Komunikaty PR

PAYBACK ruszył ze świątecznym „Konkursem, że ho ho!"

2022-12-05  |  09:50
Biuro prasowe

Trwa wielka świąteczna akcja Programu PAYBACK „Konkurs, że ho ho!”. Jej sercem jest aplikacja PAYBACK, w której na uczestników czeka pytanie konkursowe i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz kart upominkowych. Akcja trwa do 26 grudnia.

W „Konkursie, że ho ho!” może wziąć udział każdy uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na specjalne, świąteczne pytanie. 

Na zwycięzców czeka 5 worków zapakowanych po brzegi nagrodami, w których znajdą się m.in. zestawy garnków, komplety wierteł, blendery, słuchawki bezprzewodowe, żelazka i wiele innych praktycznych prezentów! Dodatkowo, 18 uczestników ma szansę zgarnąć karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD i Zalando oraz bilety do Multikina.

To jednak nie wszystko, bo już na starcie każda osoba, która udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci pakietu wyjątkowych kuponów od partnerów PAYBACK. Dzięki nim świąteczne punktowanie będzie jeszcze przyjemniejsze!

Szczegółowy regulamin promocji oraz pytanie konkursowe dostępne są na stronie konkurspayback.pl/ oraz w aplikacji Programu PAYBACK. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar.

Super Święta z PAYBACK

To jednak nie koniec świątecznych atrakcji dla uczestników Programu. Równolegle z „Konkursem, że ho ho!” wystartowały Super Święta. Każdego dnia, aż do 24 grudnia na stronie payback.pl/ekstra/swieta będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty punktowe przygotowane przez wybrane sklepy online, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, eObuwie, Douglas, Sinsay, Decathlon, Groupon, Wittchen i PLAY. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) PAYBACK-owicze będą mogli skorzystać ze świątecznych rabatów na nagrody takich marek jak Xiaomi, Tefal, Puccini czy Remington.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.