Ostatni dzień na skorzystanie z rabatu do Lidl!
To ostatni dzień na skorzystanie z wyjątkowej oferty Lidl Polska, w której posiadacze aplikacji „Lidl Plus”, którzy do 20 lipca zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają kupon rabatowy na kolejne zakupy (za min. 149 zł) – do wykorzystania w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca. Promocji jest jednak znacznie więcej!
Do środy 20 lipca klienci Lidl Polska posiadający aplikację „Lidl Plus”, którzy zrobią zakupy za min. 99 zł*, otrzymają specjalny kupon rabatowy na kolejne zakupy za min. 149 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt). Kupon będzie można wykorzystać w terminie od piątku 22 lipca do soboty 23 lipca.
To jednak nie wszystko! Posiadacze aplikacji mogą skorzystać również z wielu atrakcyjnych promocji. Są to m.in.:
- lubiana „2+1 gratis” na różne rodzaje wegańskich jogurtów „Vegangurtów” VEMONDO, a także na pyszne lody Double GELATELLI o smaku maliny i karmelu, w podwójnej czekoladowej polewie,
- a także zniżka 30% na drugie lody w kubku HÄAGEN-DAZS (orzechy makadamia, słony karmel) oraz aż 50% na drugi napój gazowany FRITZ-KOLA!
W aplikacji „Lidl Plus” klienci znajdą też specjalne kupony z rabatem:
- 30% na mleczko kokosowe REAL THAI (500 ml)
- oraz 50% na drugie opakowanie prażonych orzechów laskowych ALESTO (200 g).
Szczegóły dotyczące powyższych promocji znajdują się w aplikacji Lidl Plus.
Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją
Obniżając ceny produktów, Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W związku z wprowadzeniem niższej stawki podatku VAT od 01.02.2022 r., sieć obniżyła już ceny ponad 3 tys. produktów, a od początku roku – z kuponami w aplikacji „Lidl Plus” – taniej dostępnych było ponad 2 tys. produktów.
Klienci z Kartą Dużej Rodziny w sklepach Lidl Polska mają zapewniony stały rabat 10% taniej na 7 grup asortymentowych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.