Komunikaty PR

Otwarcie salonu RTV EURO AGD w Atrium Reduta

2020-11-04  |  18:00

Już jutro w warszawskiej galerii zostanie otwarty sklep RTV EURO AGD. Z tej okazji dla klientów przygotowano specjalne promocje. W dniu otwarcia salon będzie czynny już od 8.00 rano.

Po październikowym otwarciu nowoczesnego salonu Sinsay o powierzchni niemal 1250 m2 oraz uruchomieniu we wrześniu br. Str3fy Gr4cza x-kom, Atrium Reduta wprowadza kolejne nowości do swojej oferty handlowej.

Już 5 listopada na 1. piętrze galerii zostanie otwarty nowy salon sieci RTV EURO AGD
o powierzchni 1118 m2. W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym sklepie klienci znajdą elektronikę użytkową, telewizory i sprzęt RTV, duże i małe AGD, komputery, tablety, telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Z myślą o wygodzie poruszania się po galerii salon ma 2 wejścia zlokalizowane z dwóch różnych stron sklepu.

- Atrakcyjne położenie naszego centrum, mimo znaczącej konkurencji, sprawia, że intensywnie pracujemy nad jego repozycjonowaniem. RTV EURO AGD uzupełni ofertę naszej galerii o szeroki asortyment produktów do wyposażenia domu. Wierzę, że obecność marki w naszym portfolio ucieszy wielu klientów. Kolejne zmiany w propozycji handlowej Atrium Reduta planujemy już
w grudniu.–
mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.