Pierwsza w regionie Cukiernia Sowa od 30 listopada w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Dakłas, kostki królewskie, czekoladowa galanteria, bajgle czy autorskie wyroby garmażeryjne - tych i wielu innych smakołyków będzie można skosztować w nowo otwartym lokalu w VIVO! Piła. W środę, 30 listopada, działalność zainauguruje tu pierwsza w regionie Cukiernia Sowa. Na klientów czekać będą wyjątkowe promocje oraz smakowity poczęstunek.
Tradycja Cukierni Sowa sięga 1946 roku. Rocznie marka wykorzystuje 330 ton cukru, ponad osiem milionów jajek i 480 ton mąki pszennej, aby tworzyć swoje kulinarne dzieła. W jej asortymencie znajduje się szeroki wybór słodkich oraz wytrawnych przekąsek. Dostępne są m.in. pieczywo, pączki, tarty, ręcznie produkowana galanteria czekoladowa czy rzemieślnicze lody. Nie brakuje również popularnych ciast, takich jak miodownik czy kostka królewska. Ofertę uzupełniają dania garmażeryjne własnej receptury oraz kanapki, wrapy, bajgle i sałatki. Już wkrótce w Pile działalność zainauguruje pierwszy w regionie lokal Cukierni Sowa. Z okazji otwarcia klienci VIVO! Piła mogą liczyć na poczęstunek oraz specjalne promocje. Od 30 listopada do 11 grudnia przy zakupie dowolnej kostki deserowej na drugą otrzymają rabat w wysokości 50%. Z kolei decydując się na dowolną kanapkę, bajgla lub sałatkę zakupią małą kawę na wynos za symboliczną złotówkę.
- Cieszymy się, że to właśnie nasi klienci, jako pierwsi w regionie, będą mieli dostęp do oferty Cukierni Sowa. Wierzymy, że balans między ofertą handlową a gastronomiczną jest niezwykle ważny, jeżeli chcemy zapewnić odwiedzającym udany pobyt w centrum handlowym. W końcu nie ma nic lepszego niż chwila relaksu z dodającą energii kawą i pysznym jedzeniem po intensywnych zakupach. Szczególnie teraz, kiedy nadchodzi Black Week - najgorętszy czas w kalendarzu miłośników wyprzedaży - mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.
Cukiernia Sowa w VIVO! Piła będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 10.00-21.00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00. Lokal marki zlokalizowany zostanie w strefie food court. Serdecznie zapraszamy!

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.