Komunikaty PR

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu od Fanex

2023-06-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Do pobrania doc ( 0.07 MB )

Fanex – lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził na rynek nową polewę Smoczy Owoc z Yuzu – wyjątkową propozycję dla miłośników egzotycznej kuchni. Ten innowacyjny słodko-kwaśny produkt, stanowi fascynującą mieszankę smaków i kultur dalekiej Azji. Doskonale sprawdzi się nie tylko jako dodatek do deserów, lodów, naleśników, ciast i wielu innych wypieków, ale także do przełamywania smaku wytrawnych dań.

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to unikalne połączenie składników najwyższej jakości. Smak smoczego owocu czyli pitai, to nic innego jak eksplozja mixu trzech owoców: kiwi, gruszki i truskawki. Dodatek soku z yuzu dodaje wyjątkowej świeżości i delikatnej kwasowości. To wszystko składa się na oryginalny słodko-kwaśny smak produktu. Polewa ma półpłynną konsystencję, jest prawie przezroczysta  z widocznymi nasionami pitai – co dodaje jej wyjątkowego charakteru.

- Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to nie tylko doskonały dodatek do słodkich deserów, ale także wszechstronne narzędzie do kulinarnego eksperymentowania. Jej unikalny smak i aromat otwierają nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania w kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii i Szef Kuchni Fanex. -  Świetnie nadaje się do przygotowania wykwintnych sosów i glazur do mięs, jako dodatek do sałatek owocowych, a także do tworzenia egzotycznych koktajli i napojów. Myślę, że okaże się prawdziwym odkryciem dla amatorów kulinarnych eksperymentów, którzy chcą dodać swoim potrawom niepowtarzalnego smaku i odrobinę magii – dodaje.

  • Smoczy owoc, znany również jako pitaja, to egzotyczny owoc pochodzący z Ameryki Południowej (bardzo popularny także w Azji), o nietypowym wyglądzie. Jest bogaty w witaminy i minerały.
  • Yuzu, pochodzący z Azji Wschodniej, to owoc cytrusowy o unikalnym smaku, łączącym nuty cytrynowe, pomarańczowe i grejpfrutowe.
  • Połączenie smoczego owocu z yuzu w nowej polewie od Fanexu, tworzy fascynujące połączenie egzotycznych smaków i kultur.
  • Smoczy owoc i yuzu znajdują zastosowanie w kuchni na różne sposoby, od deserów po sosy i marynaty.
  • Produkt jest dostępny w opakowaniu jednostkowym o masie netto 1 kg, umieszczonym w wygodnym wiaderku.

Fanex, jako lider w produkcji sosów dla gastronomii, stale dąży do tworzenia innowacyjnych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzenie polewy Smoczy Owoc z Yuzu, jest kolejnym krokiem w poszerzaniu oferty i zaspokajaniu gustów i potrzeb klientów gastronomicznych oraz detalicznych.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.