Komunikaty PR

Otwarcie Moby Dick w CH Focus

2022-12-19  |  13:35
Biuro prasowe

Tuż przed świętami Bydgoszcz zyskała nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W ostatnią sobotę, 17 grudnia, w centrum handlowym Focus otwarto sklep Moby Dick z szeroką gamą produktów dla pupili domowych. Moby Dick to sieć partnerskich sklepów zoologicznych prowadzonych przez pasjonatów. W ofercie sklepu znajdują się akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki oraz artykuły spożywcze dla zwierząt. To pierwszy tego typu sklep w bydgoskiej galerii.

 

W nowo otwartym lokalu o powierzchni 83 mkw. klienci zakupią wszystkie niezbędne rzeczy dla swoich pupili (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Marka Moby Dick oferuje bogaty wybór karm i przysmaków, zabawek oraz wiele artykułów pielęgnacyjnych, specjalistycznych oraz gadżetów. Proponuje także szeroki przekrój akcesoriów akwarystycznych i terrarystycznych. Lokal mieści się na 1 piętrze w pobliżu salonu Orange, naprzeciwko kina Cinema City.

 

- Cieszymy się, że do grona najemców dołączyła marka Moby Dick. Nowy sklep stanowi wartość dodaną dla CH Focus oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio –to pierwszy, długo wyczekiwany przez klientów lokal z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupili - powiedział Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy. – Stale uatrakcyjniamy i poszerzamy ofertę handlowo-usługową Focusa, dostosowując ją do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Asortyment marki Moby Dick idealnie wpisuje się w potrzeby bydgoszczan - dodaje Gregory Pertus.

Moby Dick to grupa niezależnych, specjalistycznych sklepów zoologicznych zrzeszających podmioty różnego formatu, w których pracują pasjonaci. Oferują one bogaty asortyment dla zwierząt w atrakcyjnych cenach. W sieci Moby Dick dostępne są produkty popularnych marek, takich jak: Catit Poland, Lolo Pets Classic, Barry King, Panama Pet, Vitapol, Trixie Polska, Terra Natura, Sera Polska, Happy Dog, Happy Cat, Zeus, Hau&Miau, Exo Terra Polska, Bomber, Garden&Fun, Fluval Polska, Nerf Dog, AquaStar. Sklepy Moby Dick wyróżniają się profesjonalnym doradztwem oraz dbałością o klientów.

 

Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.