Osiągnij każdy cel z Microlyte od Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Elektrolity, witaminy i wsparcie nawodnienia – wszystko to łączy w sobie najnowsza linia Microlyte od Waterdrop. Po raz pierwszy w swojej historii marka stworzyła produkty, które w tak kompleksowy sposób będą wspierać funkcjonowanie organizmu zarówno podczas ćwiczeń, jak i w ciągu całego dnia. Melon, jagoda czy grejpfrut? Po który smak sięgniesz jako pierwszy?
Napoje izotoniczne nierozerwalnie kojarzą się nam ze sportem. Piją je maratończycy czy bywalcy siłowni i to nie bez powodu. Elektrolity, czyli składniki niezbędne do funkcjonowania organizmu tracimy wraz z potem: ćwicząc czy podejmując bardziej intensywny wysiłek. Ich uzupełnianie poprawia wydolność organizmu, zwiększa koncentrację i pozwala pokonać zmęczenie, dlatego korzyści z przyjmowania elektrolitów poczuje każdy z nas.
Wsparcie twojego organizmu, nie tylko podczas treningu
Czy można jednocześnie uzupełnić elektrolity, dostarczyć organizmowi witamin i zadbać o jego nawodnienie? Taką możliwość daje Waterdrop. Do portfolio marki dołącza zupełna nowość – linia produktów Microlyte, łączących w sobie naturalne składniki, witaminy oraz zestaw pięciu elektrolitów.
Waterdrop Microlyte mają postać małych kostek, dostępnych w trzech premierowych smakach: jagody, grejpfruta i melona. Naturalne ekstrakty z owoców po raz pierwszy zostały wzbogacone o sód, potas, magnez, wapń i chlorki, czyli najcenniejsze substancje elektrolityczne. Rozpuszczone w wodzie kostki Microlyte przyjemnie orzeźwią, nawodnią organizm i dostarczą mu substancji niezbędnych do funkcjonowania na najwyższym poziomie. Ponieważ nie zawierają cukru i kofeiny, mogą być pite przez diabetyków i dzieci.
Światło – noś je przy sobie
Kolekcja Microlyte to także nowe butelki w elektryzujących kolorach. Mają pojemność 800 ml i zostały wykonane z niezwykle lekkiej, jednościankowej stali nierdzewnej. Dostępne w trzech, neonowych odcieniach akcesoria zwracają uwagę, a dzięki specjalnie zaprojektowanemu ustnikowi sprawdzą się nie tylko podczas najbardziej wymagającego cardio, ale również stanowią poręczny gadżet wspomagający nawodnienie w codziennym biegu.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.