Komunikaty PR

Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje

2023-07-14  |  18:00
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje

Modowe entuzjastki muszą koniecznie zarezerwować czas w zbliżającą się sobotę - w Manufakturze otwiera się butik popularnej, łódzkiej marki odzieżowej - NAOKO. Na gości czekają atrakcje, między innymi: rabaty sięgające nawet 70% i bezpłatna pomoc stylistki w doborze najmodniejszych stylizacji.

Otwarcie NAOKO w Manufakturze

15 lipca (sobota) od 10:00 do 22:00

NAOKO to prężnie rozwijająca się łódzka marka odzieżowa obecna na rynku od 2016 roku. Kobiety pokochały ich bajecznie kolorowe ubrania i akcesoria. Wszystkie kolekcje są przepełnione różnorodnymi kolorami, oryginalnymi wzorami i niebanalną formą. Marka ma często pionierskie podejście i innowacyjne pomysły. Przykładem może być niedawna premiera NAOKO.AI, czyli pierwszej na świecie kolekcji ubrań stworzonej z pomocą sztucznej inteligencji, a także społeczności marki.

Manufaktura od lat pomaga rozwijać lokalne firmy, a NAOKO to kolejna marka, która dołącza do grona łódzkich najemców. Modowe fanki będą mogły ruszyć na zakupy do nowego butiku NAOKO już w tę sobotę. Na klientki czeka mnóstwo atrakcji.

Specjalne atrakcje przygotowane przez NAOKO:

Z okazji otwarcia na wszystkie nowości i bestsellery obowiązuje zniżka 30%, a dodatkowo pojawią się też rzeczy tańsze aż o 70%! To doskonała okazja, żeby uzupełnić garderobę. Kłopot z doborem stylizacji? Nie ma problemu! W godzinach od 12:00 do 20:00, profesjonalna stylistka będzie udzielać porad, jak ubrać się zgodnie z trendami, ale też dopasowując fasony do sylwetki, stylu życia czy budżetu. Panie otrzymają rekomendacje dotyczące odpowiedniego doboru ubrań i ciekawych, modnych kombinacji.

Dla pierwszych 10 klientek, które odwiedzą butik NAOKO w dniu otwarcia, przygotowano niespodziankę – prezent. To dodatkowy gest marki w celu podziękowania za wsparcie i zaufanie. Dodatkowo, do pierwszych 50 zakupów dodawana będzie gratisowa torebka. Będą też czekać słodkie smakołyki.

Butik NAOKO znajduje się na 1. piętrze, obok sklepu NOTINO.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.