Odwiedź Atrium Kasztanowa i zgarnij letnie gadżety
Idzie lato! Z tej okazji centrum handlowe Atrium Kasztanowa zaplanowało letnią akcję z nagrodami, które będą praktycznym gadżetem umilającym wakacyjny wypoczynek. Klienci, którzy w dniach 20-26 czerwca zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii, zdobędą wyjątkowe nagrody –letnią czapkę lub plażowego dmuchańca!
Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkową akcję pod hasłem „Zgarnij letni gadżet!”.
Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 20-26 czerwca, w godz. 11.00-19.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością uatrakcyjnią im letni wypoczynek. Za wydaną kwotę o wartości min. 100 zł, w okresie trwania promocji, kupujący mogą zdobyć letnią czapkę – zapewniającą odpowiednią ochronę przed słońcem jak i będącą modnym uzupełnieniem letniej stylizacji. Natomiast za zakupy powyżej 200 zł – klienci otrzymają dmuchańca plażowego, który uświetni pobyt nad wodą i zapewni każdemu, niezależnie od wieku, rewelacyjną zabawę.
Aby wziąć udział w akcji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanym na głównym holu centrum handlowego i czynnym w godzinach 11.00-19.00.
- Akcją „Zgarnij letni gadżet!!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście wakacji, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego i komfortowego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla uczestników naszej promocji przygotowaliśmy praktyczne gadżety, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.