Komunikaty PR

Poczuj magię świąt i odbierz w prezencie kartę podarunkową VIVO! Lublin!

2021-12-17  |  14:08
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Świąteczny klimat w VIVO! Lublin trwa w najlepsze! Jeszcze więcej atrakcji, specjalne oferty przygotowane przez sklepy, upominki dla najbliższych, dekoracje do domu, ozdoby choinkowe, świąteczne kreacje... To wszystko - i jeszcze więcej - czeka na odwiedzających centrum handlowe. A dodatkowo, w dniach  18 i 19 grudnia, VIVO! rozdaje karty podarunkowe za zakupy.

W najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 grudnia, VIVO! Lublin przygotowało specjalną akcję, podczas której - za dokonane zakupy - można będzie odebrać karty podarunkowe. Na klientów czeka aż 500 kart - każda na kwotę 50 zł.

Co trzeba zrobić, by otrzymać kartę?

Mechanizm akcji „Karta VIVO! w prezencie” jest bardzo prosty: Wystarczy zrobić zakupy za min. 300 zł (na maksymalnie dwóch paragonach w ciągu danego dnia), okazać dowody zakupu w Punkcie Obsługi Promocji znajdującym się w holu głównym na poziomie 0 - i gotowe! Jedna z 250 kart podarunkowych, przygotowanych na każdy dzień akcji, trafia w ręce odwiedzających. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w godzinach 11.00 – 19.00.  Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na www.vivo-lublin.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.