Otwarcie Moby Dick w CH Focus
Tuż przed świętami Bydgoszcz zyskała nowe miejsce na zakupowej mapie właścicieli czworonogów i małych zwierząt. W ostatnią sobotę, 17 grudnia, w centrum handlowym Focus otwarto sklep Moby Dick z szeroką gamą produktów dla pupili domowych. Moby Dick to sieć partnerskich sklepów zoologicznych prowadzonych przez pasjonatów. W ofercie sklepu znajdują się akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki oraz artykuły spożywcze dla zwierząt. To pierwszy tego typu sklep w bydgoskiej galerii.
W nowo otwartym lokalu o powierzchni 83 mkw. klienci zakupią wszystkie niezbędne rzeczy dla swoich pupili (psów, kotów, królików, gryzoni, gadów, ptaków, rybek). Marka Moby Dick oferuje bogaty wybór karm i przysmaków, zabawek oraz wiele artykułów pielęgnacyjnych, specjalistycznych oraz gadżetów. Proponuje także szeroki przekrój akcesoriów akwarystycznych i terrarystycznych. Lokal mieści się na 1 piętrze w pobliżu salonu Orange, naprzeciwko kina Cinema City.
- Cieszymy się, że do grona najemców dołączyła marka Moby Dick. Nowy sklep stanowi wartość dodaną dla CH Focus oraz uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio –to pierwszy, długo wyczekiwany przez klientów lokal z asortymentem dla zwierząt. Urozmaicona oferta to nasz ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów i ich pupili - powiedział Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy. – Stale uatrakcyjniamy i poszerzamy ofertę handlowo-usługową Focusa, dostosowując ją do aktualnych preferencji mieszkańców regionu. Asortyment marki Moby Dick idealnie wpisuje się w potrzeby bydgoszczan - dodaje Gregory Pertus.
Moby Dick to grupa niezależnych, specjalistycznych sklepów zoologicznych zrzeszających podmioty różnego formatu, w których pracują pasjonaci. Oferują one bogaty asortyment dla zwierząt w atrakcyjnych cenach. W sieci Moby Dick dostępne są produkty popularnych marek, takich jak: Catit Poland, Lolo Pets Classic, Barry King, Panama Pet, Vitapol, Trixie Polska, Terra Natura, Sera Polska, Happy Dog, Happy Cat, Zeus, Hau&Miau, Exo Terra Polska, Bomber, Garden&Fun, Fluval Polska, Nerf Dog, AquaStar. Sklepy Moby Dick wyróżniają się profesjonalnym doradztwem oraz dbałością o klientów.
Więcej szczegółów na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.