Komunikaty PR

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

2024-04-25  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa

Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy chcą nieco zaoszczędzić, zdobyć dodatkowe produkty za darmo lub za symboliczną złótówkę. Pierwsza z nich to darmowa dostawa przy zakupie bestsellerowej lampy kempingowej marki Montis MT101 - idealnej na biwak pod gwiazdami i nie tylko. Wystarczy dodać lampę do koszyka, wpisać kod promocyjny DARMOWYMAJ24 i dokończyć składanie zamówienia. Lampka dotrze do Ciebie bez opłacania dostawy.

Oferta ważna jest od 23 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy tylko zamówień opłaconych online i dostarczanych przez kuriera DPD.

Skorzystaj z pakietów handlowych i odbierz produkt za złotówkę

Druga z wiosennych promocji dotyczy zakupów pakietów handlowych produktów Libox i/lub Montis za określoną kwotę. Dzięki temu, za symboliczną złotówkę, można nabyć dodatkowy produkt, inny dla danej kwoty:

  • przy zakupie pakietu za 400 PLN netto - proszek do prania Prima do kolorów (3 kg);

  • przy zakupie pakietu za 500 PLN netto - latarka warsztatowa LB0198;

  • przy zakupie pakietu za 800 PLN netto - wielofunkcyjna lampka kempingowa MT101;

  • przy zakupie pakietu za 2500 PLN netto - słuchawki bezprzewodowe LG TONE-FP3W;

  • przy zakupie pakietu za 8000 PLN netto - tablet Techbite SmartBoard 10 II WiFi z klawiaturą.

Oferta ważna jest od 24 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi promocjami.

Przenośny głośnik gratis przy zakupach za 15 tys. PLN w ciągu miesiąca

W trzeciej promocji produktem, który można otrzymać przy zakupach, jest przenośny głośnik JBL Charge 5, który można zabrać na wiosenną imprezę, majową wycieczkę i nie tylko. Jest dostępny za darmo dla każdego, kto w ciągu miesiąca zrobi zakupy produktów marek Russell Hobbs oraz Remington (można je ze sobą mieszać) na kwotę 15 000 PLN netto. Promocja trwa od 16 kwietnia 2024 roku do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi ofertami. 

Sprawdź przed majówką produkty, które oferuje Lider Starachowice

W okresie, kiedy częściej udajemy się na wycieczki, włóczęgi czy różnego rodzaju wyjazdy Lider Starachowice bogatą ofertę swoich produktów. Znajduje się wśród nich między innymi oświetlenie rowerowe LED marki Montis. Dystrybutor wierzy, że będzie ono świetnym ekwipunkiem podczas rozmaitych wydarzeń nie tylko wiosną tego roku. Zachęca również do zachowania bezpieczeństwa na drodze.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.