Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Copernicus i weź udział w Miodobraniu!

2022-08-22  |  15:10
Biuro prasowe

Toruńskie centrum handlowe zaprasza na pierwsze Miodobranie! W ostatni weekend sierpnia, Atrium Copernicus zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje, mogą otrzymać słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii! Dodatkowo zapraszamy do pszczelego stanowiska firmy Pszczele Cuda, na którym poznacie mnóstwo ciekawostek z życia pszczół. Na odwiedzających czekają warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej, przymierzalnia kapeluszy i strojów pszczelarskich, quizy i konkursy, a także słodki poczęstunek.

 

Miejska pasieka to ogromny powód do dumy Atrium Copernicus. Od maja na zielonych terenach należących do galerii, zamieszkały w 4 ulach pszczele rodziny. Efektem obecności pasieki i kilkumiesięcznej pracy pszczół, są pierwsze zbiory miodu, którym chce się podzielić z klientami Atrium Copernicus. Z tej okazji, w toruńskim centrum handlowym, w ostatni weekend sierpnia zaplanowano w ramach akcji „Miodobrania” wiele atrakcji.

 

Klienci, którzy w dniach 27 i 28 sierpnia zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii na kwotę minimum 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje poprzez stronę https://atrium-copernicus.pl/maszokazje, po zarejestrowaniu paragonu w Punkcie Obsługi Promocji, mogą otrzymać nagrodę – słoiczek naturalnego miodu z pasieki Atrium Copernicus. Pula nagród wynosi 250 sztuk.

 

W przypadku akcji promocyjnej, obowiązuje dzienny limit przyznawania nagród - jeden uczestnik może odebrać dziennie tylko jedną nagrodę, bez względu na ilość paragonów. Z promocji wyłączone są zakupy z Auchan oraz Media Markt, a także zakupy artykułów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, leków oraz wydatków na gry losowe, zakładów bukmacherskich oraz za zakup i/lub wymianę walut, dokonanie opłat za rachunki za media takie jak gaz, telefon, TV, prąd, zakupów kart do telefonów typu pre-paid.

 

Dodatkowo Atrium Copernicus zachęca dzieci do odwiedzenia specjalnego stoiska firmy Pszczele Cuda, na którym zaplanowano moc pszczelich atrakcji oraz będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek z życia pszczół. Jeśli jesteście ciekawi, jak pszczoła pozyskuje wosk, jak widzi świat swoimi oczami, ile wyprodukuje miodu przez całe swoje życie oraz dlaczego matka pszczela żyje najdłużej – zapraszamy do pszczelego stanowiska po ciekawostki z życia tych fascynujących owadów.

 

W programie przewidziano także warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej i słodki poczęstunek. Uczestnicy będą mogli skorzystać z przymierzalni kapeluszy i strojów pszczelarskich, ponadto czekają na nich inne atrakcje - kolorowanki, quizy, zagadki i konkursy z nagrodami.

 

Równocześnie dla najmłodszych na profilu Fb Atrium Copernicus prowadzony jest konkurs plastyczny, w którym nagrodami są słodkie upominki - 10 kuferków ze słodyczami (każdy o wartości 50 zł) i duże superpszczoły! Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 o pszczołach, ulach i miodzie, z wykorzystaniem dowolnych artykułów szkolnych.

 

 

 

Akcja „Miodobranie” odbędzie się w Atrium Copernicus w dniach 27-28 sierpnia. Punkt Obsługi Promocji znajdował się będzie na Placu Rotundy, w rejonie Apteki. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w sobotę i niedzielę, w godzinach 12.00-19.00.

 

Zachęcamy wszystkich mieszkańców w najbliższy weekend do udziału w naszej akcji. Przygotowaliśmy wiele ciekawych, bezpłatnych aktywności o tematyce pszczelej. „Miodobranie” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sierpniowej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieżymówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Akcja „Miodobranie” to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.