Komunikaty PR

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

2024-07-23  |  14:00
Biuro prasowe

 

Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile, odbierając przesyłki bezpośrednio od klienta. Tego typu proces end-to-end znacząco usprawni wysyłkę międzynarodowych paczek, oferując e-sklepom większą elastyczność, efektywność i wygodę.

 

Packeta Poland, globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, uruchomiła nową usługę DropYourBox, która ma na celu uproszczenie i przyspieszenie międzynarodowych wysyłek dla polskich sklepów online. Dotychczas klienci, których lokalizacja nie znajdowała się na trasach spedycyjnych Packety, samodzielnie organizowali transport paczek do magazynu przewoźnika, np. nadając je w placówkach Poczty Polskiej. Obecnie, dzięki DropYourBox, Packeta odbierze przesyłki spod wskazanego przez klienta adresu bez względu na ich liczbę czy kierunek wysyłki. Odbiory mogą być realizowane codziennie, cyklicznie (np. raz na 2 dni) lub na zamówienie, co pozwala dostosować usługę do indywidualnych oczekiwań każdego e-commerce.

 

- DropYourBox to odpowiedź na rosnące potrzeby polskich sklepów internetowych wysyłających swoje produkty za granicę. Dzięki nowej usłudze przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwoju biznesu i kluczowych działaniach, mając pewność, że ich przesyłki są w najlepszych rękach od początku procesu logistycznego, czyli od pierwszej mili – momentu nadania paczek. Nasze rozwiązanie end-to-end to pełne wsparcie logistyczne zapewniające nie tylko wygodę, ale również efektywność kosztową i czasową – mówi Joanna Kowalska, Sales Director w Packeta Poland.

 

Zalety DropYourBox

Usługa DropYourBox znacznie usprawni codzienną działalność sklepom online wysyłającym za granicę. Przede wszystkim eliminuje konieczność zarządzania kilkoma dostawcami – cała usługa logistyki zagranicznej, od first do last mile, może być teraz realizowana przez Packetę i rozliczana na jednej fakturze. Optymalizuje to transit time, daje większą kontrolę nad paczkami oraz obniża koszty całkowite dostaw ponoszone przez sklepy internetowe. Różna częstotliwość podjazdów daje dużą swobodę e-sklepom i jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla stabilnych, jak i początkujących e-commerców wysyłających paczki w modelu cross-border.

 

- Usługa end-to-end w logistyce zagranicznej jest istotna dla właścicieli sklepów online, ponieważ upraszcza zarządzanie wysyłkami i skraca czas obsługi paczek, co jest szczególnie istotne w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce. Wdrożenie usługi DropYourBox było wyczekiwane przez naszych klientów i wierzymy, że będzie też argumentem dla nowych klientów, by spróbowali swoich sił na rynkach zagranicznych, np. czeskim, słowackim czy węgierskim – podsumowuje Joanna Kowalska.

 

Podstawowe zasady usługi DropYourBox

1. Paczki powinny być spakowane w kartony zbiorcze o maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm i wadze do 25 kg. Liczba kartonów jest nieograniczona.

2. Odbiory kartonów zbiorczych realizowane są przez kuriera. E-sklep może też dostarczyć je do wybranego punktu odbioru obsługiwanego przez InPost.

3. Etykiety wysyłane są przez Packetę.

4. Podjazdy do klienta mogą być wykonywane codziennie, cyklicznie (np. co 2 dni) lub na zamówienie – w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta. Zamówienia ad hoc muszą być złożone do godz. 11.00, aby odbiór odbył się tego samego dnia.

5. Odbiory realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

DropYourBox jest kolejną usługą Packety wspierającą sklepy internetowe w działaniach cross-border i codziennych operacjach logistycznych. Usługa realizowana jest przy współpracy z InPost.

 

 

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zásilkovna, w ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma, współpracując ze sklepami internetowymi, szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 7 krajach, realizuje dostawy do 33 krajów, posiada ponad 15,1 tys. własnych punktów odbioru (w tym prawie 6 tys. Z-BOXów), 134 tys. punktów partnerskich i współpracuje z ponad 49 tys. sklepów internetowych. W 2023 roku obsłużyła przeszło 106 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.