Pierwsza we Wrocławiu Kraina Serów już otwarta
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W Magnolia Park właśnie otworzył się nowy sklep. To Kraina Serów – pierwsza we Wrocławiu. Oprócz serów różnego rodzaju i pochodzenia w ofercie dostępne są sosy, konfitury, a także ciekawe akcesoria.
Kraina Serów to miejsce pełne serów krowich, kozich i owczych, ze specjalną przestrzenią na sery pleśniowe: miękkie i półtwarde. Pochodzą one z krajów uznawanych za serowe królestwa: Holandii, Francji, Włoch i Szwajcarii, a także z państw kojarzonych z serem nieco mniej: Hiszpanii, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. – Smakosze na pewno nie będą zawiedzeni, podobnie jak osoby dopiero odkrywające bogactwa smaków i aromatów – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. – Otwarcie Krainy Serów cieszy z kilku powodów. Po pierwsze jest to pierwszy sklep tej marki we Wrocławiu, a po drugie to kolejne, po salonie odzieży męskiej Recman, otwarcie w Magnolia Park w tym roku. Dzięki Krainie Serów zwiększa się i urozmaica nasza oferta sklepów specjalistycznych, które bardzo podobają się klientom – dodaje.
W asortymencie sklepu znajduje się niemal 60 rodzajów serów, ale Kraina obfituje nie tylko w te produkty. Są w niej rozmaite dodatki, które podkreślają smak sera: wina, sosy, dżemy, konfitury i octy. W ich doborze Kraina Serów stawia przede wszystkim na unikalność i naturalność, tak aby każdy amator kuchni eksperymentalnej znalazł coś dla siebie. Nie brakuje także akcesoriów, takich jak podstawki, tasaki, noże i zestawy do podgrzewania. – Sprzedawcy chętnie pomogą w wyborze, udzielą profesjonalnych porad, a także doradzą przy komponowaniu zestawów prezentowych. Nasz nowy sklep to prawdziwa kraina skarbów serowarstwa – mówi Joanna Sawośko-Duda.
Nowo otwarta Kraina Serów znajduje się w Magnolia Park na parterze, w doskonałym sąsiedztwie Przysmaków Domu Wiśniowieckich. Zajmuje powierzchnię 51 mkw. Pozostałe sklepy pod tym szyldem w Polsce znajdują się w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Gdańsku.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.