Komunikaty PR

Ostatnie dni promocji na Black Sales Weeks w Komforcie

2024-11-29  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.3 MB )

Marka Komfort zaprasza do skorzystania z ostatnich specjalnych ofert w ramach akcji Black Sales Weeks, która potrwa od dzisiaj (29.11) do 3 grudnia br. To okazja na dokonanie zakupów z korzystnymi rabatami, obejmującymi szeroki asortyment produktów dostępnych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie internetowej komfort.pl.

Każdy tydzień akcji w listopadzie był szansą na odkrywanie asortymentu marki z kolejnych kategorii. W ostatnim tygodniu akcji przewidziano dodatkowe, specjalne okazje na Black Friday dostępne dla uczestników Klubu Komfort, natomiast Cyber Monday (2-3.12) przyniesie wyjątkowy rabat. Klubowicze będą mogli skorzystać z jeszcze atrakcyjniejszych zniżek weekendowych oraz ekskluzywnych ofert, które sprawią, że zakupy będą jeszcze bardziej satysfakcjonujące.

Ostatni tydzień „Black Sales Weeks” w Komforcie to również premiera przedostatniego i finałowego odcinka oryginalnych teledysków stworzonych dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Technologia towarzyszyła całemu procesowi — od pisania tekstów piosenek, przez generowanie muzyki, po opracowanie scenariuszy i montaż. Spoty przez ostatnie tygodnie wprowadzały widzów przez kolejne etapy wyprzedaży, tworząc spójną narrację, która przyciąga wzrok i podkreśla charakter marki Komfort.

Aktualne promocje dostępne są na stronie Komfort.pl.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.