Komunikaty PR

Odkryj designerskie torebki Mięta Design!

2022-04-11  |  18:18
Biuro prasowe

Poczuj miętę do Mięty! Sprawdź niepowtarzalne wzory torebek, które skradły już wiele serc i wybierz coś dla siebie! Mięta Design to wyjątkowe przedmioty dla wyjątkowych osób. Unikalne, ręcznie wykonane, zaprojektowane ze smakiem i z pasją, tworzone po to, aby sprawiać radość ich posiadaczom. Te małe dzieła sztuki zaskakują kolorystyką i wyrazistym wzornictwem. Już 9 kwietnia prosto spod igły trafią do  wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, gdzie zadebiutuje pierwszy sklep stacjonarny marki Mięta DESIGN. Nowy koncept zlokalizowany będzie na poziomie „0”. Jego otwarciu towarzyszyć będzie premiera specjalnej kolekcji, dedykowanej wrocławianom - „WrocLove”!

 

Jeśli szukasz oryginalnej torebki dla siebie, chcesz się wyróżnić, a przy tym doceniasz prawdziwe rzemiosło, to  Mięta DESIGN jest marką stworzoną dla Ciebie. To unikalne połączenie wzornictwa, kolorystyki i faktury z  najwyższą estetyką oraz funkcjonalnością.

 

Mięta DESIGN powstała z pasji do tworzenia nieszablonowych wzorów, z najwyższej jakości surowców i w duchu #lesswaste, oznaczającym świadome i racjonalne podejście do zakupów modowych (firma dba o pożytkowanie nawet najmniejszych ścinków). Twórcy Mięty- Katarzyna i Piotr Iskra postawili na produkcję niezwykłych i energetycznych wyrobów szytych z najwyższej jakości skór polskich, włoskich i hiszpańskich. To co najbardziej wyróżnia markę na rynku, to wyjątkowy design i oryginalna kolorystyka. Jej właściciele stawiają na mocne kolory, odważne wzory, nowatorskie techniki wykańczania i zdobienia skór. Produkty Mięta DESIGN są delikatne, wielowymiarowe, wielokolorowe, plastyczne i ładnie komponują się z różnymi stylizacjami ubioru. Marka słynie z tworzenia projektów kreatywnych, praktycznych i modułowych, z możliwością swobodnego łączenia ze sobą i komponowania elementów z różnych torebek. „Miętówki”, jak pieszczotliwie nazywają je twórcy, powstają w limitowanych seriach.

 

- Mamy wierne grono klientek, które cenią to, że nie robimy masowej produkcji. Nasze produkty są oryginalne, wykonane ręcznie z najwyższą dbałością o szczegóły, która dodaje unikatowości każdej stylizacji. Wiele modeli torebek kroję osobiście, a potem komponuję, tworząc unikaty— mówi Katarzyna Iskra, właścicielka marki Mięta Design. - W ofercie mamy kilkaset połączeń kolorystycznych, często z egzotycznych skór i w bardzo konkurencyjnych cenach, gdyż zależy nam by praktycznie każdy mógł sobie pozwolić na radość przyozdobienia się naszymi produktami. Ze względu na przepych wzorów i kolorów mogą one pełnić rolę kaletniczej biżuteriidodaje Katarzyna Iskra.

 

Z wyjątkową ofertą Mięty oraz jej bestsellerami już w sobotę będą mogli zapoznać się wrocławianie. W nowo otwartym sklepie w Galerii Dominikańskiej zaprezentują się „miętowe” wyroby – począwszy od różnej wielkości torebek, po saszetki, kosmetyczki i portfele. Bogactwu kształtów, kolorów i wzorów nie oprą się wnikliwe spojrzenia miłośniczek fashion i stylowych aranżacji. Swoim fasonem, fakturą i hologramowym błyskiem zachwycą także nerkówki, saszetki na pas czy biodrówki. Nie zabraknie dodatków, które można zestawiać ze sobą na wiele sposobów – pasków, kieszeni do toreb modułowych, ale także finezyjnych opasek na głowę czy etui na laptopy.

 

Z  okazji debiutu marki w Galerii Dominikańskiej, zaprezentowana zostanie najnowsza limitowana kolekcja, stworzona specjalnie na tę okoliczność pod nazwą WrocLove. Ważnym wydarzeniem zaplanowanym w ramach kolekcji będzie premiera butów, które poszerzą dotychczasowy asortyment Mięty DESIGN. Na otwarciu sklepu 9 kwietnia nie zabraknie też założycieli marki - Katarzyny i Piotra Iskrów. Dodatkowo w dniach 9 i 10 kwietnia przygotowano dla wrocławian specjalny rabat w wysokości 10 % na cały asortyment (z wyłączeniem kolekcji WrocLove).Na klientów czekać będą także upominki w postaci stylowych ozdób do włosów.

 

Obecność krakowskiej marki Mięta DESIGN w Galerii Dominikańskiej to efekt zdobycia przez nią głównej nagrody w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Głównym laureatem została Mięta Design, która otrzymała bezpłatnie swój sklep w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

 

Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.