Outhorn otworzył się w CH Focus
Nowa marka lifestylowa od dziś dostępna w CH Focus. Outhorn, to polska firma oferująca odzież w nowoczesnym designie i wielofunkcyjną – idealną do aktywnego wypoczynku, ale również na co dzień. Wśród wiosennych nowości i stylowych propozycji bydgoszczanie znajdą tu wszystko, co potrzebne na nadchodzącą porę roku. Sklep zajmuje powierzchnię 184 m kw. i ulokowany jest na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.
Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka Outhorn projektuje odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Firma stawia na jakość, wygodę oraz oryginalność. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, ciepłe kolory, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Inspiracje do projektowania firma czerpie z otaczającej przyrody, pór roku, form i wzorów oraz potrzeb niezwykłych ludzi. Outhorn oferuje produkty do wykorzystania w czasie sportowych aktywności i turystycznych eskapad, jak również skierowana jest do fanów codziennego stylu sportowego.
- Zależy nam na tym, aby portfolio Focusa było atrakcyjne dla naszych klientów i mogli na miejscu znaleźć najszerszy asortyment produktów z wielu kategorii. Dlatego cieszę się, że do grona nowych najemców dołączyła marka Outhorn, będąca odpowiedzią na współczesne trendy i potrzeby klientów. Różnorodność oferty na pewno przypadnie do gustu bydgoszczanom, a Outhorn stanie się ulubionym sklepem osób aktywnych i ceniących wygodę na co dzień - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.