Nowy Trend w Zamawianiu Mięsa Premium Online: Boom na Rynku Żywności
Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
W ostatnich latach zamawianie żywności online przeżywa prawdziwy boom, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy spożywcze w internecie, co znacząco zmienia krajobraz rynku detalicznego. W szczególności popularność zyskują produkty żywnościowe klasy super premium, które do tej pory były trudnodostępne w tradycyjnym kanale sprzedaży, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. To zjawisko stało się szczególnie widoczne w segmencie mięs premium podczas tegorocznego sezonu grillowego.
Obserwując strukturę zakupów w sklepie internetowym BBQ.PL, można zauważyć, że to właśnie najdroższe rodzaje wołowiny cieszyły się największym zainteresowaniem. Klienci coraz częściej sięgają po produkty dla koneserów, doceniając powtarzalność i najwyższą jakość, za którą są gotowi zapłacić wyższą cenę. Zamawianie mięsa premium od wyspecjalizowanego sprzedawcy online to nie tylko wygoda, ale także pewność, że produkt spełni najwyższe standardy jakościowe.
Od maja 2024, w internetowym butiku BBQ.PL, bestsellerami są steki z antrykotu oraz steki z rostbefu w najwyższej klasie jakości USA USDA PRIME. Choć wybór steków premium z całego świata jest tam ogromny, klienci upodobali sobie w szczególności te produkty. To tylko potwierdza rosnący trend w zamawianiu żywności premium online, który staje się nowym standardem wśród świadomych konsumentów poszukujących wyjątkowych doznań kulinarnych.
Rynek zamawiania żywności online rozwija się w zawrotnym tempie, a segment produktów super premium odgrywa w nim coraz większą rolę. W miarę jak konsumenci odkrywają zalety zakupów online, zwłaszcza w kontekście specjalistycznych produktów, można spodziewać się dalszego wzrostu tego rynku. To nowa era w handlu detalicznym, gdzie jakość, wygoda i dostępność idą w parze z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.