Komunikaty PR

Otwarcie nowego butiku w CH Focus

2023-01-23  |  14:40
Biuro prasowe

Centrum handlowe Focus poszerza grono najemców o kolejny butik z biżuterią. Już niebawem mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mogli zakupić produkty w nowym lokalu globalnej marki Lovisa. Biżuteria ze światowych stolic mody dostępna będzie dla klientów już w połowie lutego.

 

CH Focus sukcesywnie wprowadza nowe marki do swojego portfolio. Do nowo otwartej wyspy Tarabuso, oferującej autorską biżuterię, voucheromatu Wyjątkowy Prezent, sklepu zoologicznego Moby Dick oraz stoiska Prezent Marzeń, już niebawem dołączy kolejna marka. W lutym w bydgoskiej galerii otworzy się salon Lovisa. Sklep o powierzchni 70 m kw. zlokalizowany będzie na parterze w pobliżu butiku Deni Cler.

 

Globalne marki stawiają na obiekty o ułatwionym dostępie dla mieszkańców, o wyróżniającym się wizerunku, a także na takie, które realizują cele zgodne z misją najemcy. CH Focus idealnie wpisuje się w wymagania jakie stawia Lovisa. Jest to światowy brand, który czerpie inspiracje ze stylu ulicznego i trafia do młodych, świadomych kobiet. Otwarcie Lovisa w CH Focus poszerza portfolio najemców biżuteryjnych o nowy, modny brand, który z pewnością spełni wymagania naszych klientów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.  

 

Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody

Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, srebra oraz pozłacaną. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki.

 

W Lovisa kierujemy się naszą pasją oferując kobietom szeroką ofertę modowej biżuterii w bardzo przystępnej cenie. Nasz trend – na całym świecie czerpie inspirację ze światowych wybiegów mody i aktualnego stylu ulicznego, aby zapewnić najnowsze trendy naszych kolekcji. W każdym tygodniu oferujemy w naszych sklepach nowe produkty, co sprawia że warto nas regularnie odwiedzać. Lovisa to pierwszy przystanek dla modnej kobiety, która zaopatruje się w modną biżuterię i akcesoria. To co nas wyróżnia, to usługa pircingu, którą oferujemy bezpłatnie wszystkim naszym klientkom po zakupie produktów. W Polsce zadebiutowaliśmy w zeszłym roku otwierając 8 sklepów, a także w Rumunii otwierając pierwszy sklep w Bukareszcie, na Węgrzech, w Budapeszcie otwierając aktualnie nasz 2 sklep, oraz we Włoszech gdzie mamy już otwarte 4 sklepy. Poszukujemy lokalizacji wśród galerii handlowych o ugruntowanej pozycji i z dobrymi wynikami odwiedzalności oraz sprzedaży. Wszystkie te wymagania spełnia CH Focus, a  dodatkowym atutem jest atrakcyjna, parterowa lokalizacja centrum handlowego. Dlatego nie mogło zabraknąć naszej marki w tym miejscu w Bydgoszczy - mówi Magdalena Jakubowska, Head of Real Estate na Europę Centralno - Wschodnią.

 

Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 650. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Nowej Zelandii, Europie i  Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku.

 

Więcej informacji nt. nowych najemców oraz planowanych wydarzeń znajduje się na stronie internetowej: https://focusbydgoszcz.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.