Komunikaty PR

Outhorn otworzył się w CH Focus

2022-03-25  |  11:50
Biuro prasowe

Nowa marka lifestylowa od dziś dostępna w CH Focus. Outhorn, to polska firma oferująca odzież w  nowoczesnym designie i wielofunkcyjną – idealną do aktywnego wypoczynku, ale również na co dzień. Wśród wiosennych nowości i stylowych propozycji bydgoszczanie znajdą tu wszystko, co potrzebne na nadchodzącą porę roku. Sklep zajmuje powierzchnię 184 m kw. i ulokowany jest na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.

 

Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka Outhorn projektuje odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Firma stawia na jakość, wygodę oraz oryginalność. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, ciepłe kolory, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Inspiracje do projektowania firma czerpie z otaczającej przyrody, pór roku, form i wzorów oraz potrzeb niezwykłych ludzi. Outhorn oferuje produkty do wykorzystania w czasie sportowych aktywności i turystycznych eskapad, jak również skierowana jest do fanów codziennego stylu sportowego.

 

- Zależy nam na tym, aby portfolio Focusa było atrakcyjne dla naszych klientów i mogli na miejscu znaleźć najszerszy asortyment produktów z wielu kategorii. Dlatego cieszę się, że do grona nowych najemców dołączyła marka Outhorn, będąca odpowiedzią na współczesne trendy i potrzeby klientów. Różnorodność oferty na pewno przypadnie do gustu bydgoszczanom, a Outhorn stanie się ulubionym sklepem osób aktywnych i  ceniących wygodę na co dzień - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.