Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Kasztanowa i zgarnij letnie gadżety

2022-06-13  |  13:50
Biuro prasowe

Idzie lato! Z tej okazji centrum handlowe Atrium Kasztanowa zaplanowało letnią akcję z nagrodami, które będą praktycznym gadżetem umilającym wakacyjny wypoczynek. Klienci, którzy w dniach 20-26 czerwca zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii, zdobędą wyjątkowe nagrody –letnią czapkę lub plażowego dmuchańca!

 

Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkową akcję pod hasłem „Zgarnij letni gadżet!”.

 

Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 20-26 czerwca, w godz. 11.00-19.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością uatrakcyjnią im letni wypoczynek. Za wydaną kwotę o wartości min. 100 zł, w okresie trwania promocji, kupujący mogą zdobyć letnią czapkę – zapewniającą odpowiednią ochronę przed słońcem jak i będącą modnym uzupełnieniem letniej stylizacji. Natomiast za zakupy powyżej 200 zł – klienci otrzymają dmuchańca plażowego, który uświetni pobyt nad wodą i zapewni każdemu, niezależnie od wieku, rewelacyjną zabawę.

 

Aby wziąć udział w akcji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanym na głównym holu centrum handlowego i czynnym w godzinach 11.00-19.00.

 

- Akcją „Zgarnij letni gadżet!!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście wakacji, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego i komfortowego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla uczestników naszej promocji przygotowaliśmy praktyczne gadżety, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.