Odwiedź Atrium Copernicus i weź udział w Miodobraniu!
Toruńskie centrum handlowe zaprasza na pierwsze Miodobranie! W ostatni weekend sierpnia, Atrium Copernicus zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje, mogą otrzymać słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii! Dodatkowo zapraszamy do pszczelego stanowiska firmy Pszczele Cuda, na którym poznacie mnóstwo ciekawostek z życia pszczół. Na odwiedzających czekają warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej, przymierzalnia kapeluszy i strojów pszczelarskich, quizy i konkursy, a także słodki poczęstunek.
Miejska pasieka to ogromny powód do dumy Atrium Copernicus. Od maja na zielonych terenach należących do galerii, zamieszkały w 4 ulach pszczele rodziny. Efektem obecności pasieki i kilkumiesięcznej pracy pszczół, są pierwsze zbiory miodu, którym chce się podzielić z klientami Atrium Copernicus. Z tej okazji, w toruńskim centrum handlowym, w ostatni weekend sierpnia zaplanowano w ramach akcji „Miodobrania” wiele atrakcji.
Klienci, którzy w dniach 27 i 28 sierpnia zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii na kwotę minimum 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje poprzez stronę https://atrium-copernicus.pl/maszokazje, po zarejestrowaniu paragonu w Punkcie Obsługi Promocji, mogą otrzymać nagrodę – słoiczek naturalnego miodu z pasieki Atrium Copernicus. Pula nagród wynosi 250 sztuk.
W przypadku akcji promocyjnej, obowiązuje dzienny limit przyznawania nagród - jeden uczestnik może odebrać dziennie tylko jedną nagrodę, bez względu na ilość paragonów. Z promocji wyłączone są zakupy z Auchan oraz Media Markt, a także zakupy artykułów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, leków oraz wydatków na gry losowe, zakładów bukmacherskich oraz za zakup i/lub wymianę walut, dokonanie opłat za rachunki za media takie jak gaz, telefon, TV, prąd, zakupów kart do telefonów typu pre-paid.
Dodatkowo Atrium Copernicus zachęca dzieci do odwiedzenia specjalnego stoiska firmy Pszczele Cuda, na którym zaplanowano moc pszczelich atrakcji oraz będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek z życia pszczół. Jeśli jesteście ciekawi, jak pszczoła pozyskuje wosk, jak widzi świat swoimi oczami, ile wyprodukuje miodu przez całe swoje życie oraz dlaczego matka pszczela żyje najdłużej – zapraszamy do pszczelego stanowiska po ciekawostki z życia tych fascynujących owadów.
W programie przewidziano także warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej i słodki poczęstunek. Uczestnicy będą mogli skorzystać z przymierzalni kapeluszy i strojów pszczelarskich, ponadto czekają na nich inne atrakcje - kolorowanki, quizy, zagadki i konkursy z nagrodami.
Równocześnie dla najmłodszych na profilu Fb Atrium Copernicus prowadzony jest konkurs plastyczny, w którym nagrodami są słodkie upominki - 10 kuferków ze słodyczami (każdy o wartości 50 zł) i duże superpszczoły! Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 o pszczołach, ulach i miodzie, z wykorzystaniem dowolnych artykułów szkolnych.
Akcja „Miodobranie” odbędzie się w Atrium Copernicus w dniach 27-28 sierpnia. Punkt Obsługi Promocji znajdował się będzie na Placu Rotundy, w rejonie Apteki. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w sobotę i niedzielę, w godzinach 12.00-19.00.
– Zachęcamy wszystkich mieszkańców w najbliższy weekend do udziału w naszej akcji. Przygotowaliśmy wiele ciekawych, bezpłatnych aktywności o tematyce pszczelej. „Miodobranie” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sierpniowej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieży– mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Akcja „Miodobranie” to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.