Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Kasztanowa i zgarnij letnie gadżety

2022-06-13  |  13:50
Biuro prasowe

Idzie lato! Z tej okazji centrum handlowe Atrium Kasztanowa zaplanowało letnią akcję z nagrodami, które będą praktycznym gadżetem umilającym wakacyjny wypoczynek. Klienci, którzy w dniach 20-26 czerwca zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii, zdobędą wyjątkowe nagrody –letnią czapkę lub plażowego dmuchańca!

 

Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkową akcję pod hasłem „Zgarnij letni gadżet!”.

 

Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 20-26 czerwca, w godz. 11.00-19.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością uatrakcyjnią im letni wypoczynek. Za wydaną kwotę o wartości min. 100 zł, w okresie trwania promocji, kupujący mogą zdobyć letnią czapkę – zapewniającą odpowiednią ochronę przed słońcem jak i będącą modnym uzupełnieniem letniej stylizacji. Natomiast za zakupy powyżej 200 zł – klienci otrzymają dmuchańca plażowego, który uświetni pobyt nad wodą i zapewni każdemu, niezależnie od wieku, rewelacyjną zabawę.

 

Aby wziąć udział w akcji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanym na głównym holu centrum handlowego i czynnym w godzinach 11.00-19.00.

 

- Akcją „Zgarnij letni gadżet!!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście wakacji, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego i komfortowego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla uczestników naszej promocji przygotowaliśmy praktyczne gadżety, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.