Komunikaty PR

Odwiedź VIVO! i zabierz choinkę do domu!

2021-12-10  |  12:54
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W Święta Bożego Narodzenia nie może zabraknąć pięknej, zielonej i pachnącej choinki. Jest ona obowiązkowym elementem wystroju, który nadaje w naszych domach szczególny, świąteczny klimat. VIVO! Stalowa Wola wychodzi naprzeciw wszystkim tym, którzy jeszcze jej nie posiadają. W tym roku, oprócz upominków dla bliskich, z centrum handlowego będzie można zabrać  także świąteczne drzewko! Akcja rozdawania choinek odbędzie się w najbliższą sobotę, 11 grudnia, o godz. 10.00.

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. W ferworze przygotowań łatwo zapomnieć nawet o najistotniejszych rzeczach – na przykład o choince. Aby umilić i ułatwić tę przedświąteczną gorączkę, VIVO! rozda klientom aż 200 żywych, doniczkowych drzewek świątecznych (o wysokości 120-150 cm), a do tego 70 sztuk bożonarodzeniowych wieńców, które pięknie ozdobią każde wnętrze.

Aby otrzymać jedno z drzewek lub ozdób świątecznych, wystarczy w dniu 11 grudnia zrobić w VIVO! zakupy o wartości min. 300 zł (na jednym lub dwóch paragonach) i okazać dowód zakupu w specjalnie przygotowanym punkcie.

Choinka nie musi być tylko chwilowym gościem – drzewka mają korzenie, dlatego można zasadzić ją w swoim ogródku.

- Aby nieco skrócić listę świątecznych wydatków i obowiązków, chcemy obdarować naszych klientów żywymi drzewkami oraz świątecznymi wieńcami. To świetna okazja, aby tego dnia, oprócz upominków dla bliskich, zabrać do domu również coś dla siebie i móc poczuć prawdziwą magię świąt. Zarówno choinka, jak i świąteczna dekoracja pięknie ozdobi domy na święta oraz nada im wyjątkowego klimatu – mówi Paweł Wojtkowski, Dyrektor VIVO! Stalowa Wola.

Akcja rozdawania drzewek świątecznych odbędzie się w sobotę, 11 grudnia, od godz. 10.00 aż do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.