Komunikaty PR

Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy

2024-11-25  |  14:45

Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.

Sklep zaoferuje pełną gamę produktów popularnych marek, takich jak Familijne i Jeżyki, a także wiele innych specjałów od Colian – w tym napojów marki Hellena i przypraw Appetita. Będzie to pierwszy punkt w Bydgoszczy, gdzie klienci będą mieli dostęp do tak szerokiego asortymentu słodyczy w jednym miejscu.

Na dzień otwarcia zaplanowano liczne atrakcje i konkursy, które dodatkowo umilą wizytę. Pierwsi goście będą mogli spróbować wyśmienitych słodkości, poczuć magię nadchodzących świąt oraz wziąć udział w ekscytujących wydarzeniach przygotowanych specjalnie na tę okazję.

Zapraszamy mieszkańców Bydgoszczy i okolic do odwiedzenia nowo otwartego sklepu Jutrzenki – miejsca, w którym historia spotyka się z pasją do słodyczy, a każdy kęs przynosi radość!

***

Bydgoska Jutrzenka, zakład z wieloletnią tradycją w produkcji ciastek, wafli i żelków, stała się częścią Grupy Colian 20 lat temu, w 2004 roku, co zapoczątkowało dynamiczny rozwój firmy w segmencie słodyczy. Dziś Colian jest jednym z liderów polskiego rynku FMCG, oferując bogate portfolio 10 słodkich marek, takich jak Jutrzenka, Jeżyki, Familijne, Akuku!, Goplana, Grześki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska oraz międzynarodowe brandy Elizabeth Shaw z Wielkiej Brytanii i Lily O’Brien’s z Irlandii. W ramach dywizji kulinarno-napojowej firma z powodzeniem rozwija również brandy Oranżada Hellena i Appetita.

Obecnie w bydgoskim zakładzie, który zatrudnia blisko 500 osób, produkowane są m.in. wafle Familijne, ciastka Jeżyki, herbatniki Petit Beurre, bakalie w czekoladzie oraz galaretki Mella, które cieszą się popularnością wśród konsumentów w całym kraju, a także poza jego granicami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.