Komunikaty PR

Osiągnij każdy cel z Microlyte od Waterdrop

2022-11-23  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Elektrolity, witaminy i wsparcie nawodnienia – wszystko to łączy w sobie najnowsza linia Microlyte od Waterdrop. Po raz pierwszy w swojej historii marka stworzyła produkty, które w tak kompleksowy sposób będą wspierać funkcjonowanie organizmu zarówno podczas ćwiczeń, jak i w ciągu całego dnia. Melon, jagoda czy grejpfrut? Po który smak sięgniesz jako pierwszy?

Napoje izotoniczne nierozerwalnie kojarzą się nam ze sportem. Piją je maratończycy czy bywalcy siłowni i to nie bez powodu. Elektrolity, czyli składniki niezbędne do funkcjonowania organizmu tracimy wraz z potem: ćwicząc czy podejmując bardziej intensywny wysiłek. Ich uzupełnianie poprawia wydolność organizmu, zwiększa koncentrację i pozwala pokonać zmęczenie, dlatego korzyści z przyjmowania elektrolitów poczuje każdy z nas.

Wsparcie twojego organizmu, nie tylko podczas treningu

Czy można jednocześnie uzupełnić elektrolity, dostarczyć organizmowi witamin i zadbać o jego nawodnienie? Taką możliwość daje Waterdrop. Do portfolio marki dołącza zupełna nowość – linia produktów Microlyte, łączących w sobie naturalne składniki, witaminy oraz zestaw pięciu elektrolitów.

Waterdrop Microlyte mają postać małych kostek, dostępnych w trzech premierowych smakach: jagody, grejpfruta i melona. Naturalne ekstrakty z owoców po raz pierwszy zostały wzbogacone o sód, potas, magnez, wapń i chlorki, czyli najcenniejsze substancje elektrolityczne. Rozpuszczone w wodzie kostki Microlyte przyjemnie orzeźwią, nawodnią organizm i dostarczą mu substancji niezbędnych do funkcjonowania na najwyższym poziomie. Ponieważ nie zawierają cukru i kofeiny, mogą być pite przez diabetyków i dzieci.

Światło – noś je przy sobie

Kolekcja Microlyte to także nowe butelki w elektryzujących kolorach. Mają pojemność 800 ml i zostały wykonane z niezwykle lekkiej, jednościankowej stali nierdzewnej. Dostępne w trzech, neonowych odcieniach akcesoria zwracają uwagę, a dzięki specjalnie zaprojektowanemu ustnikowi sprawdzą się nie tylko podczas najbardziej wymagającego cardio, ale również stanowią poręczny gadżet wspomagający nawodnienie w codziennym biegu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.