O wirtualnych inicjatywach Galerii Młociny słów kilka!
Choć działalność obiektów handlowych w całej Polsce została ponownie ograniczona, znana z nieszablonowych rozwiązań Galeria Młociny nie zwalnia tempa i realizuje dla swoich klientów mnóstwo wirtualnych aktywności. Konkursy, warsztaty oraz streamingi live to zaledwie niektóre z nich! Centrum handlowe z powodzeniem odnajduje się w nowej rzeczywistości, a działania przeniesione do świata Internetu zyskują ogromne zainteresowanie odwiedzających!
Nie da się ukryć, że Galeria Młociny szybko odnalazła się w nowej, trudnej dla handlu rzeczywistości i z powodzeniem przeniosła liczne aktywności do świata Internetu, pozostając z klientami w wirtualnym kontakcie. Inicjatywy organizowane przez warszawskie centrum handlowe szybko zyskały swoich zwolenników nie tylko wśród mieszkańców Bielan.
21 marca pierwszy, wiosenny konkurs Galerii Młociny dobiegł końca, a obiekt już zachęca do brania udziału w kolejnej zabawie! Tym razem tematem przewodnim będzie ponadczasowość modowych stylizacji i wielkie powroty hitów z ubiegłych lat. Pod postem na profilu centrum handlowego na Facebooku zainteresowani mogą podzielić się w komentarzach swoimi ulubionymi trendami, które właśnie powróciły na wybiegi i będą królować w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie. Szerokie spodnie, kołnierzyki z lat siedemdziesiątych, a może wygodna dzianina? Kto zyska największe grono fanów? Dodatkowo obiekt zachęca, by dzielić się zdjęciami swoich ulubionych, wiosennych stylizacji i inspirować innych. Najciekawsze zdjęcia trendsetterów zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi!
Galeria Młociny to także słynne streamingi live, które przenoszą klientów do salonów ich ulubionych marek, w wirtualny sposób! Na kolejne, wspólne zakupy zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, jakie trendy obowiązywać będą podczas nadchodzącej wiosny, a także jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Kolejnymi sklepami, z którymi Galeria Młociny kontynuuje swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będą salony marek Wojas i Konsimo. To wspaniała okazja dla wszystkich łowców modowych okazji i tych, którzy właśnie urządzają swoje wnętrze! W salonie marki Wojas spotkamy się już 23 marca o godzinie 20:00, a słynna, polska marka meblowa zaprezentuje swój asortyment już w czwartek 25 marca o godzinie 20:00. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Na deser coś dla najmłodszych! Galeria Młociny reaktywowała warsztaty organizowane wspólnie z Fundacją Jestem Mamą, skierowane do warszawskich rodziców i ich małych pociech. Już w sobotę 27 marca o godzinie 11:00 na profilu Galerii Młociny na Facebooku opublikowane zostanie kolejne wideo z cyklu, a zainteresowani będą mogli je obejrzeć w dowolnym momencie. Tym razem tematem przewodnim okażą się wielkanocne eksperymenty, czyli świąteczne dekoracje z jajem.
Warsztaty realizowane przez Fundację Jestem Mamą i Galerię Młociny to wspaniała okazja, by w kreatywny i niecodzienny sposób spędzić czas ze swoją pociechą oraz skutecznie połączyć edukację z zabawą. Liczne projekty fundacji i warszawskiego centrum handlowego podbiły serca wielu warszawskich rodziców i dzieci, dostarczając masę frajdy i uśmiechu! Jak należy się do nich przygotować w wersji wirtualnej? Podstawą są odpowiednie rekwizyty! Zainteresowani mogą je odebrać w Punkcie Info. zarezerwować swój pakiet w komentarzu pod wydarzeniem na Facebooku. Inicjatywa jest dedykowana dla dzieci od 4 do 12 roku życia, ale udział w warsztatach mogą wziąć absolutnie wszyscy!
Więcej o inicjatywach Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl. Link do profilu obiektu na Facebooku, gdzie organizowane są liczne aktywności, znajduje się poniżej.
www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności
Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.