Październikowy Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
Stół poprawia nastrój i jednoczy rodzinę oraz przyjaciół. Najprostsze dania potrafią zamienić każde spotkanie towarzyskie w prawdziwą ucztę! Jest tylko jeden warunek – trzeba gotować z sercem i stawiać na jakość potraw. Pyszności z październikowego Jarmarku Produktów Regionalnych uświetnią każdą imprezę i sprawią, że wróżby i psikusy będą miały wyborny smak!
Przez 4 dni – od środy 16 do soboty 19 października, na kilkunastu stoiskach będzie można kupić domowe wędliny – do podania na półmiskach lub kanapkach. Do tego – rzemieślnicze sery, oscypki, ryby, domowy smalec, pachnące kiszone ogórki oraz dobre pieczywo! Jeśli planujecie coś na ciepło – doskonale sprawdzą się pierogi i kartacze. Węgierski paprykarz rozgrzeje jak żadna inna potrawa! Jeśli planujecie podać tylko przekąski – nie zabraknie pachnących słońcem oliwek. Halloweenowe harce dziecięce na pewno osłodzą ciasta, suszone owoce czy chałwa. W jesienny wieczór, po wybornej kolacji, nikt nie odmówi kubka gorącej herbaty z miodem! Aby lepiej się wróżyło – na dorosłych czeka stoisko z francuskimi winami. To wszystko kupicie podczas jesiennej edycji jarmarku! Zapraszamy na poziom -1 przy fontannie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.