OCHNIK ponownie otwiera się dla klientów CH Focus
Już wkrótce salon OCHNIK przywita klientów CH Focus w nowej lokalizacji i w nowym koncepcie. Prace wykończeniowe idą pełną parą, gdyż ponowne otwarcie sklepu zaplanowano na 24 listopada. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Jest to obecnie największy salon firmy OCHNIK w Bydgoszczy i z najszerszą ofertą. Lokal zajmuje powierzchnię 330 m kw. i usytuowany jest na parterze, w pobliżu sklepu Guess.
Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki i akcesoria podróżne.
Otwarcie salonu w nowej lokalizacji zbiega się z okresem wyprzedaży. Z tej okazji w dniach 24-27 listopada sklep zaplanował dla klientów atrakcyjne promocje. Dodatkowo marka przygotowała salon kiermaszowy ze specjalnymi rabatami, który będzie działał w dotychczasowej lokalizacji sklepu od 24 listopada do końca stycznia.
– W związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowego, większego lokalu, kupujący zyskują łatwiejszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy. Odwiedzając CH Focus w nadchodzący weekend, będzie doskonała okazja, aby zajrzeć do sklepu OCHNIK i zainspirować się pomysłami na święta czy skorzystać z atrakcyjnych promocji– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowo-galanteryjnych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. Bogaty asortyment dostępny jest aktualnie w 122 salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym i umożliwia skompletowanie damskiej i męskiej garderoby od stóp do głów.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.