Komunikaty PR

Odbieraj codziennie nowe kupony w świątecznym kalendarzu Lidl Plus!

2022-12-02  |  01:00
Biuro prasowe

Czas rozpocząć odliczanie dni do Świąt! Na grudzień sieć Lidl Polska zaplanowała coś wyjątkowego: kalendarz świąteczny pełen super promocji. Każdego dnia, od 1 do 24 grudnia, klienci mają szansę odkrywać nowe kupony w aplikacji Lidl Plus i… kupować wybrane produkty taniej. Warto śledzić je na bieżąco, bo każda promocja będzie obowiązywała tylko przez jeden dzień!

Od 1 grudnia, w ramach lidlowego kalendarza świątecznego, w aplikacji Lidl Plus codziennie będzie się pojawiał nowy kupon niespodzianka – ważny do końca dni[1]. Procedura jest prosta i dobrze znana użytkownikom aplikacji: kupon wystarczy aktywować, znaleźć przeceniony produkt w  sklepie i zeskanować przy kasie cyfrową kartę Lidl Plus. O kuponie obowiązującym danego dnia w ramach akcji „Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus” będzie informował (tekturowy) Mikołaj, który stanie przed wejściem do każdego sklepu.

Z  dodatkowymi 24 kuponami zakupy staną się jeszcze łatwiejsze i… tańsze. Każdy użytkownik aplikacji będzie mógł skorzystać z   wyjątkowej okazji, aby zaopatrzyć się w  produkty na świąteczny stół, prezenty i nie tylko.

Akcja „Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus” obowiązuje w dniach od 1 grudnia do 24 grudnia. Więcej informacji znajduje się na stronie lidl.pl.  

 


[1] Wybrane kupony mogą być ważne dłużej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.