Otwarcie UNISONO w Atrium Plejada
Stęsknione modowych nowinek? Jeśli brakuje wam inspiracji na stworzenie własnych stylówek, odwiedźcie 1 czerwca Atrium Plejada! Poszukując ciekawych stylizacji na lato, będziecie mogły nie tylko sprawdzić bogatą ofertę odzieżówek, ale przy okazji zajrzeć do nowo otwartego salonu marki UNISONO. Bytomianki spragnione modowych nowinek znajdą w tym salonie szeroki wybór kolorowych fasonów, krojów i różnych stylów, a wszystko w atrakcyjnych cenach. Sklep UNISONO mieści się w pobliżu sklepów Maxi Zoo i RTV Euro AGD.
Zakupy w salonie UNISONO można już robić od czwartku, a zachętą do jego odwiedzenia jest różnorodny asortyment, odpowiednio wyeksponowany i przykuwający uwagę klientów. W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu o powierzchni około 149 m kw., klientki znajdą szeroki wybór odzieży do skompletowania swojej garderoby. Różnorodność krojów i rozpiętość rozmiarów sprawia, że niemal każda kobieta – niezależnie czy miłośniczka stylu sportowego czy romantycznej elegancji – wypatrzy coś dla siebie. Kolekcje adresowane są do pań ceniących w modzie indywidualizm, kobiecość i nowoczesny design. Dzięki krótkim seriom poszczególnych produktów, każda kolekcja UNISONO zyskuje niepowtarzalny i unikalny charakter. Ofertę odzieżową uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów.
Marka UNISONO powstała specjalnie dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl. Wyróżnikiem marki są proste i funkcjonalne kroje z ciekawymi, oryginalnymi detalami. Każda kolekcja UNISONO łączy w sobie najnowsze trendy ze stylem casual. Ze względu na bardzo szeroką ofertę produktową marka łączy pokolenia, proponując modele dla kobiet w różnym wieku.
Szeroka oferta sklepu w Atrium Plejada z pewnością zadowoli gusta najbardziej wymagających klientek – zarówno córek jak i mam. Termin otwarcia salonu zbiega się w czasie z popularnymi świętami – Dniem Matki i Dniem Dziecka, dlatego właściciel marki zaplanował w dniu otwarcia akcję promocyjną. W dniach 01-03.06.2023 klienci galerii będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty rabatowej – 30% zniżki na drugą tańszą sztukę.
– Cieszę się, że znana marka kobieca wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Bytomiu właśnie galerię Atrium Plejada. UNISONO to odpowiedź na potrzeby klientek ceniących wygodę i swobodną elegancję w stylizacjach. Dzięki temu bytomianki znajdą u nas jeszcze więcej propozycji modnych ubiorów zarówno na każdy dzień jak i na specjalne okazje. Obecność w naszym portfolio modowej marki z ciekawą i atrakcyjną ofertą, to gwarancja udanych zakupów – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Sklep UNISONO w Atrium Plejada jest piątym lokalem tej marki działającym w centrach należących do spółki G-City Europe w Polsce. Obecnie pod tym szyldem działają salony w warszawskich centrach Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga, a także w bydgoskim CH Focus.
Ubrania sygnowane metką UNISONO są inspirowane włoskim stylem. W kolekcji tej marki można znaleźć klasyczne, minimalistyczne modele oraz asortyment pełen żywych kolorów i intrygujących wzorów, zgodnie z najnowszymi trendami. Słowo „unisono” znaczy harmonia i określa idealne współbrzmienie dźwięków. Tym samym główną ideą marki jest tworzenie kolekcji dla kobiet, których codzienne stylizacje współgrają z ich osobowością i stylem życia. Marka UNISONO istnieje od 2008 roku. Salony marki UNISONO można znaleźć w około 40 centrach handlowych w całej Polsce, a od 2012 roku zaczął działać sklep internetowy pod adresem www.unisono.eu.
Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/malinowska-edukacja-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
![](/files/1922771799/sobocinska-zespoly-foto2,w_133,_small.jpg)
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto,w_133,_small.jpg)
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.