Pandora zadebiutuje na warszawskich Bielanach!
Niewątpliwie Galeria Młociny stała się jednym z najważniejszych obiektów na zakupowej mapie Warszawy. Największe w Polsce witryny, wyjątkowe debiuty oraz flagowe salony wielu uwielbianych na całym świecie marek regularnie przyciągają na Bielany nowych klientów. Minione miesiące pełne były niespodzianek, a do grona najemców centrum handlowego dołączyły marki takie jak Modivo czy Primark. Niebawem na Bielanach zawita także Pandora, czyli znany, duński producent biżuterii. Lokal, który z pewnością zwróci uwagę miłośników modnych dodatków, już 28 listopada otworzy swoje drzwi dla klientów na poziomie 0.
– Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, chcemy nadal kontynuować organiczny wzrost, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie nowego salonu w Galerii Młociny w Warszawie. Rozwijamy się, ponieważ kluczowym aspektem z naszego punktu widzenia jest budowanie relacji z klientem oraz wyjątkowa jakość obsługi. Zależy nam, aby jak najwięcej osób miało łatwy dostęp do rzetelnej informacji o produkcie oraz by opuszczały nasz salon z poczuciem, że zostały obsłużone profesjonalnie i w miłej atmosferze. Wierzymy, że marka Pandora na stałe wpisze się na listę zakupową odwiedzających Galerię klientów – mówi Magdalena Sadoch-Wilk, Head of Commercial Department PL, Sales Eastern Europe, Pandora Jewellery CEE.
Pandora projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię w przystępnych cenach w ponad 100 krajach, w około 7 400 punktach sprzedaży. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, zatrudnia około 28 000 osób na całym świecie, produkując biżuterię w dwóch certyfikowanych przez LEED zakładach w Tajlandii przy użyciu srebra i złota z recyklingu. Pandora planuje być firmą o neutralnym bilansie emisji związków węgla od 2025 roku, dołączając tym samym do inicjatywy Science Based Targets.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.