Komunikaty PR

Pepco zmienia wygląd sklepów i rozszerza ofertę

2022-04-27  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Pepco – najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa – wprowadza nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów, a także rozszerza ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje Pepco, w zupełnie nowej odsłonie, łączące wszystkie zmiany, zostały w ramach testu otwarte już we Wrocławiu.

Nowe Pepco, czyli odpowiedź na potrzeby klientów

Zmiany w Pepco to projekt poprzedzony szczegółowymi analizami potrzeb klientów, zarówno tych dokonujących zakupów w sklepach sieci, jak i osób nimi zainteresowanych.  Nowe sklepy odwiedzić można już we Wrocławiu, natomiast po zakończeniu fazy testowej, wybrane zmiany sukcesywnie będą też wprowadzane w kolejnych lokalizacjach.

„Miliony klientów odwiedzają nasze sklepy w całej Europie, dokonując każdego miesiąca ponad 20. milionów transakcji. Odpowiadając na ich potrzeby, ale również chcąc przyciągnąć tych, którzy jeszcze nie odwiedzają nas regularnie, zmieniamy się i dostosowujemy do nowych oczekiwań rynkowych. W naszych wrocławskich sklepach przeprowadziliśmy duże remonty i skumulowaliśmy wszystkie możliwe zmiany. Między innymi zmieniliśmy layout powierzchni, wprowadziliśmy jeszcze łatwiejszą nawigację, oraz zwiększyliśmy przestrzeń ekspozycyjną, rozszerzając równocześnie samą ofertę produktową. Projekt jest niezwykły z powodu samej jego realizacji – w przeciągu kilku tygodni zmieniliśmy 16 sklepów bez ich zamykania i wprowadziliśmy za jednym zamachem wszelkie zmiany, jakie chcieliśmy testować” – skomentował Piotr Korek Europejski Dyrektor ds. Inwestycji i Ekspansji Pepco.

Większa powierzchnia sprzedażowa i więcej produktów

Powierzchnia sprzedażowa w zmodernizowanych sklepach Pepco, dzięki między innymi zmniejszeniu części magazynowej i zredukowaniu liczby przymierzalni, zwiększyła się średnio o 12%. Umożliwiło to wyeksponowanie pełnego asortymentu sieci, co przekłada się na zwiększenie – średnio o 22% – ilości oferowanych  produktów, między innymi linii, takich jak ubrania z bawełny organicznej, odzież sportowa Cardio Bunny, kreatywne zabawki dla dzieci, wyposażenie i dodatki dla domu, np. kolekcja Japandi czy garnki i patelnie Peter Cook.

Wszystkie sklepy wrocławskie mają nowe meble, komunikację i layout pozwalające na jeszcze bardziej intuicyjne i komfortowe zakupy. W strefie przykasowej wprowadzony został układ mebli z drobnymi produktami, który może pomóc sfinalizować zakupy osobom oczekującym w kolejce. Wykorzystane zostały również wolne przestrzenie, na przykład na słupach, gdzie zamontowano półki oraz panele ścienne do ekspozycji drobnych akcesoriów. W ramach zmian wprowadzone zostały również nowe koszyki i odzież pracownicza oraz zmodernizowano sklepowe zaplecza. Pokoje socjalne zostały przearanżowane, nowocześnie umeblowane i wyposażone, dzięki czemu pracownicy mogą spędzać przerwy oraz odbywać zebrania w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.

Nowe sklepy z nowym logo

Sklepy wrocławskie przeszły również rebranding. Wprowadzone zostały tu liczne zmiany wizualne, które można zauważyć już na samym wejściu, w witrynie sklepowej, w nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych.

„Nowe sklepy Pepco przeszły niesamowitą metamorfozę, także wizualną. Jednym z kluczowych elementów tej zmiany jest nasze logo, które jest bardziej nowoczesne i buduje nową tożsamość marki. Niesie skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami. Serce obecne w logotypie odzwierciedla naszą relację z klientkami, dumę z wartości rodzinnych, które pielęgnują w swoich domach i o które my jako firma chcemy dbać” – dodała Agnieszka Olejniczak, Dyrektor ds. Marketingu Pepco.

Nowy format sklepów został na wiosnę wprowadzony w 16. wrocławskich sklepach sieci. Część rozwiązań tego projektu jest już wprowadzana w każdym nowo otwieranym Pepco, inne nadal są testowane i konsultowane z klientami. Ich wyniki zdecydują o terminie i formie dalszego wdrażania w pozostałych lokalizacjach. Równocześnie sieć w dalszym ciągu  prowadzi dynamiczną ekspansję w całej Europie. Aktualnie Pepco obecne jest w 15 krajach, a w tym roku planuje między innymi otwarcia swoich pierwszych sklepów w Niemczech i Grecji.

***

Pepco to sklepy oferujące odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu. Sieć posiada prawie 2700 placówek w 15 krajach europejskich: od Estonii po Włochy i od Hiszpanii po Bułgarię, w tym ponad 1100 sklepów w Polsce. Dewiza marki to „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. Każdego miesiąca klienci odwiedzający sklepy Pepco dokonują 20 milionów transakcji. Obecnie sieć zatrudnia ponad 22 tysiące pracowników, w tym ponad 800 w poznańskiej centrali.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.