Komunikaty PR

Pierwszy wirtualny salon biżuterii ślubnej

2020-05-12  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 2.77 MB )

Jak łatwo i bezpiecznie kupić pierścionek zaręczynowy czy obrączki? Jak uniknąć wizyty w salonie, a mieć pewność, że dokonaliśmy najlepszego wyboru? Z pomocą przychodzi pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Auroria.pl oferuje spotkania z konsultantem online, podczas którego obejrzeć można biżuterię ślubną – podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.  

Wybór pierścionka zaręczynowego i obrączek to bardzo ważny moment w życiu każdej pary, ale i ogromna odpowiedzialność, bo będziemy je nosić „na widoku” przez resztę życia. Zakup nie powinien być dokonywany w pośpiechu, stresie i bez wcześniejszego przygotowania – także psychicznego. Najlepiej wybrać na oglądanie czas wolny od obowiązków i pilnych telefonów. Dobrze jest też zrobić wstępny research produktów w internecie, żeby poznać swoje upodobania. Jeśli biżuterię ślubną kupujemy wspólnie z przyszłym małżonkiem, warto wcześniej uzgodnić podstawowe parametry, jakich poszukujemy, żeby uniknąć nieporozumień w salonie. Należą do nich przede wszystkim rodzaj kruszcu – złoto żółte czy białe, i styl – tradycyjne czy nowoczesne, minimalistyczne czy bogato zdobione. Nieoceniona może się okazać pomoc osoby z zewnątrz, która uspokoi i doradzi. 

Wygoda, a przede wszystkim bezpieczeństwo 

W obecnym czasie za wyborem spotkania w salonie online przemawiają głównie względy bezpieczeństwa. Odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa są takie, aby ograniczyć do minimum spotkania z obcymi osobami czy wizyty w sklepach. Dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą możemy przecież uniknąć.

Wirtualna wizyta w salonie jest też po prostu wygodna. Umożliwia spotkanie w wybranym przez nas miejscu np. w zaciszu domowym. Nie dekoncentrują nas inni klienci w sklepie, którzy dokonują zakupu czy czekają w kolejce, by być obsłużonym. To również spora oszczędność czasu, bo nie dość, że nie spędzamy go na dojazdach, to jeszcze jesteśmy umówieni na konkretną godzinę i wiemy, że sprzedawca będzie miał czas zarezerwowany tylko dla nas. To ogromny komfort. 

Jak działa wirtualny salon

Datę i godzinę spotkania rezerwujemy poprzez stronę internetową. Na podany adres mailowy otrzymujemy szczegółowe informacje, jak się do takiego spotkania przygotować oraz instrukcję samego połączenia. 

Podczas samej wirtualnej wizyty mamy możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Dzięki specjalnym kamerom i możliwości przybliżania obejrzymy detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem i założyć ją na palec, dzięki czemu widzimy, jak będzie się prezentować. Spotkanie takie jest niezobowiązujące i trwa zazwyczaj do pół godziny. Możemy uczestniczyć w nim drugą osobą – narzeczoną, przyjacielem – a nawet całą rodziną. 

Zapytaj doradcy 

Coraz częściej biżuterię ślubną kupujemy online, a spotkanie wirtualne to duże udogodnienie. Często na podstawie samych zdjęć ciężko jest porównać różne opcje, bo obrączki czy pierścionki wydają się do siebie podobne – różnice tkwią w detalach. W przypadku spotkania wirtualnego możemy obejrzeć biżuterię na żywo i to, jak wygląda w naturalnym świetle. Sprzedawca jest cały czas przy nas i doradzi, jeśli będziemy mieć wątpliwości. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.