Pączek za zakupy w ETC Swarzędz
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W Tłusty Czwartek, jak mówi przesąd – by rok był pomyślny, trzeba zjeść przynajmniej jednego pączka. Wszystkie jego odmiany: oponki, wiedeńskie, z lukrem, cukrem pudrem czy z nadzieniem – będą dostępne w ETC Swarzędz. A żeby było jeszcze bardziej słodko – tylko w najbliższy czwartek w wybranych punktach, klienci za dokonane zakupy mają szansę otrzymać kolejny wypiek w prezencie.
24 lutego każdy, choćby przez wzgląd na tradycję, powinien zjeść przynajmniej jednego pączka. Jednak czemu nie zjeść więcej, skoro nawet dwa dodatkowe można otrzymać w gratisie? Z okazji Tłustego Czwartku sklepy w ETC Swarzędz przygotowały dla odwiedzających słodką promocję. Dwudziestu Klientom, którzy jako pierwsi tego dnia zrobią u nich zakupy za minimum 30 złotych wręczą pyszny upominek. W jakich lokalach będzie obowiązywać oferta?
Lista lokali biorących udział w akcji:
- Salon Play
- Wrap Kebap
- Optyk Rubicon
- Swiss
- Vision Express
- Empik
- RTV EURO AGD
- GSM Corner
- Mine Wine
- Salonik prasowy Korporter
- Sushi&More
- Kosmyk
- Tatuum
- MB Bielizna
- Salon Plus
- Smyk
- Piekarnia Natura
Uwaga! Akcja trwa do wyczerpania zapasów.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.