Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Modowe entuzjastki muszą koniecznie zarezerwować czas w zbliżającą się sobotę - w Manufakturze otwiera się butik popularnej, łódzkiej marki odzieżowej - NAOKO. Na gości czekają atrakcje, między innymi: rabaty sięgające nawet 70% i bezpłatna pomoc stylistki w doborze najmodniejszych stylizacji.
Otwarcie NAOKO w Manufakturze
15 lipca (sobota) od 10:00 do 22:00
NAOKO to prężnie rozwijająca się łódzka marka odzieżowa obecna na rynku od 2016 roku. Kobiety pokochały ich bajecznie kolorowe ubrania i akcesoria. Wszystkie kolekcje są przepełnione różnorodnymi kolorami, oryginalnymi wzorami i niebanalną formą. Marka ma często pionierskie podejście i innowacyjne pomysły. Przykładem może być niedawna premiera NAOKO.AI, czyli pierwszej na świecie kolekcji ubrań stworzonej z pomocą sztucznej inteligencji, a także społeczności marki.
Manufaktura od lat pomaga rozwijać lokalne firmy, a NAOKO to kolejna marka, która dołącza do grona łódzkich najemców. Modowe fanki będą mogły ruszyć na zakupy do nowego butiku NAOKO już w tę sobotę. Na klientki czeka mnóstwo atrakcji.
Specjalne atrakcje przygotowane przez NAOKO:
Z okazji otwarcia na wszystkie nowości i bestsellery obowiązuje zniżka 30%, a dodatkowo pojawią się też rzeczy tańsze aż o 70%! To doskonała okazja, żeby uzupełnić garderobę. Kłopot z doborem stylizacji? Nie ma problemu! W godzinach od 12:00 do 20:00, profesjonalna stylistka będzie udzielać porad, jak ubrać się zgodnie z trendami, ale też dopasowując fasony do sylwetki, stylu życia czy budżetu. Panie otrzymają rekomendacje dotyczące odpowiedniego doboru ubrań i ciekawych, modnych kombinacji.
Dla pierwszych 10 klientek, które odwiedzą butik NAOKO w dniu otwarcia, przygotowano niespodziankę – prezent. To dodatkowy gest marki w celu podziękowania za wsparcie i zaufanie. Dodatkowo, do pierwszych 50 zakupów dodawana będzie gratisowa torebka. Będą też czekać słodkie smakołyki.
Butik NAOKO znajduje się na 1. piętrze, obok sklepu NOTINO.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.