Pierwsza w regionie Cukiernia Sowa od 30 listopada w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Dakłas, kostki królewskie, czekoladowa galanteria, bajgle czy autorskie wyroby garmażeryjne - tych i wielu innych smakołyków będzie można skosztować w nowo otwartym lokalu w VIVO! Piła. W środę, 30 listopada, działalność zainauguruje tu pierwsza w regionie Cukiernia Sowa. Na klientów czekać będą wyjątkowe promocje oraz smakowity poczęstunek.
Tradycja Cukierni Sowa sięga 1946 roku. Rocznie marka wykorzystuje 330 ton cukru, ponad osiem milionów jajek i 480 ton mąki pszennej, aby tworzyć swoje kulinarne dzieła. W jej asortymencie znajduje się szeroki wybór słodkich oraz wytrawnych przekąsek. Dostępne są m.in. pieczywo, pączki, tarty, ręcznie produkowana galanteria czekoladowa czy rzemieślnicze lody. Nie brakuje również popularnych ciast, takich jak miodownik czy kostka królewska. Ofertę uzupełniają dania garmażeryjne własnej receptury oraz kanapki, wrapy, bajgle i sałatki. Już wkrótce w Pile działalność zainauguruje pierwszy w regionie lokal Cukierni Sowa. Z okazji otwarcia klienci VIVO! Piła mogą liczyć na poczęstunek oraz specjalne promocje. Od 30 listopada do 11 grudnia przy zakupie dowolnej kostki deserowej na drugą otrzymają rabat w wysokości 50%. Z kolei decydując się na dowolną kanapkę, bajgla lub sałatkę zakupią małą kawę na wynos za symboliczną złotówkę.
- Cieszymy się, że to właśnie nasi klienci, jako pierwsi w regionie, będą mieli dostęp do oferty Cukierni Sowa. Wierzymy, że balans między ofertą handlową a gastronomiczną jest niezwykle ważny, jeżeli chcemy zapewnić odwiedzającym udany pobyt w centrum handlowym. W końcu nie ma nic lepszego niż chwila relaksu z dodającą energii kawą i pysznym jedzeniem po intensywnych zakupach. Szczególnie teraz, kiedy nadchodzi Black Week - najgorętszy czas w kalendarzu miłośników wyprzedaży - mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.
Cukiernia Sowa w VIVO! Piła będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 10.00-21.00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00. Lokal marki zlokalizowany zostanie w strefie food court. Serdecznie zapraszamy!

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.