Komunikaty PR

Pączek za zakupy w ETC Swarzędz

2022-02-22  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W Tłusty Czwartek, jak mówi przesąd – by rok był pomyślny, trzeba zjeść przynajmniej jednego pączka. Wszystkie jego odmiany: oponki, wiedeńskie, z lukrem, cukrem pudrem czy z nadzieniem – będą dostępne w ETC Swarzędz. A żeby było jeszcze bardziej słodko –  tylko w najbliższy czwartek w wybranych punktach, klienci za dokonane zakupy mają szansę otrzymać kolejny wypiek w prezencie.  

 

24 lutego każdy, choćby przez wzgląd na tradycję, powinien zjeść przynajmniej jednego pączka. Jednak czemu nie zjeść więcej, skoro nawet dwa dodatkowe można otrzymać w gratisie? Z okazji Tłustego Czwartku sklepy w ETC Swarzędz przygotowały dla odwiedzających słodką promocję. Dwudziestu Klientom, którzy jako pierwsi tego dnia zrobią u nich zakupy za minimum 30 złotych wręczą pyszny upominek. W jakich lokalach będzie obowiązywać oferta?

 

Lista lokali biorących udział w akcji:

- Salon Play
- Wrap Kebap
- Optyk Rubicon
- Swiss
- Vision Express
- Empik
- RTV EURO AGD
- GSM Corner
- Mine Wine
- Salonik prasowy Korporter
- Sushi&More
- Kosmyk
- Tatuum
- MB Bielizna
- Salon Plus
- Smyk
- Piekarnia Natura

 

Uwaga! Akcja trwa do wyczerpania zapasów. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.