Komunikaty PR

Nowy salon optyczny w Magnolia Park

2021-07-26  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Bardzo duży wybór oprawek i soczewek, cenione światowe marki, nowości
i atrakcyjne ceny. W Magnolia Park już działa nowy salon optyczny KODANO Optyk, należący do marek grupy Szkla.com.

W KODANO Optyk można dobrać szkła okularowe – zarówno korekcyjne, jak i przeciwsłoneczne, jak również wybrać oprawy. Znajdziemy tam wszystkie rodzaje oraz popularne marki soczewek kontaktowych. Salon zapewnia także profesjonalne badanie wzroku. Wykonują je wykwalifikowani specjaliści, korzystając z nowoczesnego sprzętu diagnostycznego. Fachowcy starannie doradzą, jakiego rodzaju i kształtu oprawy będą najlepsze.

W nowym salonie optycznym w Magnolia Park można wybierać spośród kilkudziesięciu najpopularniejszych na świecie marek okularów. W ofercie są oprawki klasyczne, druciane, geometryczne, w stylu retro czy sportowe, wykonane z różnych materiałów, w tym metalowe, drewniane, z wysokiej jakości tworzyw sztucznych lub tytanowe. KODANO Optyk podkreśla, że klienci mogą liczyć na wiele nowości, atrakcyjne ceny i liczne promocje.

Wnętrze lokalu zostało zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem marki: dominuje w nim biel, przełamana stalową czernią, ciepłym drewnem oraz pomarańczowymi akcentami, charakterystycznymi dla marek grupy Szkla.com.

Salon znajduje się na parterze, tuż obok Costa Coffee. – Zależy nam na tym, by Magnolia Park wyróżniała się szeroką ofertą dostosowaną do potrzeb klientów, szczególnie tych podstawowych, związanych również z ich zdrowiem. Jesteśmy przekonani, że właśnie otwarty salon KODANO Optyk doskonale wpisuje się w ten cel i w oczekiwania odwiedzających naszą galerię – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

To nie jedyne zmiany w ostatnim czasie. W nowej lokalizacji działa teraz także Komputronik, sklep polskiej sieci oferującej ok. 70 tys. artykułów, w tym sprzęt komputerowy oraz urządzenia RTV i AGD. Komputronik w nowym wydaniu można znaleźć na parterze, między salonem Orange a butikiem Chrono.

Więcej informacji

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje
7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach
i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy oferującej kompleksowe usługi zarządzania aktywami nieruchomości handlowych. Zarządza ona ok. 100 obiektami handlowymi w Europie i Turcji, w tym
6 w Polsce. Są wśród nich: centra ponadregionalne, galerie śródmiejskie, pasaże i parki handlowe, centra wyprzedażowe, mniejsze obiekty convenience, a także projekty wielofunkcyjne. Są one odwiedzane przez ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy
i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, marketing oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Zespół Multi skupia się na uzyskaniu jak największego wzrostu wartości zarządzanego obiektu handlowego. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Ekspercka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich, zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Dziś Multi Corporation działa w 14 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi

Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.

Edukacja

Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych

Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.