Otwarcie UNISONO w Atrium Plejada
Stęsknione modowych nowinek? Jeśli brakuje wam inspiracji na stworzenie własnych stylówek, odwiedźcie 1 czerwca Atrium Plejada! Poszukując ciekawych stylizacji na lato, będziecie mogły nie tylko sprawdzić bogatą ofertę odzieżówek, ale przy okazji zajrzeć do nowo otwartego salonu marki UNISONO. Bytomianki spragnione modowych nowinek znajdą w tym salonie szeroki wybór kolorowych fasonów, krojów i różnych stylów, a wszystko w atrakcyjnych cenach. Sklep UNISONO mieści się w pobliżu sklepów Maxi Zoo i RTV Euro AGD.
Zakupy w salonie UNISONO można już robić od czwartku, a zachętą do jego odwiedzenia jest różnorodny asortyment, odpowiednio wyeksponowany i przykuwający uwagę klientów. W nowocześnie i funkcjonalnie urządzonym lokalu o powierzchni około 149 m kw., klientki znajdą szeroki wybór odzieży do skompletowania swojej garderoby. Różnorodność krojów i rozpiętość rozmiarów sprawia, że niemal każda kobieta – niezależnie czy miłośniczka stylu sportowego czy romantycznej elegancji – wypatrzy coś dla siebie. Kolekcje adresowane są do pań ceniących w modzie indywidualizm, kobiecość i nowoczesny design. Dzięki krótkim seriom poszczególnych produktów, każda kolekcja UNISONO zyskuje niepowtarzalny i unikalny charakter. Ofertę odzieżową uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów.
Marka UNISONO powstała specjalnie dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl. Wyróżnikiem marki są proste i funkcjonalne kroje z ciekawymi, oryginalnymi detalami. Każda kolekcja UNISONO łączy w sobie najnowsze trendy ze stylem casual. Ze względu na bardzo szeroką ofertę produktową marka łączy pokolenia, proponując modele dla kobiet w różnym wieku.
Szeroka oferta sklepu w Atrium Plejada z pewnością zadowoli gusta najbardziej wymagających klientek – zarówno córek jak i mam. Termin otwarcia salonu zbiega się w czasie z popularnymi świętami – Dniem Matki i Dniem Dziecka, dlatego właściciel marki zaplanował w dniu otwarcia akcję promocyjną. W dniach 01-03.06.2023 klienci galerii będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty rabatowej – 30% zniżki na drugą tańszą sztukę.
– Cieszę się, że znana marka kobieca wybrała na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Bytomiu właśnie galerię Atrium Plejada. UNISONO to odpowiedź na potrzeby klientek ceniących wygodę i swobodną elegancję w stylizacjach. Dzięki temu bytomianki znajdą u nas jeszcze więcej propozycji modnych ubiorów zarówno na każdy dzień jak i na specjalne okazje. Obecność w naszym portfolio modowej marki z ciekawą i atrakcyjną ofertą, to gwarancja udanych zakupów – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Sklep UNISONO w Atrium Plejada jest piątym lokalem tej marki działającym w centrach należących do spółki G-City Europe w Polsce. Obecnie pod tym szyldem działają salony w warszawskich centrach Atrium Reduta, Atrium Targówek i King Cross Praga, a także w bydgoskim CH Focus.
Ubrania sygnowane metką UNISONO są inspirowane włoskim stylem. W kolekcji tej marki można znaleźć klasyczne, minimalistyczne modele oraz asortyment pełen żywych kolorów i intrygujących wzorów, zgodnie z najnowszymi trendami. Słowo „unisono” znaczy harmonia i określa idealne współbrzmienie dźwięków. Tym samym główną ideą marki jest tworzenie kolekcji dla kobiet, których codzienne stylizacje współgrają z ich osobowością i stylem życia. Marka UNISONO istnieje od 2008 roku. Salony marki UNISONO można znaleźć w około 40 centrach handlowych w całej Polsce, a od 2012 roku zaczął działać sklep internetowy pod adresem www.unisono.eu.
Więcej szczegółów oraz program wydarzenia dostępne są na stronie www.atrium-plejada.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.