Komunikaty PR

Packvertising, czyli wyjątkowe opakowanie kluczem do skutecznego marketingu

2022-12-22  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

 

Rynek e-commerce błyskawicznie się rozwija – obecnie online kupuje ponad 23 mln Polaków. Pole do popisu dla marek jest ogromne, ale konkurencja również. Oczekiwania klientów rosną nie tylko wobec zamawianego produktu, ale także opakowania - liczy się nie tylko funkcja, ale także estetyka. Dlatego doskonałym sposobem na wyróżnienie jest packvertising. Rozwiązanie to wspiera Konica Minolta – której urządzenia doskonale sprawdzają się w druku na tekturze falistej. Przedsiębiorstwo podjęło współpracę z Glov – polską marką produktów i kosmetyków dla kobiet, która dociera do klientów w 60 krajach.

 

Najprostszą definicją packvertisingu jest „reklama przez opakowanie”. Jednak w tym krótkim zdaniu kryje się ogromny potencjał. Badania „interaktywnie.com” wykazują, że aż 91% respondentów zwraca uwagę na wizualną stronę opakowań, co ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych. Ponadto ponad 50 proc. osób, które otrzymują zamówienie w niestandardowym opakowaniu, twierdzi, że chętniej skorzysta z usług tej samej firmy przy przyszłych zamówieniach.

 

-„Opakowanie staje się nie tylko strojem, w którym produkt prezentuje się publiczności, ale najpotężniejszą dźwignią marketingową i reklamową determinującą wybór klientów. Dobrze i pomysłowo wyglądający produkt zyskuje na wartości jeszcze przed jego użyciem. W końcu opakowanie jest często pierwszym i ostatnim punktem kontaktu z konsumentem” – mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Managera Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

 

Konica Minolta dzięki swoim urządzeniom wielofunkcyjnym wspiera kreatywną komunikację. PKG-675i doskonale sprawdza się w druku na tekturze falistej – jednocześnie jednym z najprostszych i najlepszych materiałów służących do pakowania dowolnego produktu. Urządzenie zaprojektowane dla producentów tektury falistej, przetwórców, drukarni i właścicieli marek poszukujących rozwiązania do druku cyfrowego w krótkich seriach okazało się rozwiązaniem idealnym dla packvertisingu firmy Glov.

 

Glov wyróżnia się na Święta

 

Glov to polska marka kosmetyków i produktów dla kobiet, która dociera obecnie do odbiorców w ponad 60 krajach na świecie. Przedsiębiorstwo zostało założone przez Monikę Żochowską i Ewę Dudzic-Filasetę, a ich przygoda zaczęła się 10 lat temu od stworzenia kultowej dziś rękawiczki do demakijażu. Obecnie sklep internetowy obejmuje pełną gamę produktów kosmetycznych oraz gadżetów.

 

Firma zaplanowała wysyłkę produktów do influencerów w Polsce i zagranicą w specjalnie zaprojektowanych świątecznych opakowaniach, a pomóc miało w tym właśnie urządzenie PKG. Wynikiem współpracy Konica Minolta i Glov były fantastyczne opakowania świąteczne, przypominające tzw. christmas cracker. W ten sposób powstała przepiękna bożonarodzeniowa kolekcja, która dotarła do szerokiego grana influencerów w Polsce oraz za granicą.

 

 

Tektura falista – brązowe złoto

 

Tektura falista, z której powstały wyjątkowe opakowania wykorzystane w kampanii firmy Glov wykorzystywana była od lat przez dziesiątki branż, a w dobie packvertisingu odkrywa kolejne możliwości. Materiał doskonale dostosowuje się do kształtu i gabarytów produktu, co pozwala wyróżnić go wizualnie, ale też otwiera nowe możliwości w sposobie dostaw i pozwala na oszczędności. Rozwiązanie okazuje się idealne przy szerokiej ofercie i różnych konfiguracjach.

 

-„Coraz istotniejszy dla branży jest zwrot ku personalizacji produktów i usług. Rosnące zapotrzebowanie na zindywidualizowane opakowania, które są produkowane w niskich nakładach i wielu wariantach, zmusza do poszukiwania jakościowych i optymalnych kosztowo rozwiązań. Opakowania z tektury falistej sprawdzają się doskonale m.in. podczas różnych akcji marketingowych, promocji limitowanych edycji produktów, czy innych działań wymagających szybkiego procesu produkcyjnego oraz spersonalizowanych opakowań.” – podsumowuje Łukasz Kurasiński, Business Development Manager Packaging & Commercial Market w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na: LINK

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

Prawo

Seniorzy zyskają na rencie wdowiej średnio 350 zł miesięcznie. Od 2027 roku świadczenie jeszcze wzrośnie

Z początkiem lipca ruszyły wypłaty tzw. renty wdowiej. Ponad milion wniosków o świadczenie wpłynęło do wszystkich organów emerytalno-rentowych, przy czym zdecydowana większość do ZUS. Pierwszego dnia do 86 tys. osób trafiło łącznie blisko 317 mln zł, z czego ponad 30 mln zł to kwota, o którą wzrosły wypłaty w związku z zastosowaniem zbiegu świadczeń.

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.