Piłkarz reprezentacji i trendsetter w jednym...
Grzegorz Krychowiak znany jest nie tylko ze swoich osiągnięć sportowych, ale także świetnego gustu i nietuzinkowego podejścia do mody. Piłkarz Reprezentacji Polski regularnie zwraca uwagę mediów na swoje niebanalne stylizacje, nie bojąc się przy tym nieoczywistych połączeń. Również tym razem Krychowiak postawił na elegancję w miejskim wydaniu, dzieląc się z obserwatorami na Instagramie swoją propozycją modową na jesienny, chłodny dzień. Nie zabrakło w niej oczywiście butów z autorskiej kolekcji sportowca Kazar x Balamonte!
Grzegorz Krychowiak nie ukrywa swojego zamiłowania do mody, na które największy wpływ miał wyjazd sportowca do Francji w młodym wieku, a także regularne, liczne podróże do wielu zakątków świata. Efektami pasji piłkarza rodzimej reprezentacji stały się autorska marka Balamonte, która specjalizuje się w szyciu garniturów na miarę dla kobiet i mężczyzn, a także współpraca ze znaną firmą Kazar. Owocem połączenia sił z polskim producentem obuwia okazała się kolekcja Kazar x Balamonte, która w niezwykle szybkim tempie podbiła serca trendsetterów. Nic w tym dziwnego, bowiem Krychowiak znany jest ze świetnego wyczucia estetyki i ekstrawaganckich, nietuzinkowych połączeń. Swoimi propozycjami modowymi piłkarz dzieli się regularnie na swoim koncie w popularnym serwisie Instagram, gdzie obserwuje go blisko 700 tysięcy osób, a ostatnia publikacja wywołała prawdziwą lawinę komentarzy. Sportowiec zdecydował się na wełniany, zielony sweter oraz płaszcz w tym samym kolorze, czarne spodnie własnej marki, a całość uzupełnił butami z najnowszej kolekcji Kazar x Balamonte, która swoją premierę miała ponad miesiąc temu. Wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie nadaje stylizacji awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Krychowiaka. Jak czytamy na stronie producenta – kolekcja została stworzona z myślą o tych, którzy lubią podążać za światowymi trendami, ale cenią wzory pozostające na topie przez wiele sezonów. Model, na który tym razem zdecydował się Krychowiak nosi nazwę Forte, a jego cena to 849 zł. Obuwie zostało wyprodukowane ze skóry licowej oraz owczej. Propozycja wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, ale również perfekcją wykonania i dbałością o szczegóły, na które zwrócą uwagę mężczyźni ceniący dobrą jakość i estetyczny wygląd.
Więcej informacji na temat produktów marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.