Piłkarz reprezentacji i trendsetter w jednym...
Grzegorz Krychowiak znany jest nie tylko ze swoich osiągnięć sportowych, ale także świetnego gustu i nietuzinkowego podejścia do mody. Piłkarz Reprezentacji Polski regularnie zwraca uwagę mediów na swoje niebanalne stylizacje, nie bojąc się przy tym nieoczywistych połączeń. Również tym razem Krychowiak postawił na elegancję w miejskim wydaniu, dzieląc się z obserwatorami na Instagramie swoją propozycją modową na jesienny, chłodny dzień. Nie zabrakło w niej oczywiście butów z autorskiej kolekcji sportowca Kazar x Balamonte!
Grzegorz Krychowiak nie ukrywa swojego zamiłowania do mody, na które największy wpływ miał wyjazd sportowca do Francji w młodym wieku, a także regularne, liczne podróże do wielu zakątków świata. Efektami pasji piłkarza rodzimej reprezentacji stały się autorska marka Balamonte, która specjalizuje się w szyciu garniturów na miarę dla kobiet i mężczyzn, a także współpraca ze znaną firmą Kazar. Owocem połączenia sił z polskim producentem obuwia okazała się kolekcja Kazar x Balamonte, która w niezwykle szybkim tempie podbiła serca trendsetterów. Nic w tym dziwnego, bowiem Krychowiak znany jest ze świetnego wyczucia estetyki i ekstrawaganckich, nietuzinkowych połączeń. Swoimi propozycjami modowymi piłkarz dzieli się regularnie na swoim koncie w popularnym serwisie Instagram, gdzie obserwuje go blisko 700 tysięcy osób, a ostatnia publikacja wywołała prawdziwą lawinę komentarzy. Sportowiec zdecydował się na wełniany, zielony sweter oraz płaszcz w tym samym kolorze, czarne spodnie własnej marki, a całość uzupełnił butami z najnowszej kolekcji Kazar x Balamonte, która swoją premierę miała ponad miesiąc temu. Wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie nadaje stylizacji awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Krychowiaka. Jak czytamy na stronie producenta – kolekcja została stworzona z myślą o tych, którzy lubią podążać za światowymi trendami, ale cenią wzory pozostające na topie przez wiele sezonów. Model, na który tym razem zdecydował się Krychowiak nosi nazwę Forte, a jego cena to 849 zł. Obuwie zostało wyprodukowane ze skóry licowej oraz owczej. Propozycja wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, ale również perfekcją wykonania i dbałością o szczegóły, na które zwrócą uwagę mężczyźni ceniący dobrą jakość i estetyczny wygląd.
Więcej informacji na temat produktów marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.