Otwarcie Moby Dick w CH Focus
Tuż przed świętami Bydgoszcz zyskała nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W ostatnią sobotę, 17 grudnia, w centrum handlowym Focus otwarto sklep Moby Dick z szeroką gamą produktów dla pupili domowych. Moby Dick to sieć partnerskich sklepów zoologicznych prowadzonych przez pasjonatów. W ofercie sklepu znajdują się akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki oraz artykuły spożywcze dla zwierząt. To pierwszy tego typu sklep w bydgoskiej galerii.
W nowo otwartym lokalu o powierzchni 83 mkw. klienci zakupią wszystkie niezbędne rzeczy dla swoich pupili (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Marka Moby Dick oferuje bogaty wybór karm i przysmaków, zabawek oraz wiele artykułów pielęgnacyjnych, specjalistycznych oraz gadżetów. Proponuje także szeroki przekrój akcesoriów akwarystycznych i terrarystycznych. Lokal mieści się na 1 piętrze w pobliżu salonu Orange, naprzeciwko kina Cinema City.
- Cieszymy się, że do grona najemców dołączyła marka Moby Dick. Nowy sklep stanowi wartość dodaną dla CH Focus oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio –to pierwszy, długo wyczekiwany przez klientów lokal z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupili - powiedział Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy. – Stale uatrakcyjniamy i poszerzamy ofertę handlowo-usługową Focusa, dostosowując ją do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Asortyment marki Moby Dick idealnie wpisuje się w potrzeby bydgoszczan - dodaje Gregory Pertus.
Moby Dick to grupa niezależnych, specjalistycznych sklepów zoologicznych zrzeszających podmioty różnego formatu, w których pracują pasjonaci. Oferują one bogaty asortyment dla zwierząt w atrakcyjnych cenach. W sieci Moby Dick dostępne są produkty popularnych marek, takich jak: Catit Poland, Lolo Pets Classic, Barry King, Panama Pet, Vitapol, Trixie Polska, Terra Natura, Sera Polska, Happy Dog, Happy Cat, Zeus, Hau&Miau, Exo Terra Polska, Bomber, Garden&Fun, Fluval Polska, Nerf Dog, AquaStar. Sklepy Moby Dick wyróżniają się profesjonalnym doradztwem oraz dbałością o klientów.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.