Otwarcie nowego butiku w CH Focus
Centrum handlowe Focus poszerza grono najemców o kolejny butik z biżuterią. Już niebawem mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mogli zakupić produkty w nowym lokalu globalnej marki Lovisa. Biżuteria ze światowych stolic mody dostępna będzie dla klientów już w połowie lutego.
CH Focus sukcesywnie wprowadza nowe marki do swojego portfolio. Do nowo otwartej wyspy Tarabuso, oferującej autorską biżuterię, voucheromatu Wyjątkowy Prezent, sklepu zoologicznego Moby Dick oraz stoiska Prezent Marzeń, już niebawem dołączy kolejna marka. W lutym w bydgoskiej galerii otworzy się salon Lovisa. Sklep o powierzchni 70 m kw. zlokalizowany będzie na parterze w pobliżu butiku Deni Cler.
– Globalne marki stawiają na obiekty o ułatwionym dostępie dla mieszkańców, o wyróżniającym się wizerunku, a także na takie, które realizują cele zgodne z misją najemcy. CH Focus idealnie wpisuje się w wymagania jakie stawia Lovisa. Jest to światowy brand, który czerpie inspiracje ze stylu ulicznego i trafia do młodych, świadomych kobiet. Otwarcie Lovisa w CH Focus poszerza portfolio najemców biżuteryjnych o nowy, modny brand, który z pewnością spełni wymagania naszych klientów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody
Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, srebra oraz pozłacaną. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki.
– W Lovisa kierujemy się naszą pasją oferując kobietom szeroką ofertę modowej biżuterii w bardzo przystępnej cenie. Nasz trend – na całym świecie czerpie inspirację ze światowych wybiegów mody i aktualnego stylu ulicznego, aby zapewnić najnowsze trendy naszych kolekcji. W każdym tygodniu oferujemy w naszych sklepach nowe produkty, co sprawia że warto nas regularnie odwiedzać. Lovisa to pierwszy przystanek dla modnej kobiety, która zaopatruje się w modną biżuterię i akcesoria. To co nas wyróżnia, to usługa pircingu, którą oferujemy bezpłatnie wszystkim naszym klientkom po zakupie produktów. W Polsce zadebiutowaliśmy w zeszłym roku otwierając 8 sklepów, a także w Rumunii otwierając pierwszy sklep w Bukareszcie, na Węgrzech, w Budapeszcie otwierając aktualnie nasz 2 sklep, oraz we Włoszech gdzie mamy już otwarte 4 sklepy. Poszukujemy lokalizacji wśród galerii handlowych o ugruntowanej pozycji i z dobrymi wynikami odwiedzalności oraz sprzedaży. Wszystkie te wymagania spełnia CH Focus, a dodatkowym atutem jest atrakcyjna, parterowa lokalizacja centrum handlowego. Dlatego nie mogło zabraknąć naszej marki w tym miejscu w Bydgoszczy - mówi Magdalena Jakubowska, Head of Real Estate na Europę Centralno - Wschodnią.
Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 650. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Nowej Zelandii, Europie i Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku.
Więcej informacji nt. nowych najemców oraz planowanych wydarzeń znajduje się na stronie internetowej: https://focusbydgoszcz.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.