Komunikaty PR

Nowy kosmiczny model G-SHOCK

2023-03-24  |  13:00
Biuro prasowe

Za nazwą G-SHOCK—110 EARTH-1AER kryje się to, co w tych znanych, japońskich zegarkach najlepsze. Wytrzymałość, wstrząsoodporność, wodoszczelność, a przy tym wyjątkowy wygląd, inspirowany kolorami oraz wyglądem naszej planety.


W modelu GM-110 charakterystyczna dla G-SHOCK masywna tarcza, została pokryta niebieską jonową powłoką. Na ramce ze stali nierdzewnej widoczna jest grafika, która przypomina widok Ziemi z kosmosu. Oceany, chmury na bezelu oraz nadruk lądów na tarczy tworzą niepowtarzalny charakter nowego zegarka. Dodatkowym smaczkiem jest wskaźnik, który ma kształt satelity.


Specjalny system wstrząsoodporny chroni zegarek przed uderzeniami i wstrząsami, a obudowa przed polem magnetycznym. Grube szkło mineralne, którym pokryta jest tarcza zabezpiecza ją przed zarysowaniami. Dodatkowo obudowa została poddana tzw. procesowi platerowania jonowego, co zapewnia jeszcze większą odporność na rysy. Automatycznie podświetlana dioda, aktywuje się, gdy jest mało światła w otoczeniu, dzięki czemu z zegarka można korzystać w każdych warunkach. A o komfort noszenia zadba elastyczny i wytrzymały pasek.


Również wnętrze zegarka może zachwycić. Inżynierowie G-SHOCK zawarli w nim naprawdę wiele: stoper, timer, automatyczny kalendarz, który raz ustawiony zawsze będzie już wyświetlał poprawną datę, możliwość wyświetlenia czasu w różnych krajach i strefach czasowych oraz ustawienia pięciu, niezależnych alarmów dziennych, by
przypominały o powtarzalnych wydarzeniach. Jak w przypadku każdego G-SHOCK model GM-110 jest również wodoszczelny do 20 barów, dlatego nadaje się nawet do nurkowania z akwalungiem. 

G-SHOCK-110EARTH-1AER to zegarek, który idealnie sprawdzi się dla osób, które żyją dynamicznie, podróżują, są w ciągłym ruchu i wciąż są głodne przygód. Wizualna strona zegarka będzie ich prawdziwą wizytówką, bo jego wygląd przypomina o tym, jak ważna jest planeta, na której żyjemy. Wnętrze zaś będzie niezawodnym kompanem w każdych warunkach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.