Otwarcie nowego butiku w CH Focus
Centrum handlowe Focus poszerza grono najemców o kolejny butik z biżuterią. Już niebawem mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mogli zakupić produkty w nowym lokalu globalnej marki Lovisa. Biżuteria ze światowych stolic mody dostępna będzie dla klientów już w połowie lutego.
CH Focus sukcesywnie wprowadza nowe marki do swojego portfolio. Do nowo otwartej wyspy Tarabuso, oferującej autorską biżuterię, voucheromatu Wyjątkowy Prezent, sklepu zoologicznego Moby Dick oraz stoiska Prezent Marzeń, już niebawem dołączy kolejna marka. W lutym w bydgoskiej galerii otworzy się salon Lovisa. Sklep o powierzchni 70 m kw. zlokalizowany będzie na parterze w pobliżu butiku Deni Cler.
– Globalne marki stawiają na obiekty o ułatwionym dostępie dla mieszkańców, o wyróżniającym się wizerunku, a także na takie, które realizują cele zgodne z misją najemcy. CH Focus idealnie wpisuje się w wymagania jakie stawia Lovisa. Jest to światowy brand, który czerpie inspiracje ze stylu ulicznego i trafia do młodych, świadomych kobiet. Otwarcie Lovisa w CH Focus poszerza portfolio najemców biżuteryjnych o nowy, modny brand, który z pewnością spełni wymagania naszych klientów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody
Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, srebra oraz pozłacaną. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki.
– W Lovisa kierujemy się naszą pasją oferując kobietom szeroką ofertę modowej biżuterii w bardzo przystępnej cenie. Nasz trend – na całym świecie czerpie inspirację ze światowych wybiegów mody i aktualnego stylu ulicznego, aby zapewnić najnowsze trendy naszych kolekcji. W każdym tygodniu oferujemy w naszych sklepach nowe produkty, co sprawia że warto nas regularnie odwiedzać. Lovisa to pierwszy przystanek dla modnej kobiety, która zaopatruje się w modną biżuterię i akcesoria. To co nas wyróżnia, to usługa pircingu, którą oferujemy bezpłatnie wszystkim naszym klientkom po zakupie produktów. W Polsce zadebiutowaliśmy w zeszłym roku otwierając 8 sklepów, a także w Rumunii otwierając pierwszy sklep w Bukareszcie, na Węgrzech, w Budapeszcie otwierając aktualnie nasz 2 sklep, oraz we Włoszech gdzie mamy już otwarte 4 sklepy. Poszukujemy lokalizacji wśród galerii handlowych o ugruntowanej pozycji i z dobrymi wynikami odwiedzalności oraz sprzedaży. Wszystkie te wymagania spełnia CH Focus, a dodatkowym atutem jest atrakcyjna, parterowa lokalizacja centrum handlowego. Dlatego nie mogło zabraknąć naszej marki w tym miejscu w Bydgoszczy - mówi Magdalena Jakubowska, Head of Real Estate na Europę Centralno - Wschodnią.
Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 650. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Nowej Zelandii, Europie i Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku.
Więcej informacji nt. nowych najemców oraz planowanych wydarzeń znajduje się na stronie internetowej: https://focusbydgoszcz.pl/.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.