Komunikaty PR

Poczuj apetyt na ferie z centrum handlowym Promenada! Jedz i pij za jedyne 10 zł

2024-01-15  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Promenada ( 0.07 MB )

Z okazji zimowych ferii warszawska Promenada przygotowała wyjątkową akcję – festiwal promocji w restauracjach i kawiarniach galerii. Użyj hasła APETYT NA FERIE i ciesz się super cenami! Promocja potrwa od 15 do 26 stycznia.


Baw się wyśmienicie w centrum handlowym Promenada! Od 15 do 26 stycznia klienci galerii mogą skorzystać ze specjalnych promocji oferty gastronomicznej. Wystarczy użyć hasła APETYT NA FERIE by cieszyć się posiłkami za jedynie 10 zł!

Happy hours w McDonald’s!

W godzinach 12.00 – 17.00 na stanowisku zlokalizowanym na poziomie 0 przy kawiarni Karmello odbierz kupon uprawniający do odbioru średnich frytek w McDonald’s. Rabaty ma szansę odebrać pierwsze 300 osób! Oferta ważna od poniedziałku do piątku w dniach 15 – 26 stycznia 2024 roku, wyłącznie w restauracji McDonald’s w Promenadzie.

Co jeszcze w promocji JEDZ I PIJ ZA 10 zł?

W ramach akcji APETYT NA FERIE odwiedzający mogą skorzystać z promocji w wybranych lokalach gastronomicznych! Sprawdź listę poniżej!

  • Vita Cafe – dowolny ciepły napój + pączek za 10 zł!
  • Crazy Bubble – mały kubek napoju w cenie 10 zł!
  • Salad Story – posiłek za jedyne 10 zł! Ofertą objęte są następujące pozycje:
  1. zupa – tajskie curry lub krem z porów i ziemniaków
  2. smart wrap – orientalny kurczak lub mozzarella awokado
  3. sok 300 ml – warzywny detoks / owocowe cudo / zielona energia / ananas i karoten / granat pomarańcza
  • Thai Wok – tylko w dniach 15-26 stycznia, od poniedziałku do piątku, zamówisz w Thai Woku „Mini Box” – specjalny zestaw chrupiących, azjatyckich przekąsek. W składzie Mini Boxa znajdują się: 1 szt. bułeczki baozi, 2 szt. pierożków gyoza, 4 szt. chipsów krewetkowych oraz 3 szt. sajgonek samosa z dowolnie wybranym sosem. Smacznego!

Dodatkowe promocje dla Klubowiczów #maszokazje! 50% zniżki na dowolny napój w kawiarni Starbucks, a także muffin oraz flat white za jedyne 15 zł!

Więcej szczegółów na temat akcji można znaleźć na stronie internetowej centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.