carrefour BIO z największym w całej sieci w Polsce asortymentem produktów ekologicznych.

Nowy Carrefour zajmuje powierzchnię 7780 mkw. na poziomie 0. Wyróżnia go atrakcyjny wystrój, nowoczesne rozwiązania, a przede wszystkim ciekawy oraz bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów świeżych i ekologicznych. Do tego wędzarnia z atrakcyjną ofertą ryb wędzonych na miejscu drewnem w naturalny sposób (przynajmniej raz dziennie), kameralna kawiarnia z kanapkami i szeroka oferta BIO z największą wśród polskich sklepów sieci gamą produktów ekologicznych. Sklep oferuje szeroki wybór alkoholi oraz produktów spożywczych z różnych rejonów świata. Zróżnicowaną ofertę uzupełniają ubrania, zabawki oraz strefa produktów dla zwierząt. Obok działu z kosmetykami znalazło się stanowisko, przy którym można uzupełnić puste butelki po kosmetykach.

Hipermarket spodoba się klientom nie tylko ze względu na różnorodny asortyment. Równie dużą rolę odgrywa nowoczesny układ ze skośną aleją, dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu. Istotną zaletą są komfortowe alejki, kasy samoobsługowe oraz system płatności mobilnych Scan & Go. Dzięki tym udogodnieniom zakupy będą przebiegały szybko, wygodnie i bezpiecznie. W czasach pandemii to właśnie bezpieczeństwo jest kluczową sprawą, dlatego Carrefour przestrzega wszelkich zaleceń, a także daje starszym osobom oraz służbom medycznym możliwość zakupów poza kolejnością w kasach bezpieczeństwa.

Niezwykle cieszymy się, że Carrefour uzupełnił ofertę marek Magnolia Park, dzięki czemu nasi klienci mogą robić zakupy w nowoczesnym hipermarkecie tej znanej na całym świecie sieci. Znakomicie wyposażony hipermarket, gwarantujący dodatkowo komfort i wygodę robienia zakupów, to podstawa w centrum handlowym. Jesteśmy pewni, że Carrefour spełni wszelkie oczekiwania klientów, zarówno pod kątem kompletnego asortymentu, jak również atrakcyjnej aranżacji – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektorka Magnolia Park.

Radości z otwarcia nie kryje także Agata Kopytyńska, dyrektor działu Nieruchomości i Ekspansji, Carrefour Polska: – Magnolia Park jest godnym zaufania partnerem biznesowym i miejscem o doskonałej marce, dlatego cieszymy się, że właśnie tu otworzyliśmy jeden z naszych najnowocześniejszych hipermarketów w Polsce. Postawiliśmy m.in. na bardzo szeroki asortyment, nowoczesne rozwiązania, produkty BIO i takie udogodnienia jak wędzarnia ryb. Chcemy oferować klientom produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie, a także przyjemne i komfortowe zakupy – dodaje Agata Kopytyńska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.