Odwiedź Atrium Copernicus i weź udział w Miodobraniu!
Toruńskie centrum handlowe zaprasza na pierwsze Miodobranie! W ostatni weekend sierpnia, Atrium Copernicus zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje, mogą otrzymać słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii! Dodatkowo zapraszamy do pszczelego stanowiska firmy Pszczele Cuda, na którym poznacie mnóstwo ciekawostek z życia pszczół. Na odwiedzających czekają warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej, przymierzalnia kapeluszy i strojów pszczelarskich, quizy i konkursy, a także słodki poczęstunek.
Miejska pasieka to ogromny powód do dumy Atrium Copernicus. Od maja na zielonych terenach należących do galerii, zamieszkały w 4 ulach pszczele rodziny. Efektem obecności pasieki i kilkumiesięcznej pracy pszczół, są pierwsze zbiory miodu, którym chce się podzielić z klientami Atrium Copernicus. Z tej okazji, w toruńskim centrum handlowym, w ostatni weekend sierpnia zaplanowano w ramach akcji „Miodobrania” wiele atrakcji.
Klienci, którzy w dniach 27 i 28 sierpnia zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii na kwotę minimum 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje poprzez stronę https://atrium-copernicus.pl/maszokazje, po zarejestrowaniu paragonu w Punkcie Obsługi Promocji, mogą otrzymać nagrodę – słoiczek naturalnego miodu z pasieki Atrium Copernicus. Pula nagród wynosi 250 sztuk.
W przypadku akcji promocyjnej, obowiązuje dzienny limit przyznawania nagród - jeden uczestnik może odebrać dziennie tylko jedną nagrodę, bez względu na ilość paragonów. Z promocji wyłączone są zakupy z Auchan oraz Media Markt, a także zakupy artykułów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, leków oraz wydatków na gry losowe, zakładów bukmacherskich oraz za zakup i/lub wymianę walut, dokonanie opłat za rachunki za media takie jak gaz, telefon, TV, prąd, zakupów kart do telefonów typu pre-paid.
Dodatkowo Atrium Copernicus zachęca dzieci do odwiedzenia specjalnego stoiska firmy Pszczele Cuda, na którym zaplanowano moc pszczelich atrakcji oraz będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek z życia pszczół. Jeśli jesteście ciekawi, jak pszczoła pozyskuje wosk, jak widzi świat swoimi oczami, ile wyprodukuje miodu przez całe swoje życie oraz dlaczego matka pszczela żyje najdłużej – zapraszamy do pszczelego stanowiska po ciekawostki z życia tych fascynujących owadów.
W programie przewidziano także warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej i słodki poczęstunek. Uczestnicy będą mogli skorzystać z przymierzalni kapeluszy i strojów pszczelarskich, ponadto czekają na nich inne atrakcje - kolorowanki, quizy, zagadki i konkursy z nagrodami.
Równocześnie dla najmłodszych na profilu Fb Atrium Copernicus prowadzony jest konkurs plastyczny, w którym nagrodami są słodkie upominki - 10 kuferków ze słodyczami (każdy o wartości 50 zł) i duże superpszczoły! Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 o pszczołach, ulach i miodzie, z wykorzystaniem dowolnych artykułów szkolnych.
Akcja „Miodobranie” odbędzie się w Atrium Copernicus w dniach 27-28 sierpnia. Punkt Obsługi Promocji znajdował się będzie na Placu Rotundy, w rejonie Apteki. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w sobotę i niedzielę, w godzinach 12.00-19.00.
– Zachęcamy wszystkich mieszkańców w najbliższy weekend do udziału w naszej akcji. Przygotowaliśmy wiele ciekawych, bezpłatnych aktywności o tematyce pszczelej. „Miodobranie” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sierpniowej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieży– mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Akcja „Miodobranie” to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.