Komunikaty PR

Otwarcie sklepu HARIBO w Magnolia Park we Wrocławiu

2023-11-17  |  16:00
Biuro prasowe

Dnia 15 listopada br. we wrocławskim centrum handlowym Magnolia Park otwarty został firmowy sklep marki HARIBO. Dodatkowo, 18 listopada na wielbicieli kultowych żelek czekać będą wyjątkowe atrakcje związane z otwarciem sklepu.

Magnolia Park we Wrocławiu to drugie w Polsce centrum handlowe, w którym HARIBO ma swój firmowy sklep. Jest to wyjątkowe, pełne radości miejsce z ogromnym wyborem produktów HARIBO i MAOAM. Asortyment sklepu obejmuje bestsellery, warianty limitowane oraz atrakcyjne akcesoria związane z HARIBO. Wielbiciele marki mogą także liczyć na oferty specjalne i wyjątkowe promocje.

HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Oferta marki jest bardzo szeroka i różnorodna, a najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są kultowe Złote Misie, które stały się synonimem żelek. Asortyment HARIBO obejmuje wiele wariantów żelek owocowych, kwaśnych oraz mlecznych o wyjątkowych smakach i kształtach. Dostępne są także pianki HARIBO Chamallows, a także bogata oferta soczystych gum rozpuszczalnych MAOAM.

- HARIBO to marka nowoczesna, świadomie budująca swoją ofertę i ekspert w kategorii żelek i pianek. Aby być jeszcze bliżej naszych konsumentów otworzyliśmy kolejny w Polsce firmowy sklep HARIBO w  Magnolia Park we Wrocławiu. Miłośnicy żelek znajdą tu bestsellery, unikalne produkty dostępne tylko w naszych  firmowych sklepach, a także duże rodzinne opakowania doskonałe do dzielenia się z bliskimi. Oferujemy również produkty wegetariańskie i wegańskie, które doskonale wpisują się w aktualne trendy i odpowiadają na potrzeby naszych odbiorców. W firmowym sklepie HARIBO mamy także asortyment „non food”, czyli wysokiej jakości, unikatowe akcesoria związane z marką. Dodatkowo w sklepie dostępna jest unikalna strefa pick&mix – pełna różnorodnych smaków i kształtów, gdzie każdy miłośnik żelek będzie mógł skomponować swój własny, owocaśny zestaw ulubionych produktów. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu w Magnolia Park – mówi Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing HARIBO Polska.

- Otwarcie w Magnolia Park sklepu HARIBO to kolejny krok w długofalowej strategii naszego centrum handlowego zakładającej poszerzenie oferty o produkty dla rodzin z dziećmi i oferowanie wyjątkowych marek na rynku wrocławskim. Produkty HARIBO kojarzą się z dobrą zabawą i radością, dlatego idealnie trafiają zarówno do wyobraźni dzieci, jak i osób dorosłych – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.

Owocaśne zakupy i atrakcje z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu HARIBO w Magnolia Park we Wrocławiu w dniu 18 listopada w godzinach 11:00 – 19:00 zaplanowane zostały superpromocje i oferty specjalne. Będzie radośnie i kolorowo! Odwiedzający centrum będą mogli spotkać się z Misiem HARIBO oraz wziąć udział w owocaśnych atrakcjach. Serdecznie zapraszamy!

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.