Komunikaty PR

Piłkarz reprezentacji i trendsetter w jednym...

2021-11-22  |  22:00
Biuro prasowe

Grzegorz Krychowiak znany jest nie tylko ze swoich osiągnięć sportowych, ale także świetnego gustu i nietuzinkowego podejścia do mody. Piłkarz Reprezentacji Polski regularnie zwraca uwagę mediów na swoje niebanalne stylizacje, nie bojąc się przy tym nieoczywistych połączeń. Również tym razem Krychowiak postawił na elegancję w miejskim wydaniu, dzieląc się z obserwatorami na Instagramie swoją propozycją modową na jesienny, chłodny dzień. Nie zabrakło w niej oczywiście butów z autorskiej kolekcji sportowca Kazar x Balamonte! 

Grzegorz Krychowiak nie ukrywa swojego zamiłowania do mody, na które największy wpływ miał wyjazd sportowca do Francji w młodym wieku, a także regularne, liczne podróże do wielu zakątków świata. Efektami pasji piłkarza rodzimej reprezentacji stały się autorska marka Balamonte, która specjalizuje się w szyciu garniturów na miarę dla kobiet i mężczyzn, a także współpraca ze znaną firmą Kazar. Owocem połączenia sił z polskim producentem obuwia okazała się kolekcja Kazar x Balamonte, która w niezwykle szybkim tempie podbiła serca trendsetterów. Nic w tym dziwnego, bowiem Krychowiak znany jest ze świetnego wyczucia estetyki i ekstrawaganckich, nietuzinkowych połączeń. Swoimi propozycjami modowymi piłkarz dzieli się regularnie na swoim koncie w popularnym serwisie Instagram, gdzie obserwuje go blisko 700 tysięcy osób, a ostatnia publikacja wywołała prawdziwą lawinę komentarzy. Sportowiec zdecydował się na wełniany, zielony sweter oraz płaszcz w tym samym kolorze, czarne spodnie własnej marki, a całość uzupełnił butami z najnowszej kolekcji Kazar x Balamonte, która swoją premierę miała ponad miesiąc temu. Wyróżniający się model półbutów na grubej, przeskalowanej podeszwie nadaje stylizacji awangardowego akcentu, charakterystycznego dla DNA stylu Krychowiaka. Jak czytamy na stronie producenta – kolekcja została stworzona z myślą o tych, którzy lubią podążać za światowymi trendami, ale cenią wzory pozostające na topie przez wiele sezonów. Model, na który tym razem zdecydował się Krychowiak nosi nazwę Forte, a jego cena to 849 zł. Obuwie zostało wyprodukowane ze skóry licowej oraz owczej. Propozycja wyróżnia się nie tylko ciekawym designem, ale również perfekcją wykonania i dbałością o szczegóły, na które zwrócą uwagę mężczyźni ceniący dobrą jakość i estetyczny wygląd. 

Więcej informacji na temat produktów marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.