Nowy kosmiczny model G-SHOCK
Za nazwą G-SHOCK—110 EARTH-1AER kryje się to, co w tych znanych, japońskich zegarkach najlepsze. Wytrzymałość, wstrząsoodporność, wodoszczelność, a przy tym wyjątkowy wygląd, inspirowany kolorami oraz wyglądem naszej planety.
W modelu GM-110 charakterystyczna dla G-SHOCK masywna tarcza, została pokryta niebieską jonową powłoką. Na ramce ze stali nierdzewnej widoczna jest grafika, która przypomina widok Ziemi z kosmosu. Oceany, chmury na bezelu oraz nadruk lądów na tarczy tworzą niepowtarzalny charakter nowego zegarka. Dodatkowym smaczkiem jest wskaźnik, który ma kształt satelity.
Specjalny system wstrząsoodporny chroni zegarek przed uderzeniami i wstrząsami, a obudowa przed polem magnetycznym. Grube szkło mineralne, którym pokryta jest tarcza zabezpiecza ją przed zarysowaniami. Dodatkowo obudowa została poddana tzw. procesowi platerowania jonowego, co zapewnia jeszcze większą odporność na rysy. Automatycznie podświetlana dioda, aktywuje się, gdy jest mało światła w otoczeniu, dzięki czemu z zegarka można korzystać w każdych warunkach. A o komfort noszenia zadba elastyczny i wytrzymały pasek.
Również wnętrze zegarka może zachwycić. Inżynierowie G-SHOCK zawarli w nim naprawdę wiele: stoper, timer, automatyczny kalendarz, który raz ustawiony zawsze będzie już wyświetlał poprawną datę, możliwość wyświetlenia czasu w różnych krajach i strefach czasowych oraz ustawienia pięciu, niezależnych alarmów dziennych, by
przypominały o powtarzalnych wydarzeniach. Jak w przypadku każdego G-SHOCK model GM-110 jest również wodoszczelny do 20 barów, dlatego nadaje się nawet do nurkowania z akwalungiem.
G-SHOCK-110EARTH-1AER to zegarek, który idealnie sprawdzi się dla osób, które żyją dynamicznie, podróżują, są w ciągłym ruchu i wciąż są głodne przygód. Wizualna strona zegarka będzie ich prawdziwą wizytówką, bo jego wygląd przypomina o tym, jak ważna jest planeta, na której żyjemy. Wnętrze zaś będzie niezawodnym kompanem w każdych warunkach.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.