Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Copernicus i weź udział w Miodobraniu!

2022-08-22  |  15:10
Biuro prasowe

Toruńskie centrum handlowe zaprasza na pierwsze Miodobranie! W ostatni weekend sierpnia, Atrium Copernicus zaplanowało atrakcje z pysznym miodem w roli głównej! Klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 27-28 sierpnia na kwotę min. 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje, mogą otrzymać słoiczek słodkiego miodu z pasieki galerii! Dodatkowo zapraszamy do pszczelego stanowiska firmy Pszczele Cuda, na którym poznacie mnóstwo ciekawostek z życia pszczół. Na odwiedzających czekają warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej, przymierzalnia kapeluszy i strojów pszczelarskich, quizy i konkursy, a także słodki poczęstunek.

 

Miejska pasieka to ogromny powód do dumy Atrium Copernicus. Od maja na zielonych terenach należących do galerii, zamieszkały w 4 ulach pszczele rodziny. Efektem obecności pasieki i kilkumiesięcznej pracy pszczół, są pierwsze zbiory miodu, którym chce się podzielić z klientami Atrium Copernicus. Z tej okazji, w toruńskim centrum handlowym, w ostatni weekend sierpnia zaplanowano w ramach akcji „Miodobrania” wiele atrakcji.

 

Klienci, którzy w dniach 27 i 28 sierpnia zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii na kwotę minimum 100 zł i zapiszą się do klubu #maszokazje poprzez stronę https://atrium-copernicus.pl/maszokazje, po zarejestrowaniu paragonu w Punkcie Obsługi Promocji, mogą otrzymać nagrodę – słoiczek naturalnego miodu z pasieki Atrium Copernicus. Pula nagród wynosi 250 sztuk.

 

W przypadku akcji promocyjnej, obowiązuje dzienny limit przyznawania nagród - jeden uczestnik może odebrać dziennie tylko jedną nagrodę, bez względu na ilość paragonów. Z promocji wyłączone są zakupy z Auchan oraz Media Markt, a także zakupy artykułów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, leków oraz wydatków na gry losowe, zakładów bukmacherskich oraz za zakup i/lub wymianę walut, dokonanie opłat za rachunki za media takie jak gaz, telefon, TV, prąd, zakupów kart do telefonów typu pre-paid.

 

Dodatkowo Atrium Copernicus zachęca dzieci do odwiedzenia specjalnego stoiska firmy Pszczele Cuda, na którym zaplanowano moc pszczelich atrakcji oraz będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek z życia pszczół. Jeśli jesteście ciekawi, jak pszczoła pozyskuje wosk, jak widzi świat swoimi oczami, ile wyprodukuje miodu przez całe swoje życie oraz dlaczego matka pszczela żyje najdłużej – zapraszamy do pszczelego stanowiska po ciekawostki z życia tych fascynujących owadów.

 

W programie przewidziano także warsztaty zwijania świec z prawdziwej węzy pszczelej i słodki poczęstunek. Uczestnicy będą mogli skorzystać z przymierzalni kapeluszy i strojów pszczelarskich, ponadto czekają na nich inne atrakcje - kolorowanki, quizy, zagadki i konkursy z nagrodami.

 

Równocześnie dla najmłodszych na profilu Fb Atrium Copernicus prowadzony jest konkurs plastyczny, w którym nagrodami są słodkie upominki - 10 kuferków ze słodyczami (każdy o wartości 50 zł) i duże superpszczoły! Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 o pszczołach, ulach i miodzie, z wykorzystaniem dowolnych artykułów szkolnych.

 

 

 

Akcja „Miodobranie” odbędzie się w Atrium Copernicus w dniach 27-28 sierpnia. Punkt Obsługi Promocji znajdował się będzie na Placu Rotundy, w rejonie Apteki. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w sobotę i niedzielę, w godzinach 12.00-19.00.

 

Zachęcamy wszystkich mieszkańców w najbliższy weekend do udziału w naszej akcji. Przygotowaliśmy wiele ciekawych, bezpłatnych aktywności o tematyce pszczelej. „Miodobranie” to akcja, która łączy przyjemne z pożytecznym – promuje ekologię i służy poszerzeniu wiedzy na temat życia pszczół, produkcji miodu czy zapoznania się z ekologicznymi wartościami poprzez zabawę. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sierpniowej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieżymówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Akcja „Miodobranie” to jedno z działań toruńskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.