Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Biała i zdobądź słoiczek miodu!

2024-09-12  |  11:45
Biuro prasowe

Po wytężonej pracy pszczół, przyszedł czas na miodobranie! W dniach 13-14 września zapraszamy was do Atrium Biała, gdzie będziemy rozdawać słodkie upominki! To  doskonała okazja, aby otrzymać słoiczek miodu z naszej własnej pasieki i cieszyć się jego wyjątkowym smakiem!

 

Może nie wszyscy z was jeszcze wiedzą, że na dachu Atrium Biała od kilku lat mieszkają pszczoły! To  najbardziej pracowite i pożyteczne owady, gdyż zapylają rośliny oraz dają miód. Fachem pozyskiwania miodku trudnią się od kilku sezonów rodziny pszczele zamieszkujące nasze ule. Dlatego też zbiory miodu w naszym centrum handlowym stały się już tradycją.

 

Najbliższa akcja z miodem w roli głównej odbędzie się w Atrium Biała 13 i 14 września br. w godzinach 11.00 – 19.00. Podczas niej będziecie mogli zdobyć naturalny świeży miód prosto z pasieki ulokowanej na naszym dachu. Ten słodki, złocisty przysmak pochodzi z  tegorocznych zbiorów rozlanych do logowanych słoiczków! Aby otrzymać jeden z nich w  prezencie, wystarczy zalogować się lub dołączyć do naszego programu #maszokazje, aktywować kupon na słoiczek miodu, okazać go na stoisku akcji promocyjnej i odebrać słodki upominek. Liczba słoiczków ograniczona.

 

Rozpocznij jesień na słodko razem z nami! Stoisko akcji promocyjnej ulokowane będzie w  pasażu przy salonie Media Markt.

 

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.