Pandora zadebiutuje na warszawskich Bielanach!
Niewątpliwie Galeria Młociny stała się jednym z najważniejszych obiektów na zakupowej mapie Warszawy. Największe w Polsce witryny, wyjątkowe debiuty oraz flagowe salony wielu uwielbianych na całym świecie marek regularnie przyciągają na Bielany nowych klientów. Minione miesiące pełne były niespodzianek, a do grona najemców centrum handlowego dołączyły marki takie jak Modivo czy Primark. Niebawem na Bielanach zawita także Pandora, czyli znany, duński producent biżuterii. Lokal, który z pewnością zwróci uwagę miłośników modnych dodatków, już 28 listopada otworzy swoje drzwi dla klientów na poziomie 0.
– Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, chcemy nadal kontynuować organiczny wzrost, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie nowego salonu w Galerii Młociny w Warszawie. Rozwijamy się, ponieważ kluczowym aspektem z naszego punktu widzenia jest budowanie relacji z klientem oraz wyjątkowa jakość obsługi. Zależy nam, aby jak najwięcej osób miało łatwy dostęp do rzetelnej informacji o produkcie oraz by opuszczały nasz salon z poczuciem, że zostały obsłużone profesjonalnie i w miłej atmosferze. Wierzymy, że marka Pandora na stałe wpisze się na listę zakupową odwiedzających Galerię klientów – mówi Magdalena Sadoch-Wilk, Head of Commercial Department PL, Sales Eastern Europe, Pandora Jewellery CEE.
Pandora projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię w przystępnych cenach w ponad 100 krajach, w około 7 400 punktach sprzedaży. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, zatrudnia około 28 000 osób na całym świecie, produkując biżuterię w dwóch certyfikowanych przez LEED zakładach w Tajlandii przy użyciu srebra i złota z recyklingu. Pandora planuje być firmą o neutralnym bilansie emisji związków węgla od 2025 roku, dołączając tym samym do inicjatywy Science Based Targets.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.
Muzyka
Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.