Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa
Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy chcą nieco zaoszczędzić, zdobyć dodatkowe produkty za darmo lub za symboliczną złótówkę. Pierwsza z nich to darmowa dostawa przy zakupie bestsellerowej lampy kempingowej marki Montis MT101 - idealnej na biwak pod gwiazdami i nie tylko. Wystarczy dodać lampę do koszyka, wpisać kod promocyjny DARMOWYMAJ24 i dokończyć składanie zamówienia. Lampka dotrze do Ciebie bez opłacania dostawy.
Oferta ważna jest od 23 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy tylko zamówień opłaconych online i dostarczanych przez kuriera DPD.
Skorzystaj z pakietów handlowych i odbierz produkt za złotówkę
Druga z wiosennych promocji dotyczy zakupów pakietów handlowych produktów Libox i/lub Montis za określoną kwotę. Dzięki temu, za symboliczną złotówkę, można nabyć dodatkowy produkt, inny dla danej kwoty:
-
przy zakupie pakietu za 400 PLN netto - proszek do prania Prima do kolorów (3 kg);
-
przy zakupie pakietu za 500 PLN netto - latarka warsztatowa LB0198;
-
przy zakupie pakietu za 800 PLN netto - wielofunkcyjna lampka kempingowa MT101;
-
przy zakupie pakietu za 2500 PLN netto - słuchawki bezprzewodowe LG TONE-FP3W;
-
przy zakupie pakietu za 8000 PLN netto - tablet Techbite SmartBoard 10 II WiFi z klawiaturą.
Oferta ważna jest od 24 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi promocjami.
Przenośny głośnik gratis przy zakupach za 15 tys. PLN w ciągu miesiąca
W trzeciej promocji produktem, który można otrzymać przy zakupach, jest przenośny głośnik JBL Charge 5, który można zabrać na wiosenną imprezę, majową wycieczkę i nie tylko. Jest dostępny za darmo dla każdego, kto w ciągu miesiąca zrobi zakupy produktów marek Russell Hobbs oraz Remington (można je ze sobą mieszać) na kwotę 15 000 PLN netto. Promocja trwa od 16 kwietnia 2024 roku do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi ofertami.
Sprawdź przed majówką produkty, które oferuje Lider Starachowice
W okresie, kiedy częściej udajemy się na wycieczki, włóczęgi czy różnego rodzaju wyjazdy Lider Starachowice bogatą ofertę swoich produktów. Znajduje się wśród nich między innymi oświetlenie rowerowe LED marki Montis. Dystrybutor wierzy, że będzie ono świetnym ekwipunkiem podczas rozmaitych wydarzeń nie tylko wiosną tego roku. Zachęca również do zachowania bezpieczeństwa na drodze.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.