Komunikaty PR

PAYBACK ruszył ze świątecznym „Konkursem, że ho ho!"

2022-12-05  |  09:50
Biuro prasowe

Trwa wielka świąteczna akcja Programu PAYBACK „Konkurs, że ho ho!”. Jej sercem jest aplikacja PAYBACK, w której na uczestników czeka pytanie konkursowe i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz kart upominkowych. Akcja trwa do 26 grudnia.

W „Konkursie, że ho ho!” może wziąć udział każdy uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na specjalne, świąteczne pytanie. 

Na zwycięzców czeka 5 worków zapakowanych po brzegi nagrodami, w których znajdą się m.in. zestawy garnków, komplety wierteł, blendery, słuchawki bezprzewodowe, żelazka i wiele innych praktycznych prezentów! Dodatkowo, 18 uczestników ma szansę zgarnąć karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD i Zalando oraz bilety do Multikina.

To jednak nie wszystko, bo już na starcie każda osoba, która udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci pakietu wyjątkowych kuponów od partnerów PAYBACK. Dzięki nim świąteczne punktowanie będzie jeszcze przyjemniejsze!

Szczegółowy regulamin promocji oraz pytanie konkursowe dostępne są na stronie konkurspayback.pl/ oraz w aplikacji Programu PAYBACK. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar.

Super Święta z PAYBACK

To jednak nie koniec świątecznych atrakcji dla uczestników Programu. Równolegle z „Konkursem, że ho ho!” wystartowały Super Święta. Każdego dnia, aż do 24 grudnia na stronie payback.pl/ekstra/swieta będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty punktowe przygotowane przez wybrane sklepy online, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, eObuwie, Douglas, Sinsay, Decathlon, Groupon, Wittchen i PLAY. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) PAYBACK-owicze będą mogli skorzystać ze świątecznych rabatów na nagrody takich marek jak Xiaomi, Tefal, Puccini czy Remington.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.