Ostatnie dni promocji na Black Sales Weeks w Komforcie
Marka Komfort zaprasza do skorzystania z ostatnich specjalnych ofert w ramach akcji Black Sales Weeks, która potrwa od dzisiaj (29.11) do 3 grudnia br. To okazja na dokonanie zakupów z korzystnymi rabatami, obejmującymi szeroki asortyment produktów dostępnych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie internetowej komfort.pl.
Każdy tydzień akcji w listopadzie był szansą na odkrywanie asortymentu marki z kolejnych kategorii. W ostatnim tygodniu akcji przewidziano dodatkowe, specjalne okazje na Black Friday dostępne dla uczestników Klubu Komfort, natomiast Cyber Monday (2-3.12) przyniesie wyjątkowy rabat. Klubowicze będą mogli skorzystać z jeszcze atrakcyjniejszych zniżek weekendowych oraz ekskluzywnych ofert, które sprawią, że zakupy będą jeszcze bardziej satysfakcjonujące.
Ostatni tydzień „Black Sales Weeks” w Komforcie to również premiera przedostatniego i finałowego odcinka oryginalnych teledysków stworzonych dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Technologia towarzyszyła całemu procesowi — od pisania tekstów piosenek, przez generowanie muzyki, po opracowanie scenariuszy i montaż. Spoty przez ostatnie tygodnie wprowadzały widzów przez kolejne etapy wyprzedaży, tworząc spójną narrację, która przyciąga wzrok i podkreśla charakter marki Komfort.
Aktualne promocje dostępne są na stronie Komfort.pl.
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.