Ostatni moment na świąteczne zakupy. Gdzie znaleźć oryginalny prezent?
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przedświąteczna gorączka trwa, a na zakup brakujących prezentów pozostało już bardzo niewiele czasu. Gdzie udać się w poszukiwaniu inspiracji, które będą jedyne w swoim rodzaju? Gdzie znaleźć lokalne marki? MYSIA 3 to miejsce dla wszystkich, którzy chcą kupować świadomie.
Przedświąteczne zakupy to dobra okazja, aby pomyśleć o najbliższych nam osobach, sprawić im radość i wybrać prezenty, które będą dopasowane do ich osobowości. Gdzie można wybrać się na bezpieczne zakupy, znaleźć inspiracje i lokalne marki? Wszystkim, którzy starają się kupować świadomie, z pewnością przypadnie do gustu kameralny dom handlowy: MYSIA 3.
Przedmioty z duszą dla koneserów designu
Miłośnikom dobrego wzornictwa z pewnością przypadnie do gustu ozdobna ceramika czy designerskie dodatki. W salonie NAP czekają dodatki, które ucieszą wszystkich ceniących klasykę wzornictwa, ale także odrobinę wzorniczego szaleństwa. Z kolei ręcznie wykonane przedmioty można znaleźć na drugim piętrze w niedawno otwartym pop up store ceramiki Fenek.
Wielki powrót winyli
Nowością jest sklep ASFALT SHOP, prawdziwy raj dla melomanów i kolekcjonerów winyli. Można tu kupić zarówno używane, kolekcjonerskie wydania, jak i muzyczne nowości dla wszystkich, którzy najbardziej cenią dźwięk gramofonu. Poza płytami winylowymi, można tu również znaleźć kasety magnetofonowe, płyty CD, gramofony i wiele innych prezentów, które docenią miłośnicy muzyki. Siedziba sklepu znajduje się naprzeciwko Galerii Leica Camera na drugim piętrze.
Raj dla zmysłów
Poza pomysłami na prezenty, w domu handlowym można również znaleźć owoce i warzywa od Pana Warzywko. Na parterze, w miejscu, gdzie dawniej funkcjonowała kawiarnia Deli3, obecnie znajduje się sklep Owoce&warzywa, delikatesowy pop up, w którym na wszystkich czeka ogromna porcja witamin. W poszukiwaniu pomysłu na deser, warto udać się z kolei do cukierni Odette, w której nie brakuje świątecznych ciastek, które nie tylko świetnie smakują, ale także cieszą oczy. Szukając prezentu, który trafi w najbardziej wyrafinowane gusta, warto odwiedzić perfumerię Impressium, która przenosi do świata niszowych zapachów. Wszystkich wyznających zasadę less is more z pewnością docenią skandynawską prostotę od COS. Miłośnicy minimalizmu w japońskim wydaniu mogą znaleźć coś dla siebie w salonie MUJI.
Dom handlowy będzie dostępny dla odwiedzających również w styczniu 2021 z zachowaniem norm sanitarnych. MYSIA 3 jest miejscem przyjaznym psom. Na zakupy można wybrać się w towarzystwie ukochanego czworonoga.
Marki dostępne w przestrzeni MYSIA 3: COS, NAP, MUJI, Odette, ORSKA, Alba1913, Bynamesakke, Blask Store, SVOI, Rilke, perfumeria niszowa Impressium, Elementy, Balagan, Gloomy Sunday, Leica Store, 6×7 Leica Gallery Warszawa, Owoce&warzywa, ASFALT SHOP.
Więcej na: https://mysia3.pl/

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.