Poczuj magię świąt i odbierz w prezencie kartę podarunkową VIVO! Lublin!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świąteczny klimat w VIVO! Lublin trwa w najlepsze! Jeszcze więcej atrakcji, specjalne oferty przygotowane przez sklepy, upominki dla najbliższych, dekoracje do domu, ozdoby choinkowe, świąteczne kreacje... To wszystko - i jeszcze więcej - czeka na odwiedzających centrum handlowe. A dodatkowo, w dniach 18 i 19 grudnia, VIVO! rozdaje karty podarunkowe za zakupy.
W najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 grudnia, VIVO! Lublin przygotowało specjalną akcję, podczas której - za dokonane zakupy - można będzie odebrać karty podarunkowe. Na klientów czeka aż 500 kart - każda na kwotę 50 zł.
Co trzeba zrobić, by otrzymać kartę?
Mechanizm akcji „Karta VIVO! w prezencie” jest bardzo prosty: Wystarczy zrobić zakupy za min. 300 zł (na maksymalnie dwóch paragonach w ciągu danego dnia), okazać dowody zakupu w Punkcie Obsługi Promocji znajdującym się w holu głównym na poziomie 0 - i gotowe! Jedna z 250 kart podarunkowych, przygotowanych na każdy dzień akcji, trafia w ręce odwiedzających. Punkt Obsługi Promocji czynny będzie w godzinach 11.00 – 19.00. Serdecznie zapraszamy!
Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na www.vivo-lublin.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.