Od dziś znowu w ofercie LIDL – nowy robot Monsieur Cuisine Smart
Wielofunkcyjny robot kuchenny Monsiuer Cuisine Smart – ulubieniec klientów Lidl – wraca do oferty. Nowa, ulepszona wersja robota ma jeszcze większą moc i jest kompatybilna z Asystentem Google, dzięki czemu można nim sterować głosem. Urządzenie będzie w sprzedaży do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.
Wsparcie lub dodatkowa para rąk w kuchni są nieocenione. Idealnym kuchennym pomocnikiem może okazać się wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart z funkcją Wi-Fi (SilverCrest, 2499 zł/ 1 zestaw), który w jednym urządzeniu posiada aż 11 funkcji: gotowania, gotowania na parze, siekania, ważenia, emulgowania, zagniatania, rozdrabniania, mieszania, smażenia, sous vide oraz wolnego gotowania. Robot dostępny będzie w stacjonarnej ofercie Lidl Polska od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.
Model nowej generacji Monsieur Cuisine Smart różni się od poprzedniej wersji – ma jeszcze większą moc (1050 W – moc gotowania + 1000 W – moc miksowania), jest jeszcze bardziej intuicyjny w obsłudze, posiada większy, 8-calowy wyświetlacz o jeszcze lepszej rozdzielczości, a także daje nowe możliwości: pozwala tworzyć tygodniowe plany posiłków z funkcją dostosowania porcji, oraz przygotowywać listy zakupów. Urządzeniem można również sterować głosem za pomocną Asystenta Google, komunikując się w języku angielskim (przy aktywnym połączeniu WLAN).
Robot może być źródłem kulinarnych inspiracji, a samo gotowanie staje się naprawdę łatwe, dzięki dostępowi do ponad 600 przepisów z instrukcją video krok po kroku. Co więcej, przepisy można udostępniać w social mediach – na Facebooku i Instagramie.
Robot składa się z kilku części: pokrywy, wkładki do gotowania na parze, nasadki do gotowania na parze, wkładu do gotowania, pojemnika ze stali szlachetnej do mieszania oraz nowego, ergonomicznego uchwytu, który umożliwia trzymanie pojemnika jedną ręką. Ponadto, w zestawie znajdziemy szpatułkę ze zdejmowaną silikonową końcówką, pokrywkę z otworem do napełniania i dozownikiem, a także wkładkę z ostrzami i nasadkę do mieszania.
Robot Monsieur Cuisine Smart dostępny będzie wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Urządzenie oferowane będzie od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.