Oferta sosów Fanex w sieci sklepów Lidl
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, nawiązał współpracę z siecią Lidl. Dzięki temu, profesjonalne sosy używane w gastronomii, będą teraz szerzej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski.
W połowie kwietnia bieżącego roku, została zapoczątkowana jedna z akcji in-out mająca na celu wprowadzenie wybranych produktów Fanex do oferty Lidla oraz zbadanie zainteresowania klientów sklepów sosami polskiego producenta.
W pierwszej kolejności, do sprzedaży w sklepach Lidl trafiło sześć autorskich receptur sosów Fanex w mniejszych - bardziej praktycznych dla gospodarstw domowych - opakowaniach:
1. Sos Tysiąc Wysp (400g)
Aromatyczny i kremowy dodatek do wielu dań, którego smak docenią zarówno koneserzy, jak i początkujący pasjonaci kulinarni. Kilka lat temu, sos został wyróżniony znakiem jakości „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
2. Sos Czosnkowy (400g)
Wyrazisty, ale jednocześnie dobrze zbalansowany smak, który nie dominuje głównego dania. Posiada kremową konsystencję, dzięki czemu przyjemnie zaznacza swoją obecność na podniebieniu.
3. Sos Meksykański (450g)
Wariacja marki Fanex na temat kuchni meksykańskiej. Kompozycja w której słodka papryka spotyka się z dojrzałymi pomidorami i bukietem ziół oraz przypraw.
4. Sos Barbecue (450g)
Receptura bazująca na pomidorach oraz musie śliwkowym z dodatkiem przydymionego posmaku. Przez wielu smakoszy, sos BBQ uznawany jest, za integralną część grillowania.
5. Sos Amerykański (400g)
Kompozycja pikanterii przypraw, charakterystycznego smaku młodej cebulki oraz wybrzmiewającej w nuty musztardy. Ten wielowymiarowy smak zachwyci każdego fana burgerów, hot-dogów, tortilli i nachosów, z którymi sos komponuje się najlepiej.
6. Musztarda Słoneczna (450g)
Połączenie lekkiej słodyczy, wyraźnej kwaskowatości oraz kropli ostrości, które razem tworzą idealnie zbalansowaną mieszankę smaku. Jest na tyle uniwersalna, że pasuje zarówno do klasycznych dań z grilla, jak i do kanapek czy innych kulinarnych eksperymentów.
- Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy handlowej z siecią Lidl. Dzięki temu, nasze sosy skierowane głównie dla szerokorozumianej branży gastronomicznej, będą teraz jeszcze łatwiej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski. Mamy nadzieję, że już niebawem nasza oferta w sklepach Lidl, będzie się poszerzać – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.