Od dziś znowu w ofercie LIDL – nowy robot Monsieur Cuisine Smart
Wielofunkcyjny robot kuchenny Monsiuer Cuisine Smart – ulubieniec klientów Lidl – wraca do oferty. Nowa, ulepszona wersja robota ma jeszcze większą moc i jest kompatybilna z Asystentem Google, dzięki czemu można nim sterować głosem. Urządzenie będzie w sprzedaży do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.
Wsparcie lub dodatkowa para rąk w kuchni są nieocenione. Idealnym kuchennym pomocnikiem może okazać się wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart z funkcją Wi-Fi (SilverCrest, 2499 zł/ 1 zestaw), który w jednym urządzeniu posiada aż 11 funkcji: gotowania, gotowania na parze, siekania, ważenia, emulgowania, zagniatania, rozdrabniania, mieszania, smażenia, sous vide oraz wolnego gotowania. Robot dostępny będzie w stacjonarnej ofercie Lidl Polska od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.
Model nowej generacji Monsieur Cuisine Smart różni się od poprzedniej wersji – ma jeszcze większą moc (1050 W – moc gotowania + 1000 W – moc miksowania), jest jeszcze bardziej intuicyjny w obsłudze, posiada większy, 8-calowy wyświetlacz o jeszcze lepszej rozdzielczości, a także daje nowe możliwości: pozwala tworzyć tygodniowe plany posiłków z funkcją dostosowania porcji, oraz przygotowywać listy zakupów. Urządzeniem można również sterować głosem za pomocną Asystenta Google, komunikując się w języku angielskim (przy aktywnym połączeniu WLAN).
Robot może być źródłem kulinarnych inspiracji, a samo gotowanie staje się naprawdę łatwe, dzięki dostępowi do ponad 600 przepisów z instrukcją video krok po kroku. Co więcej, przepisy można udostępniać w social mediach – na Facebooku i Instagramie.
Robot składa się z kilku części: pokrywy, wkładki do gotowania na parze, nasadki do gotowania na parze, wkładu do gotowania, pojemnika ze stali szlachetnej do mieszania oraz nowego, ergonomicznego uchwytu, który umożliwia trzymanie pojemnika jedną ręką. Ponadto, w zestawie znajdziemy szpatułkę ze zdejmowaną silikonową końcówką, pokrywkę z otworem do napełniania i dozownikiem, a także wkładkę z ostrzami i nasadkę do mieszania.
Robot Monsieur Cuisine Smart dostępny będzie wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Urządzenie oferowane będzie od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.