Odkryj designerskie torebki Mięta Design!
Poczuj miętę do Mięty! Sprawdź niepowtarzalne wzory torebek, które skradły już wiele serc i wybierz coś dla siebie! Mięta Design to wyjątkowe przedmioty dla wyjątkowych osób. Unikalne, ręcznie wykonane, zaprojektowane ze smakiem i z pasją, tworzone po to, aby sprawiać radość ich posiadaczom. Te małe dzieła sztuki zaskakują kolorystyką i wyrazistym wzornictwem. Już 9 kwietnia prosto spod igły trafią do wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, gdzie zadebiutuje pierwszy sklep stacjonarny marki Mięta DESIGN. Nowy koncept zlokalizowany będzie na poziomie „0”. Jego otwarciu towarzyszyć będzie premiera specjalnej kolekcji, dedykowanej wrocławianom - „WrocLove”!
Jeśli szukasz oryginalnej torebki dla siebie, chcesz się wyróżnić, a przy tym doceniasz prawdziwe rzemiosło, to Mięta DESIGN jest marką stworzoną dla Ciebie. To unikalne połączenie wzornictwa, kolorystyki i faktury z najwyższą estetyką oraz funkcjonalnością.
Mięta DESIGN powstała z pasji do tworzenia nieszablonowych wzorów, z najwyższej jakości surowców i w duchu #lesswaste, oznaczającym świadome i racjonalne podejście do zakupów modowych (firma dba o pożytkowanie nawet najmniejszych ścinków). Twórcy Mięty- Katarzyna i Piotr Iskra postawili na produkcję niezwykłych i energetycznych wyrobów szytych z najwyższej jakości skór polskich, włoskich i hiszpańskich. To co najbardziej wyróżnia markę na rynku, to wyjątkowy design i oryginalna kolorystyka. Jej właściciele stawiają na mocne kolory, odważne wzory, nowatorskie techniki wykańczania i zdobienia skór. Produkty Mięta DESIGN są delikatne, wielowymiarowe, wielokolorowe, plastyczne i ładnie komponują się z różnymi stylizacjami ubioru. Marka słynie z tworzenia projektów kreatywnych, praktycznych i modułowych, z możliwością swobodnego łączenia ze sobą i komponowania elementów z różnych torebek. „Miętówki”, jak pieszczotliwie nazywają je twórcy, powstają w limitowanych seriach.
- Mamy wierne grono klientek, które cenią to, że nie robimy masowej produkcji. Nasze produkty są oryginalne, wykonane ręcznie z najwyższą dbałością o szczegóły, która dodaje unikatowości każdej stylizacji. Wiele modeli torebek kroję osobiście, a potem komponuję, tworząc unikaty— mówi Katarzyna Iskra, właścicielka marki Mięta Design. - W ofercie mamy kilkaset połączeń kolorystycznych, często z egzotycznych skór i w bardzo konkurencyjnych cenach, gdyż zależy nam by praktycznie każdy mógł sobie pozwolić na radość przyozdobienia się naszymi produktami. Ze względu na przepych wzorów i kolorów mogą one pełnić rolę kaletniczej biżuterii– dodaje Katarzyna Iskra.
Z wyjątkową ofertą Mięty oraz jej bestsellerami już w sobotę będą mogli zapoznać się wrocławianie. W nowo otwartym sklepie w Galerii Dominikańskiej zaprezentują się „miętowe” wyroby – począwszy od różnej wielkości torebek, po saszetki, kosmetyczki i portfele. Bogactwu kształtów, kolorów i wzorów nie oprą się wnikliwe spojrzenia miłośniczek fashion i stylowych aranżacji. Swoim fasonem, fakturą i hologramowym błyskiem zachwycą także nerkówki, saszetki na pas czy biodrówki. Nie zabraknie dodatków, które można zestawiać ze sobą na wiele sposobów – pasków, kieszeni do toreb modułowych, ale także finezyjnych opasek na głowę czy etui na laptopy.
Z okazji debiutu marki w Galerii Dominikańskiej, zaprezentowana zostanie najnowsza limitowana kolekcja, stworzona specjalnie na tę okoliczność pod nazwą WrocLove. Ważnym wydarzeniem zaplanowanym w ramach kolekcji będzie premiera butów, które poszerzą dotychczasowy asortyment Mięty DESIGN. Na otwarciu sklepu 9 kwietnia nie zabraknie też założycieli marki - Katarzyny i Piotra Iskrów. Dodatkowo w dniach 9 i 10 kwietnia przygotowano dla wrocławian specjalny rabat w wysokości 10 % na cały asortyment (z wyłączeniem kolekcji WrocLove).Na klientów czekać będą także upominki w postaci stylowych ozdób do włosów.
Obecność krakowskiej marki Mięta DESIGN w Galerii Dominikańskiej to efekt zdobycia przez nią głównej nagrody w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Głównym laureatem została Mięta Design, która otrzymała bezpłatnie swój sklep w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.