Komunikaty PR

Ogarnij szkołę z Redutą!

2022-08-26  |  11:00

Wakacje dobiegają końca, a Atrium Reduta doskonale wie, jak umilić swoim najmłodszym klientom powrót do szkolnej ławki! Galeria przygotowała dla wszystkich uczniów modową niespodziankę – szkolne stylizacje przygotowane przez stylistkę – Angelinę Felchner. Dodatkowo za zakupy zrealizowane do 3 września odwiedzający otrzymają vouchery na ucztę w McDonald’s.

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami! Przed dziećmi czas pełen pracy i wyzwań związanych ze zdobywaniem wiedzy, ale również czas nawiązywania nowych przyjaźni i odnoszenia sukcesów szkolnych. Ważnym elementem szkolnych przygotowań, dającym młodym odkrywcom poczucie przynależności do grupy i pewności siebie, jest ubiór. W ramach współpracy z Angeliną Felchner – stylistką i doradcą wizerunku, galeria Reduta przygotowała dla dzieci i młodzieży szkolne stylizacje, zapewniające komfort i wygodę oraz dostosowane do dziecięcej aktywności. Każdy z zaproponowanych przez stylistkę modowych outfitów można w całości skompletować z ubrań dostępnych w sklepach znanych marek w Atrium Reduta. Wszystkie stylizacje dostępne są https://atrium-reduta.pl/akcje/2022-szkolne-inspiracje/.

Reduta przygotowała także dla swoich klientów akcję zakupową. Od 22 sierpnia do 3 września osoby, które zrealizują szkolne zakupy za kwotę minimum 200zł, otrzymają vouchery do restauracji McDonalds’s. Szczegóły akcji znajdują się na stronie https://atrium-reduta.pl/ogarnij-szkole-z-reduta/.

W ofercie sklepów z modną odzieżą w Reducie znajduje się między innymi duży salon Sinsay, Big Star, H&M, Reserved oraz Pepco. Wygodne obuwie, w którym łatwiej zdobywać świat, można nabyć w lokalach Bartek i CCC. Natomiast artykuły papiernicze ze sklepów takich jak Empik, Świat Książki, Carrefour pomogą skompletować szkolną wyprawkę, która jest nieodłącznym elementem rozpoczęcia roku szkolnego.

Starsze dzieci z pewnością zainteresują sklepy ze sprzętem IT oraz elektroniką użytkową: RTV AGD, X-KOM oraz Komputronik. Oferty tych salonów obejmują tysiące produktów elektronicznych oraz wszechstronne, profesjonalne doradztwo i przyjazną obsługę.

Atrium Reduta proponuje nie tylko bogatą ofertę sklepów i miejsc na wspólny obiad, ale także moc bezpłatnych atrakcji, którymi można zapełnić popołudnie i zrelaksować się po całym dniu zakupów. Swobodne korzystanie z oferty centrum umożliwiają między innymi szeroki, bezpłatny do dwóch godzin parking, panoramiczne windy oraz trawelatory – ruchome chodniki, ułatwiające poruszanie się osób z wózkami dziecięcymi.

 

Więcej informacji:

https://atrium-reduta.pl/ogarnij-szkole-z-reduta/

https://atrium-reduta.pl/akcje/2022-szkolne-inspiracje/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.