Pokochaj bujanie w śmietankowych obłokach
Królewskie Mleczko z Wawelu, czyli puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą, wzbogaciło się o nowy, królewski smak! Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe. A to oznacza jeszcze więcej lekkości i subtelnego aromatu. Chwila oderwania się od codzienności i beztroskiego bujania w obłokach jest teraz na wyciągnięcie ręki!
Nowa propozycja Wawelu przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom oryginalnych, wyjątkowych, rozpływających się w ustach słodyczy. Ten niezwykły duet śmietanki i wanilii wyróżnia jedyna taka płaska forma i okrągły kształt, podkreślające lekkość i delikatność pianek. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Zgodnie z dewizą marki - lekkość na okrągło!
Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym, eleganckim opakowaniem w modnych pastelowych barwach. To atrakcyjne i nowoczesne motywy zdobnicze, “szkatułkowa” forma otwarcia, aksamitne wykończenie oraz… niezwykle apetyczny wygląd! Nowy duet smakowy Królewskiego Mleczka nadaje się zatem idealnie jako prezent na każdą okazję.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza tworzenie doskonałych słodyczy o prostym składzie, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów. A wszystko to, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku i najwyższej jakości.
Królewskie Mleczko Śmietankowe Wawel - to lekkie i puszyste pianki o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie w nowej, śmietankowej odsłonie. Niezwykle lekkie i puszyste, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się w każdej niemal okazji - jako wyszukany dodatek do kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna przekąska - idealna o każdej porze dnia.
Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł
CH Focus z nową ofertą dla dzieci
Port Łódź ze Strefą Kibica
Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.