Komunikaty PR

O wirtualnych inicjatywach Galerii Młociny słów kilka!

2021-03-23  |  16:30
Biuro prasowe

Choć działalność obiektów handlowych w całej Polsce została ponownie ograniczona, znana z nieszablonowych rozwiązań Galeria Młociny nie zwalnia tempa i realizuje dla swoich klientów mnóstwo wirtualnych aktywności. Konkursy, warsztaty oraz streamingi live to zaledwie niektóre z nich! Centrum handlowe z powodzeniem odnajduje się w nowej rzeczywistości, a działania  przeniesione do świata Internetu zyskują ogromne zainteresowanie odwiedzających!

Nie da się ukryć, że Galeria Młociny szybko odnalazła się w nowej, trudnej dla handlu rzeczywistości i z powodzeniem przeniosła liczne aktywności do świata Internetu, pozostając z klientami w wirtualnym kontakcie. Inicjatywy organizowane przez warszawskie centrum handlowe szybko zyskały swoich zwolenników nie tylko wśród mieszkańców Bielan.

21 marca pierwszy, wiosenny konkurs Galerii Młociny dobiegł końca, a obiekt już zachęca do brania udziału w kolejnej zabawie! Tym razem tematem przewodnim będzie ponadczasowość modowych stylizacji i wielkie powroty hitów z ubiegłych lat.  Pod postem na profilu centrum handlowego na Facebooku zainteresowani mogą podzielić się w komentarzach swoimi ulubionymi trendami, które właśnie powróciły na wybiegi i będą królować w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie. Szerokie spodnie, kołnierzyki z lat siedemdziesiątych, a może wygodna dzianina? Kto zyska największe grono fanów? Dodatkowo obiekt zachęca, by dzielić się zdjęciami swoich ulubionych, wiosennych stylizacji i inspirować innych. Najciekawsze zdjęcia trendsetterów zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi!

Galeria Młociny to także słynne streamingi live, które przenoszą klientów do salonów ich ulubionych marek, w wirtualny sposób! Na kolejne, wspólne zakupy zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, jakie trendy obowiązywać będą podczas nadchodzącej wiosny, a także jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Kolejnymi sklepami, z którymi Galeria Młociny kontynuuje swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będą salony marek Wojas i Konsimo. To wspaniała okazja dla wszystkich łowców modowych okazji i tych, którzy właśnie urządzają swoje wnętrze! W salonie marki Wojas spotkamy się już 23 marca o godzinie 20:00, a słynna, polska marka meblowa zaprezentuje swój asortyment już w czwartek 25 marca o godzinie 20:00. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.

Na deser coś dla najmłodszych! Galeria Młociny reaktywowała warsztaty organizowane wspólnie z Fundacją Jestem Mamą, skierowane do warszawskich rodziców i ich małych pociech. Już w sobotę 27 marca o godzinie 11:00 na profilu Galerii Młociny na Facebooku opublikowane zostanie kolejne wideo z cyklu, a zainteresowani będą mogli je obejrzeć w dowolnym momencie. Tym razem tematem przewodnim okażą się wielkanocne eksperymenty, czyli świąteczne dekoracje z jajem.

Warsztaty realizowane przez Fundację Jestem Mamą i Galerię Młociny to wspaniała okazja, by w kreatywny i niecodzienny sposób spędzić czas ze swoją pociechą oraz skutecznie połączyć edukację z zabawą. Liczne projekty fundacji i warszawskiego centrum handlowego podbiły serca wielu warszawskich rodziców i dzieci, dostarczając masę frajdy i uśmiechu! Jak należy się do nich przygotować w wersji wirtualnej? Podstawą są odpowiednie rekwizyty! Zainteresowani mogą je odebrać w Punkcie Info. zarezerwować swój pakiet w komentarzu pod wydarzeniem na Facebooku. Inicjatywa jest dedykowana dla dzieci od 4 do 12 roku życia, ale udział w warsztatach mogą wziąć absolutnie wszyscy!

Więcej o inicjatywach Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl. Link do profilu obiektu na Facebooku, gdzie organizowane są liczne aktywności, znajduje się poniżej.

 

www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć