Komunikaty PR

Ostatni dzień na skorzystanie z rabatu do Lidl!

2022-07-20  |  09:30

To ostatni dzień na skorzystanie z wyjątkowej oferty Lidl Polska, w której posiadacze aplikacji „Lidl Plus”, którzy do 20 lipca zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają kupon rabatowy na kolejne zakupy (za min. 149 zł) – do wykorzystania w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca. Promocji jest jednak znacznie więcej!

Do środy 20 lipca klienci Lidl Polska posiadający aplikację „Lidl Plus”, którzy zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają specjalny kupon rabatowy na kolejne zakupy za min. 149 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt). Kupon będzie można wykorzystać w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca.

To jednak nie wszystko! Posiadacze aplikacji mogą skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji. Są to m.in.:

  • lubiana „2+1 gratis” na różne rodzaje wegańskich jogurtów „Vegangurtów” VEMONDO, a także na pyszne lody Double GELATELLI o smaku maliny i karmelu, w podwójnej czekoladowej polewie,
  • a także zniżka 30% na drugie lody w kubku HÄAGEN-DAZS (orzechy makadamia, słony karmel) oraz aż 50% na drugi napój gazowany FRITZ-KOLA!

W aplikacji „Lidl Plus” klienci znajdą też specjalne kupony z rabatem:

  • 30% na mleczko kokosowe REAL THAI (500 ml)
  • oraz 50% na drugie opakowanie prażonych orzechów laskowych ALESTO (200 g).

Szczegóły dotyczące powyższych promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.

 


Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją

Obniżając ceny produktów, Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.

Klienci z Kartą Dużej Rodziny w sklepach Lidl Polska mają zapewniony stały rabat 10% taniej na 7 grup asortymentowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.