Komunikaty PR

Pandora zadebiutuje na warszawskich Bielanach!

2020-11-24  |  13:10

Niewątpliwie Galeria Młociny stała się jednym z najważniejszych obiektów na zakupowej mapie Warszawy. Największe w Polsce witryny, wyjątkowe debiuty oraz flagowe salony wielu uwielbianych na całym świecie marek regularnie przyciągają na Bielany nowych klientów. Minione miesiące pełne były niespodzianek, a do grona najemców centrum handlowego dołączyły marki takie jak Modivo czy Primark. Niebawem na Bielanach zawita także Pandora, czyli znany, duński producent biżuterii. Lokal, który z pewnością zwróci uwagę miłośników modnych dodatków, już 28 listopada otworzy swoje drzwi dla klientów na poziomie 0.

 

 – Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, chcemy nadal kontynuować organiczny wzrost, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie nowego salonu w Galerii Młociny w Warszawie. Rozwijamy się, ponieważ kluczowym aspektem z naszego punktu widzenia jest budowanie relacji z klientem oraz wyjątkowa jakość obsługi. Zależy nam, aby jak najwięcej osób miało łatwy dostęp do rzetelnej informacji o produkcie oraz by opuszczały nasz salon z poczuciem, że zostały obsłużone profesjonalnie i w miłej atmosferze. Wierzymy, że marka Pandora na stałe wpisze się na listę zakupową odwiedzających Galerię klientów – mówi Magdalena Sadoch-Wilk, Head of Commercial Department PL, Sales Eastern Europe, Pandora Jewellery CEE.

 

Pandora projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię w przystępnych cenach w ponad 100 krajach, w około 7 400 punktach sprzedaży. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, zatrudnia około 28 000 osób na całym świecie, produkując biżuterię w dwóch certyfikowanych przez LEED zakładach w Tajlandii przy użyciu srebra i złota z recyklingu. Pandora planuje być firmą o neutralnym bilansie emisji związków węgla od 2025 roku, dołączając tym samym do inicjatywy Science Based Targets.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.