Pokochaj bujanie w śmietankowych obłokach
Królewskie Mleczko z Wawelu, czyli puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą, wzbogaciło się o nowy, królewski smak! Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe. A to oznacza jeszcze więcej lekkości i subtelnego aromatu. Chwila oderwania się od codzienności i beztroskiego bujania w obłokach jest teraz na wyciągnięcie ręki!
Nowa propozycja Wawelu przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom oryginalnych, wyjątkowych, rozpływających się w ustach słodyczy. Ten niezwykły duet śmietanki i wanilii wyróżnia jedyna taka płaska forma i okrągły kształt, podkreślające lekkość i delikatność pianek. Stylizowana litera “W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości i doskonałego smaku. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana, co ułatwia dzielenie się z innymi królewską chwilą zapomnienia. Zgodnie z dewizą marki - lekkość na okrągło!
Na półkach sklepów, produkt Wawelu kusi wzrok charakterystycznym, eleganckim opakowaniem w modnych pastelowych barwach. To atrakcyjne i nowoczesne motywy zdobnicze, “szkatułkowa” forma otwarcia, aksamitne wykończenie oraz… niezwykle apetyczny wygląd! Nowy duet smakowy Królewskiego Mleczka nadaje się zatem idealnie jako prezent na każdą okazję.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie słodkości z Wawelu, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza tworzenie doskonałych słodyczy o prostym składzie, bez zbędnych dodatków, substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów. A wszystko to, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku i najwyższej jakości.
Królewskie Mleczko Śmietankowe Wawel - to lekkie i puszyste pianki o subtelnym, pełnym smaku oraz delikatnym aromacie w nowej, śmietankowej odsłonie. Niezwykle lekkie i puszyste, oblane rozpływającą się w ustach ciemną czekoladą, przygotowaną według oryginalnych receptur. Wyśmienicie sprawdzą się w każdej niemal okazji - jako wyszukany dodatek do kawy lub herbaty, słodki poczęstunek w czasie spotkań z rodziną i znajomymi, a także codzienna przekąska - idealna o każdej porze dnia.
Sugerowana cena detaliczna: 16,90 zł
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.