Otwarcie Moby Dick w CH Focus
Tuż przed świętami Bydgoszcz zyskała nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W ostatnią sobotę, 17 grudnia, w centrum handlowym Focus otwarto sklep Moby Dick z szeroką gamą produktów dla pupili domowych. Moby Dick to sieć partnerskich sklepów zoologicznych prowadzonych przez pasjonatów. W ofercie sklepu znajdują się akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki oraz artykuły spożywcze dla zwierząt. To pierwszy tego typu sklep w bydgoskiej galerii.
W nowo otwartym lokalu o powierzchni 83 mkw. klienci zakupią wszystkie niezbędne rzeczy dla swoich pupili (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Marka Moby Dick oferuje bogaty wybór karm i przysmaków, zabawek oraz wiele artykułów pielęgnacyjnych, specjalistycznych oraz gadżetów. Proponuje także szeroki przekrój akcesoriów akwarystycznych i terrarystycznych. Lokal mieści się na 1 piętrze w pobliżu salonu Orange, naprzeciwko kina Cinema City.
- Cieszymy się, że do grona najemców dołączyła marka Moby Dick. Nowy sklep stanowi wartość dodaną dla CH Focus oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio –to pierwszy, długo wyczekiwany przez klientów lokal z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupili - powiedział Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy. – Stale uatrakcyjniamy i poszerzamy ofertę handlowo-usługową Focusa, dostosowując ją do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Asortyment marki Moby Dick idealnie wpisuje się w potrzeby bydgoszczan - dodaje Gregory Pertus.
Moby Dick to grupa niezależnych, specjalistycznych sklepów zoologicznych zrzeszających podmioty różnego formatu, w których pracują pasjonaci. Oferują one bogaty asortyment dla zwierząt w atrakcyjnych cenach. W sieci Moby Dick dostępne są produkty popularnych marek, takich jak: Catit Poland, Lolo Pets Classic, Barry King, Panama Pet, Vitapol, Trixie Polska, Terra Natura, Sera Polska, Happy Dog, Happy Cat, Zeus, Hau&Miau, Exo Terra Polska, Bomber, Garden&Fun, Fluval Polska, Nerf Dog, AquaStar. Sklepy Moby Dick wyróżniają się profesjonalnym doradztwem oraz dbałością o klientów.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.