Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Łódzka marka NAOKO otwiera butik w Manufakturze. Będą rabaty i atrakcje
Modowe entuzjastki muszą koniecznie zarezerwować czas w zbliżającą się sobotę - w Manufakturze otwiera się butik popularnej, łódzkiej marki odzieżowej - NAOKO. Na gości czekają atrakcje, między innymi: rabaty sięgające nawet 70% i bezpłatna pomoc stylistki w doborze najmodniejszych stylizacji.
Otwarcie NAOKO w Manufakturze
15 lipca (sobota) od 10:00 do 22:00
NAOKO to prężnie rozwijająca się łódzka marka odzieżowa obecna na rynku od 2016 roku. Kobiety pokochały ich bajecznie kolorowe ubrania i akcesoria. Wszystkie kolekcje są przepełnione różnorodnymi kolorami, oryginalnymi wzorami i niebanalną formą. Marka ma często pionierskie podejście i innowacyjne pomysły. Przykładem może być niedawna premiera NAOKO.AI, czyli pierwszej na świecie kolekcji ubrań stworzonej z pomocą sztucznej inteligencji, a także społeczności marki.
Manufaktura od lat pomaga rozwijać lokalne firmy, a NAOKO to kolejna marka, która dołącza do grona łódzkich najemców. Modowe fanki będą mogły ruszyć na zakupy do nowego butiku NAOKO już w tę sobotę. Na klientki czeka mnóstwo atrakcji.
Specjalne atrakcje przygotowane przez NAOKO:
Z okazji otwarcia na wszystkie nowości i bestsellery obowiązuje zniżka 30%, a dodatkowo pojawią się też rzeczy tańsze aż o 70%! To doskonała okazja, żeby uzupełnić garderobę. Kłopot z doborem stylizacji? Nie ma problemu! W godzinach od 12:00 do 20:00, profesjonalna stylistka będzie udzielać porad, jak ubrać się zgodnie z trendami, ale też dopasowując fasony do sylwetki, stylu życia czy budżetu. Panie otrzymają rekomendacje dotyczące odpowiedniego doboru ubrań i ciekawych, modnych kombinacji.
Dla pierwszych 10 klientek, które odwiedzą butik NAOKO w dniu otwarcia, przygotowano niespodziankę – prezent. To dodatkowy gest marki w celu podziękowania za wsparcie i zaufanie. Dodatkowo, do pierwszych 50 zakupów dodawana będzie gratisowa torebka. Będą też czekać słodkie smakołyki.
Butik NAOKO znajduje się na 1. piętrze, obok sklepu NOTINO.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.