O wirtualnych inicjatywach Galerii Młociny słów kilka!
Choć działalność obiektów handlowych w całej Polsce została ponownie ograniczona, znana z nieszablonowych rozwiązań Galeria Młociny nie zwalnia tempa i realizuje dla swoich klientów mnóstwo wirtualnych aktywności. Konkursy, warsztaty oraz streamingi live to zaledwie niektóre z nich! Centrum handlowe z powodzeniem odnajduje się w nowej rzeczywistości, a działania przeniesione do świata Internetu zyskują ogromne zainteresowanie odwiedzających!
Nie da się ukryć, że Galeria Młociny szybko odnalazła się w nowej, trudnej dla handlu rzeczywistości i z powodzeniem przeniosła liczne aktywności do świata Internetu, pozostając z klientami w wirtualnym kontakcie. Inicjatywy organizowane przez warszawskie centrum handlowe szybko zyskały swoich zwolenników nie tylko wśród mieszkańców Bielan.
21 marca pierwszy, wiosenny konkurs Galerii Młociny dobiegł końca, a obiekt już zachęca do brania udziału w kolejnej zabawie! Tym razem tematem przewodnim będzie ponadczasowość modowych stylizacji i wielkie powroty hitów z ubiegłych lat. Pod postem na profilu centrum handlowego na Facebooku zainteresowani mogą podzielić się w komentarzach swoimi ulubionymi trendami, które właśnie powróciły na wybiegi i będą królować w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie. Szerokie spodnie, kołnierzyki z lat siedemdziesiątych, a może wygodna dzianina? Kto zyska największe grono fanów? Dodatkowo obiekt zachęca, by dzielić się zdjęciami swoich ulubionych, wiosennych stylizacji i inspirować innych. Najciekawsze zdjęcia trendsetterów zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi!
Galeria Młociny to także słynne streamingi live, które przenoszą klientów do salonów ich ulubionych marek, w wirtualny sposób! Na kolejne, wspólne zakupy zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, jakie trendy obowiązywać będą podczas nadchodzącej wiosny, a także jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Kolejnymi sklepami, z którymi Galeria Młociny kontynuuje swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będą salony marek Wojas i Konsimo. To wspaniała okazja dla wszystkich łowców modowych okazji i tych, którzy właśnie urządzają swoje wnętrze! W salonie marki Wojas spotkamy się już 23 marca o godzinie 20:00, a słynna, polska marka meblowa zaprezentuje swój asortyment już w czwartek 25 marca o godzinie 20:00. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Na deser coś dla najmłodszych! Galeria Młociny reaktywowała warsztaty organizowane wspólnie z Fundacją Jestem Mamą, skierowane do warszawskich rodziców i ich małych pociech. Już w sobotę 27 marca o godzinie 11:00 na profilu Galerii Młociny na Facebooku opublikowane zostanie kolejne wideo z cyklu, a zainteresowani będą mogli je obejrzeć w dowolnym momencie. Tym razem tematem przewodnim okażą się wielkanocne eksperymenty, czyli świąteczne dekoracje z jajem.
Warsztaty realizowane przez Fundację Jestem Mamą i Galerię Młociny to wspaniała okazja, by w kreatywny i niecodzienny sposób spędzić czas ze swoją pociechą oraz skutecznie połączyć edukację z zabawą. Liczne projekty fundacji i warszawskiego centrum handlowego podbiły serca wielu warszawskich rodziców i dzieci, dostarczając masę frajdy i uśmiechu! Jak należy się do nich przygotować w wersji wirtualnej? Podstawą są odpowiednie rekwizyty! Zainteresowani mogą je odebrać w Punkcie Info. zarezerwować swój pakiet w komentarzu pod wydarzeniem na Facebooku. Inicjatywa jest dedykowana dla dzieci od 4 do 12 roku życia, ale udział w warsztatach mogą wziąć absolutnie wszyscy!
Więcej o inicjatywach Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl. Link do profilu obiektu na Facebooku, gdzie organizowane są liczne aktywności, znajduje się poniżej.
www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.