Komunikaty PR

Ostatni dzień na skorzystanie z rabatu do Lidl!

2022-07-20  |  09:30

To ostatni dzień na skorzystanie z wyjątkowej oferty Lidl Polska, w której posiadacze aplikacji „Lidl Plus”, którzy do 20 lipca zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają kupon rabatowy na kolejne zakupy (za min. 149 zł) – do wykorzystania w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca. Promocji jest jednak znacznie więcej!

Do środy 20 lipca klienci Lidl Polska posiadający aplikację „Lidl Plus”, którzy zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają specjalny kupon rabatowy na kolejne zakupy za min. 149 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt). Kupon będzie można wykorzystać w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca.

To jednak nie wszystko! Posiadacze aplikacji mogą skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji. Są to m.in.:

  • lubiana „2+1 gratis” na różne rodzaje wegańskich jogurtów „Vegangurtów” VEMONDO, a także na pyszne lody Double GELATELLI o smaku maliny i karmelu, w podwójnej czekoladowej polewie,
  • a także zniżka 30% na drugie lody w kubku HÄAGEN-DAZS (orzechy makadamia, słony karmel) oraz aż 50% na drugi napój gazowany FRITZ-KOLA!

W aplikacji „Lidl Plus” klienci znajdą też specjalne kupony z rabatem:

  • 30% na mleczko kokosowe REAL THAI (500 ml)
  • oraz 50% na drugie opakowanie prażonych orzechów laskowych ALESTO (200 g).

Szczegóły dotyczące powyższych promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.

 


Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją

Obniżając ceny produktów, Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.

Klienci z Kartą Dużej Rodziny w sklepach Lidl Polska mają zapewniony stały rabat 10% taniej na 7 grup asortymentowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.