Poczuj magię świąt i odbierz w prezencie kartę podarunkową VIVO! Lublin!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świąteczny klimat w VIVO! Lublin trwa w najlepsze! Jeszcze więcej atrakcji, specjalne oferty przygotowane przez sklepy, upominki dla najbliższych, dekoracje do domu, ozdoby choinkowe, świąteczne kreacje... To wszystko - i jeszcze więcej - czeka na odwiedzających centrum handlowe. A dodatkowo, w dniach 18 i 19 grudnia, VIVO! rozdaje karty podarunkowe za zakupy.
W najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 grudnia, VIVO! Lublin przygotowało specjalną akcję, podczas której - za dokonane zakupy - można będzie odebrać karty podarunkowe. Na klientów czeka aż 500 kart - każda na kwotę 50 zł.
Co trzeba zrobić, by otrzymać kartę?
Mechanizm akcji „Karta VIVO! w prezencie” jest bardzo prosty: Wystarczy zrobić zakupy za min. 300 zł (na maksymalnie dwóch paragonach w ciągu danego dnia), okazać dowody zakupu w Punkcie Obsługi Promocji znajdującym się w holu głównym na poziomie 0 - i gotowe! Jedna z 250 kart podarunkowych, przygotowanych na każdy dzień akcji, trafia w ręce odwiedzających. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w godzinach 11.00 – 19.00. Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na www.vivo-lublin.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.