Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa
Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy chcą nieco zaoszczędzić, zdobyć dodatkowe produkty za darmo lub za symboliczną złótówkę. Pierwsza z nich to darmowa dostawa przy zakupie bestsellerowej lampy kempingowej marki Montis MT101 - idealnej na biwak pod gwiazdami i nie tylko. Wystarczy dodać lampę do koszyka, wpisać kod promocyjny DARMOWYMAJ24 i dokończyć składanie zamówienia. Lampka dotrze do Ciebie bez opłacania dostawy.
Oferta ważna jest od 23 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy tylko zamówień opłaconych online i dostarczanych przez kuriera DPD.
Skorzystaj z pakietów handlowych i odbierz produkt za złotówkę
Druga z wiosennych promocji dotyczy zakupów pakietów handlowych produktów Libox i/lub Montis za określoną kwotę. Dzięki temu, za symboliczną złotówkę, można nabyć dodatkowy produkt, inny dla danej kwoty:
-
przy zakupie pakietu za 400 PLN netto - proszek do prania Prima do kolorów (3 kg);
-
przy zakupie pakietu za 500 PLN netto - latarka warsztatowa LB0198;
-
przy zakupie pakietu za 800 PLN netto - wielofunkcyjna lampka kempingowa MT101;
-
przy zakupie pakietu za 2500 PLN netto - słuchawki bezprzewodowe LG TONE-FP3W;
-
przy zakupie pakietu za 8000 PLN netto - tablet Techbite SmartBoard 10 II WiFi z klawiaturą.
Oferta ważna jest od 24 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi promocjami.
Przenośny głośnik gratis przy zakupach za 15 tys. PLN w ciągu miesiąca
W trzeciej promocji produktem, który można otrzymać przy zakupach, jest przenośny głośnik JBL Charge 5, który można zabrać na wiosenną imprezę, majową wycieczkę i nie tylko. Jest dostępny za darmo dla każdego, kto w ciągu miesiąca zrobi zakupy produktów marek Russell Hobbs oraz Remington (można je ze sobą mieszać) na kwotę 15 000 PLN netto. Promocja trwa od 16 kwietnia 2024 roku do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi ofertami.
Sprawdź przed majówką produkty, które oferuje Lider Starachowice
W okresie, kiedy częściej udajemy się na wycieczki, włóczęgi czy różnego rodzaju wyjazdy Lider Starachowice bogatą ofertę swoich produktów. Znajduje się wśród nich między innymi oświetlenie rowerowe LED marki Montis. Dystrybutor wierzy, że będzie ono świetnym ekwipunkiem podczas rozmaitych wydarzeń nie tylko wiosną tego roku. Zachęca również do zachowania bezpieczeństwa na drodze.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.