Pandora zadebiutuje na warszawskich Bielanach!
Niewątpliwie Galeria Młociny stała się jednym z najważniejszych obiektów na zakupowej mapie Warszawy. Największe w Polsce witryny, wyjątkowe debiuty oraz flagowe salony wielu uwielbianych na całym świecie marek regularnie przyciągają na Bielany nowych klientów. Minione miesiące pełne były niespodzianek, a do grona najemców centrum handlowego dołączyły marki takie jak Modivo czy Primark. Niebawem na Bielanach zawita także Pandora, czyli znany, duński producent biżuterii. Lokal, który z pewnością zwróci uwagę miłośników modnych dodatków, już 28 listopada otworzy swoje drzwi dla klientów na poziomie 0.
– Pomimo trudnej sytuacji rynkowej, chcemy nadal kontynuować organiczny wzrost, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie nowego salonu w Galerii Młociny w Warszawie. Rozwijamy się, ponieważ kluczowym aspektem z naszego punktu widzenia jest budowanie relacji z klientem oraz wyjątkowa jakość obsługi. Zależy nam, aby jak najwięcej osób miało łatwy dostęp do rzetelnej informacji o produkcie oraz by opuszczały nasz salon z poczuciem, że zostały obsłużone profesjonalnie i w miłej atmosferze. Wierzymy, że marka Pandora na stałe wpisze się na listę zakupową odwiedzających Galerię klientów – mówi Magdalena Sadoch-Wilk, Head of Commercial Department PL, Sales Eastern Europe, Pandora Jewellery CEE.
Pandora projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię w przystępnych cenach w ponad 100 krajach, w około 7 400 punktach sprzedaży. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, zatrudnia około 28 000 osób na całym świecie, produkując biżuterię w dwóch certyfikowanych przez LEED zakładach w Tajlandii przy użyciu srebra i złota z recyklingu. Pandora planuje być firmą o neutralnym bilansie emisji związków węgla od 2025 roku, dołączając tym samym do inicjatywy Science Based Targets.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.