Komunikaty PR

Otwarcie nowego butiku w CH Focus

2023-01-23  |  14:40
Biuro prasowe

Centrum handlowe Focus poszerza grono najemców o kolejny butik z biżuterią. Już niebawem mieszkańcy Bydgoszczy i okolic będą mogli zakupić produkty w nowym lokalu globalnej marki Lovisa. Biżuteria ze światowych stolic mody dostępna będzie dla klientów już w połowie lutego.

 

CH Focus sukcesywnie wprowadza nowe marki do swojego portfolio. Do nowo otwartej wyspy Tarabuso, oferującej autorską biżuterię, voucheromatu Wyjątkowy Prezent, sklepu zoologicznego Moby Dick oraz stoiska Prezent Marzeń, już niebawem dołączy kolejna marka. W lutym w bydgoskiej galerii otworzy się salon Lovisa. Sklep o powierzchni 70 m kw. zlokalizowany będzie na parterze w pobliżu butiku Deni Cler.

 

Globalne marki stawiają na obiekty o ułatwionym dostępie dla mieszkańców, o wyróżniającym się wizerunku, a także na takie, które realizują cele zgodne z misją najemcy. CH Focus idealnie wpisuje się w wymagania jakie stawia Lovisa. Jest to światowy brand, który czerpie inspiracje ze stylu ulicznego i trafia do młodych, świadomych kobiet. Otwarcie Lovisa w CH Focus poszerza portfolio najemców biżuteryjnych o nowy, modny brand, który z pewnością spełni wymagania naszych klientów – mówi Gregory Pertus dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.  

 

Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody

Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, srebra oraz pozłacaną. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki.

 

W Lovisa kierujemy się naszą pasją oferując kobietom szeroką ofertę modowej biżuterii w bardzo przystępnej cenie. Nasz trend – na całym świecie czerpie inspirację ze światowych wybiegów mody i aktualnego stylu ulicznego, aby zapewnić najnowsze trendy naszych kolekcji. W każdym tygodniu oferujemy w naszych sklepach nowe produkty, co sprawia że warto nas regularnie odwiedzać. Lovisa to pierwszy przystanek dla modnej kobiety, która zaopatruje się w modną biżuterię i akcesoria. To co nas wyróżnia, to usługa pircingu, którą oferujemy bezpłatnie wszystkim naszym klientkom po zakupie produktów. W Polsce zadebiutowaliśmy w zeszłym roku otwierając 8 sklepów, a także w Rumunii otwierając pierwszy sklep w Bukareszcie, na Węgrzech, w Budapeszcie otwierając aktualnie nasz 2 sklep, oraz we Włoszech gdzie mamy już otwarte 4 sklepy. Poszukujemy lokalizacji wśród galerii handlowych o ugruntowanej pozycji i z dobrymi wynikami odwiedzalności oraz sprzedaży. Wszystkie te wymagania spełnia CH Focus, a  dodatkowym atutem jest atrakcyjna, parterowa lokalizacja centrum handlowego. Dlatego nie mogło zabraknąć naszej marki w tym miejscu w Bydgoszczy - mówi Magdalena Jakubowska, Head of Real Estate na Europę Centralno - Wschodnią.

 

Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 650. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Nowej Zelandii, Europie i  Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku.

 

Więcej informacji nt. nowych najemców oraz planowanych wydarzeń znajduje się na stronie internetowej: https://focusbydgoszcz.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.