Komunikaty PR

Otwarcie UNISONO w Atrium Plejada

2023-06-01  |  13:30
Biuro prasowe

Stęsknione modowych nowinek? Jeśli brakuje wam inspiracji na stworzenie własnych stylówek, odwiedźcie 1 czerwca Atrium Plejada! Poszukując ciekawych stylizacji na lato, będziecie mogły nie tylko sprawdzić bogatą ofertę odzieżówek, ale przy okazji zajrzeć do nowo otwartego salonu marki UNISONO. Bytomianki spragnione modowych nowinek znajdą w tym salonie szeroki wybór kolorowych fasonów, krojów i różnych stylów, a wszystko w atrakcyjnych cenach. Sklep UNISONO mieści się w pobliżu sklepów Maxi Zoo i RTV Euro AGD.

 

Zakupy w salonie UNISONO można już robić od czwartku, a zachętą do jego odwiedzenia jest różnorodny asortyment, odpowiednio wyeksponowany i przykuwający uwagę klientów. W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu o powierzchni około 149 m kw., klientki znajdą szeroki wybór odzieży do skompletowania swojej garderoby. Różnorodność krojów i rozpiętość rozmiarów sprawia, że niemal każda kobieta – niezależnie czy miłośniczka stylu sportowego czy romantycznej elegancji – wypatrzy coś dla siebie. Kolekcje adresowane są do pań ceniących w modzie indywidualizm, kobiecość i nowoczesny design. Dzięki krótkim seriom poszczególnych produktów, każda kolekcja UNISONO zyskuje niepowtarzalny i unikalny charakter. Ofertę odzieżową uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów.

 

Marka UNISONO powstała specjalnie dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl. Wyróżnikiem marki są proste i funkcjonalne kroje z ciekawymi, oryginalnymi detalami. Każda kolekcja UNISONO łączy w sobie najnowsze trendy ze stylem casual. Ze względu na bardzo szeroką ofertę produktową marka łączy pokolenia, proponując modele dla kobiet w różnym wieku.

 

Szeroka oferta sklepu w Atrium Plejada z pewnością zadowoli gusta najbardziej wymagających klientek – zarówno córek jak i mam. Termin otwarcia salonu zbiega się w czasie z popularnymi świętami – Dniem Matki i Dniem Dziecka, dlatego właściciel marki zaplanował w dniu otwarcia akcję promocyjną. W dniach 01-03.06.2023 klienci galerii będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty rabatowej – 30% zniżki na drugą tańszą sztukę.

 

Cieszę się, że znana marka kobieca wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Bytomiu właśnie galerię Atrium Plejada. UNISONO to odpowiedź na potrzeby klientek ceniących wygodę i swobodną elegancję w stylizacjach. Dzięki temu bytomianki znajdą u nas jeszcze więcej propozycji modnych ubiorów zarówno na każdy dzień jak i na specjalne okazje. Obecność w naszym portfolio modowej marki z ciekawą i atrakcyjną ofertą, to gwarancja udanych zakupów mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.

 

Sklep UNISONO w Atrium Plejada jest piątym lokalem tej marki działającym w centrach należących do spółki G-City Europe w Polsce. Obecnie pod tym szyldem działają salony w warszawskich centrach Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga, a także w bydgoskim CH Focus.

 

Ubrania sygnowane metką UNISONO są inspirowane włoskim stylem. W kolekcji tej marki można znaleźć klasyczne, minimalistyczne modele oraz asortyment pełen żywych kolorów i intrygujących wzorów, zgodnie z najnowszymi trendami. Słowo „unisono” znaczy harmonia i określa idealne współbrzmienie dźwięków. Tym samym główną ideą marki jest tworzenie kolekcji dla kobiet, których codzienne stylizacje współgrają z ich osobowością i stylem życia. Marka UNISONO istnieje od 2008 roku. Salony marki UNISONO można znaleźć w około 40 centrach handlowych w całej Polsce, a od 2012 roku zaczął działać sklep internetowy pod adresem www.unisono.eu.

Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.