Ogarnij szkołę z Redutą!
Wakacje dobiegają końca, a Atrium Reduta doskonale wie, jak umilić swoim najmłodszym klientom powrót do szkolnej ławki! Galeria przygotowała dla wszystkich uczniów modową niespodziankę – szkolne stylizacje przygotowane przez stylistkę – Angelinę Felchner. Dodatkowo za zakupy zrealizowane do 3 września odwiedzający otrzymają vouchery na ucztę w McDonald’s.
Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami! Przed dziećmi czas pełen pracy i wyzwań związanych ze zdobywaniem wiedzy, ale również czas nawiązywania nowych przyjaźni i odnoszenia sukcesów szkolnych. Ważnym elementem szkolnych przygotowań, dającym młodym odkrywcom poczucie przynależności do grupy i pewności siebie, jest ubiór. W ramach współpracy z Angeliną Felchner – stylistką i doradcą wizerunku, galeria Reduta przygotowała dla dzieci i młodzieży szkolne stylizacje, zapewniające komfort i wygodę oraz dostosowane do dziecięcej aktywności. Każdy z zaproponowanych przez stylistkę modowych outfitów można w całości skompletować z ubrań dostępnych w sklepach znanych marek w Atrium Reduta. Wszystkie stylizacje dostępne są https://atrium-reduta.pl/akcje/2022-szkolne-inspiracje/.
Reduta przygotowała także dla swoich klientów akcję zakupową. Od 22 sierpnia do 3 września osoby, które zrealizują szkolne zakupy za kwotę minimum 200zł, otrzymają vouchery do restauracji McDonalds’s. Szczegóły akcji znajdują się na stronie https://atrium-reduta.pl/ogarnij-szkole-z-reduta/.
W ofercie sklepów z modną odzieżą w Reducie znajduje się między innymi duży salon Sinsay, Big Star, H&M, Reserved oraz Pepco. Wygodne obuwie, w którym łatwiej zdobywać świat, można nabyć w lokalach Bartek i CCC. Natomiast artykuły papiernicze ze sklepów takich jak Empik, Świat Książki, Carrefour pomogą skompletować szkolną wyprawkę, która jest nieodłącznym elementem rozpoczęcia roku szkolnego.
Starsze dzieci z pewnością zainteresują sklepy ze sprzętem IT oraz elektroniką użytkową: RTV AGD, X-KOM oraz Komputronik. Oferty tych salonów obejmują tysiące produktów elektronicznych oraz wszechstronne, profesjonalne doradztwo i przyjazną obsługę.
Atrium Reduta proponuje nie tylko bogatą ofertę sklepów i miejsc na wspólny obiad, ale także moc bezpłatnych atrakcji, którymi można zapełnić popołudnie i zrelaksować się po całym dniu zakupów. Swobodne korzystanie z oferty centrum umożliwiają między innymi szeroki, bezpłatny do dwóch godzin parking, panoramiczne windy oraz trawelatory – ruchome chodniki, ułatwiające poruszanie się osób z wózkami dziecięcymi.
Więcej informacji:
https://atrium-reduta.pl/ogarnij-szkole-z-reduta/
https://atrium-reduta.pl/akcje/2022-szkolne-inspiracje/

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.