Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Kasztanowa i zgarnij letnie gadżety

2022-06-13  |  13:50
Biuro prasowe

Idzie lato! Z tej okazji centrum handlowe Atrium Kasztanowa zaplanowało letnią akcję z nagrodami, które będą praktycznym gadżetem umilającym wakacyjny wypoczynek. Klienci, którzy w dniach 20-26 czerwca zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii, zdobędą wyjątkowe nagrody –letnią czapkę lub plażowego dmuchańca!

 

Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkową akcję pod hasłem „Zgarnij letni gadżet!”.

 

Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 20-26 czerwca, w godz. 11.00-19.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością uatrakcyjnią im letni wypoczynek. Za wydaną kwotę o wartości min. 100 zł, w okresie trwania promocji, kupujący mogą zdobyć letnią czapkę – zapewniającą odpowiednią ochronę przed słońcem jak i będącą modnym uzupełnieniem letniej stylizacji. Natomiast za zakupy powyżej 200 zł – klienci otrzymają dmuchańca plażowego, który uświetni pobyt nad wodą i zapewni każdemu, niezależnie od wieku, rewelacyjną zabawę.

 

Aby wziąć udział w akcji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanym na głównym holu centrum handlowego i czynnym w godzinach 11.00-19.00.

 

- Akcją „Zgarnij letni gadżet!!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście wakacji, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego i komfortowego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla uczestników naszej promocji przygotowaliśmy praktyczne gadżety, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.