Komunikaty PR

Nowy kosmiczny model G-SHOCK

2023-03-24  |  13:00
Biuro prasowe

Za nazwą G-SHOCK—110 EARTH-1AER kryje się to, co w tych znanych, japońskich zegarkach najlepsze. Wytrzymałość, wstrząsoodporność, wodoszczelność, a przy tym wyjątkowy wygląd, inspirowany kolorami oraz wyglądem naszej planety.


W modelu GM-110 charakterystyczna dla G-SHOCK masywna tarcza, została pokryta niebieską jonową powłoką. Na ramce ze stali nierdzewnej widoczna jest grafika, która przypomina widok Ziemi z kosmosu. Oceany, chmury na bezelu oraz nadruk lądów na tarczy tworzą niepowtarzalny charakter nowego zegarka. Dodatkowym smaczkiem jest wskaźnik, który ma kształt satelity.


Specjalny system wstrząsoodporny chroni zegarek przed uderzeniami i wstrząsami, a obudowa przed polem magnetycznym. Grube szkło mineralne, którym pokryta jest tarcza zabezpiecza ją przed zarysowaniami. Dodatkowo obudowa została poddana tzw. procesowi platerowania jonowego, co zapewnia jeszcze większą odporność na rysy. Automatycznie podświetlana dioda, aktywuje się, gdy jest mało światła w otoczeniu, dzięki czemu z zegarka można korzystać w każdych warunkach. A o komfort noszenia zadba elastyczny i wytrzymały pasek.


Również wnętrze zegarka może zachwycić. Inżynierowie G-SHOCK zawarli w nim naprawdę wiele: stoper, timer, automatyczny kalendarz, który raz ustawiony zawsze będzie już wyświetlał poprawną datę, możliwość wyświetlenia czasu w różnych krajach i strefach czasowych oraz ustawienia pięciu, niezależnych alarmów dziennych, by
przypominały o powtarzalnych wydarzeniach. Jak w przypadku każdego G-SHOCK model GM-110 jest również wodoszczelny do 20 barów, dlatego nadaje się nawet do nurkowania z akwalungiem. 

G-SHOCK-110EARTH-1AER to zegarek, który idealnie sprawdzi się dla osób, które żyją dynamicznie, podróżują, są w ciągłym ruchu i wciąż są głodne przygód. Wizualna strona zegarka będzie ich prawdziwą wizytówką, bo jego wygląd przypomina o tym, jak ważna jest planeta, na której żyjemy. Wnętrze zaś będzie niezawodnym kompanem w każdych warunkach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.