Komunikaty PR

Otwarcie UNISONO w Atrium Plejada

2023-06-01  |  13:30
Biuro prasowe

Stęsknione modowych nowinek? Jeśli brakuje wam inspiracji na stworzenie własnych stylówek, odwiedźcie 1 czerwca Atrium Plejada! Poszukując ciekawych stylizacji na lato, będziecie mogły nie tylko sprawdzić bogatą ofertę odzieżówek, ale przy okazji zajrzeć do nowo otwartego salonu marki UNISONO. Bytomianki spragnione modowych nowinek znajdą w tym salonie szeroki wybór kolorowych fasonów, krojów i różnych stylów, a wszystko w atrakcyjnych cenach. Sklep UNISONO mieści się w pobliżu sklepów Maxi Zoo i RTV Euro AGD.

 

Zakupy w salonie UNISONO można już robić od czwartku, a zachętą do jego odwiedzenia jest różnorodny asortyment, odpowiednio wyeksponowany i przykuwający uwagę klientów. W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu o powierzchni około 149 m kw., klientki znajdą szeroki wybór odzieży do skompletowania swojej garderoby. Różnorodność krojów i rozpiętość rozmiarów sprawia, że niemal każda kobieta – niezależnie czy miłośniczka stylu sportowego czy romantycznej elegancji – wypatrzy coś dla siebie. Kolekcje adresowane są do pań ceniących w modzie indywidualizm, kobiecość i nowoczesny design. Dzięki krótkim seriom poszczególnych produktów, każda kolekcja UNISONO zyskuje niepowtarzalny i unikalny charakter. Ofertę odzieżową uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów.

 

Marka UNISONO powstała specjalnie dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl. Wyróżnikiem marki są proste i funkcjonalne kroje z ciekawymi, oryginalnymi detalami. Każda kolekcja UNISONO łączy w sobie najnowsze trendy ze stylem casual. Ze względu na bardzo szeroką ofertę produktową marka łączy pokolenia, proponując modele dla kobiet w różnym wieku.

 

Szeroka oferta sklepu w Atrium Plejada z pewnością zadowoli gusta najbardziej wymagających klientek – zarówno córek jak i mam. Termin otwarcia salonu zbiega się w czasie z popularnymi świętami – Dniem Matki i Dniem Dziecka, dlatego właściciel marki zaplanował w dniu otwarcia akcję promocyjną. W dniach 01-03.06.2023 klienci galerii będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty rabatowej – 30% zniżki na drugą tańszą sztukę.

 

Cieszę się, że znana marka kobieca wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Bytomiu właśnie galerię Atrium Plejada. UNISONO to odpowiedź na potrzeby klientek ceniących wygodę i swobodną elegancję w stylizacjach. Dzięki temu bytomianki znajdą u nas jeszcze więcej propozycji modnych ubiorów zarówno na każdy dzień jak i na specjalne okazje. Obecność w naszym portfolio modowej marki z ciekawą i atrakcyjną ofertą, to gwarancja udanych zakupów mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.

 

Sklep UNISONO w Atrium Plejada jest piątym lokalem tej marki działającym w centrach należących do spółki G-City Europe w Polsce. Obecnie pod tym szyldem działają salony w warszawskich centrach Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga, a także w bydgoskim CH Focus.

 

Ubrania sygnowane metką UNISONO są inspirowane włoskim stylem. W kolekcji tej marki można znaleźć klasyczne, minimalistyczne modele oraz asortyment pełen żywych kolorów i intrygujących wzorów, zgodnie z najnowszymi trendami. Słowo „unisono” znaczy harmonia i określa idealne współbrzmienie dźwięków. Tym samym główną ideą marki jest tworzenie kolekcji dla kobiet, których codzienne stylizacje współgrają z ich osobowością i stylem życia. Marka UNISONO istnieje od 2008 roku. Salony marki UNISONO można znaleźć w około 40 centrach handlowych w całej Polsce, a od 2012 roku zaczął działać sklep internetowy pod adresem www.unisono.eu.

Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.