Nowy i jeszcze większy salon Kodano Optyk w CH Focus
Już w ten weekend w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom bydgoskiej galerii salon Kodano Optyk Megastore. Marka nie tylko zdecydowała się znacznie powiększyć swój lokal, ale także przenieść się do nowej lokalizacji. To pozwoliło jej na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji. Otwarcie nowego salonu w CH Focus, a zarazem największego punktu tej sieci w regionie kujawsko-pomorskim, zaplanowano na 29 lutego.
Lokal należący do popularnej sieci Kodano Optyk właśnie przeszedł gruntowną metamorfozę. Dzięki temu klienci galerii zyskają przestronny salon o łącznej powierzchni 130 mkw. (powiększony o 50 mkw.), zapewniający atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki. Ponadto znajdują się w nim także stanowiska do badania wzroku i konsultacji optycznej. Duża powierzchnia i rozbudowana oferta produktowa (ponad 1000 opraw) czynią go lokalem w formacie megastore. Nowoczesny i większy salon Kodano Optyk po przeprowadzce nadal mieści się na parterze galerii, obok salonu iDream.
Tak jak wcześniej klienci mogą skorzystać w nim z szerokiego wyboru okularów przeciwsłonecznych, korekcyjnych i soczewek kontaktowych. W stałej ofercie sieci znajdują się znane i cenione marki okularów, takie jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Michael Kors, Loretto i wiele innych w atrakcyjnych cenach. Salon oferuje również najwyższej jakości badanie wzroku. Doradcy na miejscu pomogą dobrać okulary do każdego typu twarzy, wieku czy gustu.
Salony Kodano to profesjonalny Optyk zapewniający najwyższą jakość produktów i liczne okazje cenowe. Aktualnie, w bydgoskim salonie, można skorzystać z wyjątkowej oferty - w ramach zakupu kompletnych okularów korekcyjnych wszystkie oprawki okularowe są za 1 zł.
– Metamorfoza lokalu Kodano Optyk Megastore na pewno ucieszy klientów, którzy przyzwyczaili się do obecności marki w Focusie i często korzystają z jej oferty produktów optycznych i akcesoriów. Salon zaprojektowany został zgodnie z obowiązującymi trendami. Po remoncie zyskał nowoczesny, jasny wygląd oraz funkcjonalny układ – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy i dodaje – Nasze centrum handlowe to jedno z najbardziej interesujących miejsc spotkań oraz zakupów w Bydgoszczy. Otwarcie powiększonego Kodano Optyk Megastore świadczy o zaufaniu najemcy w biznesowych relacjach do nas jako partnera i dostrzeżeniu przez niego potencjału rozwoju naszego obiektu, a także dowodzi atrakcyjności centrum handlowego Focus.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.