Komunikaty PR

Piłkarz reprezentacji i trendsetter w jednym...

2021-11-22  |  22:00
Biuro prasowe

Grzegorz Krychowiak znany jest nie tylko ze swoich osiągnięć sportowych, ale także świetnego gustu i nietuzinkowego podejścia do mody. Piłkarz Reprezentacji Polski regularnie zwraca uwagę mediów na swoje niebanalne stylizacje, nie bojąc się przy tym nieoczywistych połączeń. Również tym razem Krychowiak postawił na elegancję w miejskim wydaniu, dzieląc się z obserwatorami na Instagramie swoją propozycją modową na jesienny, chłodny dzień. Nie zabrakło w niej oczywiście butów z autorskiej kolekcji sportowca Kazar x Balamonte! 

Grzegorz Krychowiak nie ukrywa swojego zamiłowania do mody, na które największy wpływ miał wyjazd sportowca do Francji w młodym wieku, a także regularne, liczne podróże do wielu zakątków świata. Efektami pasji piłkarza rodzimej reprezentacji stały się autorska marka Balamonte, która specjalizuje się w szyciu garniturów na miarę dla kobiet i mężczyzn, a także współpraca ze znaną firmą Kazar. Owocem połączenia sił z polskim producentem obuwia okazała się kolekcja Kazar x Balamonte, która w niezwykle szybkim tempie podbiła serca trendsetterów. Nic w tym dziwnego, bowiem Krychowiak znany jest ze świetnego wyczucia estetyki i ekstrawaganckich, nietuzinkowych połączeń. Swoimi propozycjami modowymi piłkarz dzieli się regularnie na swoim koncie w popularnym serwisie Instagram, gdzie obserwuje go blisko 700 tysięcy osób, a ostatnia publikacja wywołała prawdziwą lawinę komentarzy. Sportowiec zdecydował się na wełniany, zielony sweter oraz płaszcz w tym samym kolorze, czarne spodnie własnej marki, a całość uzupełnił butami z najnowszej kolekcji Kazar x Balamonte, która swoją premierę miała ponad miesiąc temu. Wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie nadaje stylizacji awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Krychowiaka. Jak czytamy na stronie producenta – kolekcja została stworzona z myślą o tych, którzy lubią podążać za światowymi trendami, ale cenią wzory pozostające na topie przez wiele sezonów. Model, na który tym razem zdecydował się Krychowiak nosi nazwę Forte, a jego cena to 849 zł. Obuwie zostało wyprodukowane ze skóry licowej oraz owczej. Propozycja wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, ale również perfekcją wykonania i dbałością o szczegóły, na które zwrócą uwagę mężczyźni ceniący dobrą jakość i estetyczny wygląd. 

Więcej informacji na temat produktów marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.