Komunikaty PR

Otwarcie McDonald’s w Atrium Biała

2023-11-28  |  16:00
Biuro prasowe

Poranna kawa, przekąska w drodze na zajęcia, szybki lunch w przerwie od pracy, a na osłodę po deszczowym spacerze rozgrzewająca herbata z ciastkiem. Niezależnie od pory dnia czy preferencji smakowych, w menu McDonald’s każdy znajdzie coś dla siebie. Z szerokiej oferty popularnej sieci mogą już skorzystać także klienci galerii Atrium Biała. Pierwszych gości McDonald’s przyjmie w białostockim centrum w środę, 29 listopada.

 

W McDonald’s w Atrium Biała trwają ostatnie prace wykończeniowe. Lokal o powierzchni 211,52 mkw. zlokalizowany będzie w strefie gastronomicznej na parterze.

 

Restauracja pod złotymi łukami to ulubione miejsce wielu Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Każdy lokal pod szyldem McDonald’s oferuje bogaty wybór burgerów, McWrapów, frytek, sałatek, oferty McCafe® i deserów. Produkty w menu dostępne są w ofercie stałej, jak i sezonowej.

 

Ze względu na dogodną lokalizację Atrium Biała (zaledwie 2 km od ścisłego centrum miasta), nowa restauracja doskonale wpisuje się w potrzeby konsumpcyjne mieszkańców oraz osób regularnie odwiedzających okolice galerii. Nowo otwarty McDonald’s będzie jednym z największych najemców strefy gastronomicznej, którą aktualnie współtworzą takie restauracje i kawiarnie jak KFC, Subway, New York Hot Dog, Schöller, Cukiernia Sowa czy lodziarnia Lodostany. Lokal czynny będzie siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-21.30, w niedziele w godzinach 9.30-20.30.

 

McDonald’s to jedna z największych na świecie sieć restauracji szybkiej obsługi, istniejąca na rynku od ponad 80 lat. W Polsce McDonald’s na rynku jest już 31 lat, a obecnie w naszym kraju funkcjonuje ponad 530 lokali sieci. McDonald’s w Atrium Biała będzie kolejną, siódmą już restauracją tej popularnej sieci w Białymstoku.

 

Ogromnie cieszymy się z faktu, że w naszym regionie przybędzie nowa restauracja i że możemy dzięki temu wspierać lokalne społeczności. Konsekwentnie staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę usługowo-handlową tworząc dla klientów miejsce, zaspokajające możliwie największą liczbę ich potrzeb. Liczymy na to, że nowy lokal w Atrium Biała stanie się jednym z najczęściej odwiedzanych punktów gastronomicznych i popularnym miejscem spotkań białostoczan mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Więcej informacji na stronie https://atrium-biala.pl oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.