Komunikaty PR

Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy

2024-11-25  |  14:45

Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.

Sklep zaoferuje pełną gamę produktów popularnych marek, takich jak Familijne i Jeżyki, a także wiele innych specjałów od Colian – w tym napojów marki Hellena i przypraw Appetita. Będzie to pierwszy punkt w Bydgoszczy, gdzie klienci będą mieli dostęp do tak szerokiego asortymentu słodyczy w jednym miejscu.

Na dzień otwarcia zaplanowano liczne atrakcje i konkursy, które dodatkowo umilą wizytę. Pierwsi goście będą mogli spróbować wyśmienitych słodkości, poczuć magię nadchodzących świąt oraz wziąć udział w ekscytujących wydarzeniach przygotowanych specjalnie na tę okazję.

Zapraszamy mieszkańców Bydgoszczy i okolic do odwiedzenia nowo otwartego sklepu Jutrzenki – miejsca, w którym historia spotyka się z pasją do słodyczy, a każdy kęs przynosi radość!

***

Bydgoska Jutrzenka, zakład z wieloletnią tradycją w produkcji ciastek, wafli i żelków, stała się częścią Grupy Colian 20 lat temu, w 2004 roku, co zapoczątkowało dynamiczny rozwój firmy w segmencie słodyczy. Dziś Colian jest jednym z liderów polskiego rynku FMCG, oferując bogate portfolio 10 słodkich marek, takich jak Jutrzenka, Jeżyki, Familijne, Akuku!, Goplana, Grześki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska oraz międzynarodowe brandy Elizabeth Shaw z Wielkiej Brytanii i Lily O’Brien’s z Irlandii. W ramach dywizji kulinarno-napojowej firma z powodzeniem rozwija również brandy Oranżada Hellena i Appetita.

Obecnie w bydgoskim zakładzie, który zatrudnia blisko 500 osób, produkowane są m.in. wafle Familijne, ciastka Jeżyki, herbatniki Petit Beurre, bakalie w czekoladzie oraz galaretki Mella, które cieszą się popularnością wśród konsumentów w całym kraju, a także poza jego granicami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.