Komunikaty PR

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu od Fanex

2023-06-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe@fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Do pobrania doc ( 0.07 MB )

Fanex – lider w produkcji sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził na rynek nową polewę Smoczy Owoc z Yuzu – wyjątkową propozycję dla miłośników egzotycznej kuchni. Ten innowacyjny słodko-kwaśny produkt, stanowi fascynującą mieszankę smaków i kultur dalekiej Azji. Doskonale sprawdzi się nie tylko jako dodatek do deserów, lodów, naleśników, ciast i wielu innych wypieków, ale także do przełamywania smaku wytrawnych dań.

Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to unikalne połączenie składników najwyższej jakości. Smak smoczego owocu czyli pitai, to nic innego jak eksplozja mixu trzech owoców: kiwi, gruszki i truskawki. Dodatek soku z yuzu dodaje wyjątkowej świeżości i delikatnej kwasowości. To wszystko składa się na oryginalny słodko-kwaśny smak produktu. Polewa ma półpłynną konsystencję, jest prawie przezroczysta  z widocznymi nasionami pitai – co dodaje jej wyjątkowego charakteru.

- Polewa Smoczy Owoc z Yuzu to nie tylko doskonały dodatek do słodkich deserów, ale także wszechstronne narzędzie do kulinarnego eksperymentowania. Jej unikalny smak i aromat otwierają nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania w kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii i Szef Kuchni Fanex. -  Świetnie nadaje się do przygotowania wykwintnych sosów i glazur do mięs, jako dodatek do sałatek owocowych, a także do tworzenia egzotycznych koktajli i napojów. Myślę, że okaże się prawdziwym odkryciem dla amatorów kulinarnych eksperymentów, którzy chcą dodać swoim potrawom niepowtarzalnego smaku i odrobinę magii – dodaje.

  • Smoczy owoc, znany również jako pitaja, to egzotyczny owoc pochodzący z Ameryki Południowej (bardzo popularny także w Azji), o nietypowym wyglądzie. Jest bogaty w witaminy i minerały.
  • Yuzu, pochodzący z Azji Wschodniej, to owoc cytrusowy o unikalnym smaku, łączącym nuty cytrynowe, pomarańczowe i grejpfrutowe.
  • Połączenie smoczego owocu z yuzu w nowej polewie od Fanexu, tworzy fascynujące połączenie egzotycznych smaków i kultur.
  • Smoczy owoc i yuzu znajdują zastosowanie w kuchni na różne sposoby, od deserów po sosy i marynaty.
  • Produkt jest dostępny w opakowaniu jednostkowym o masie netto 1 kg, umieszczonym w wygodnym wiaderku.

Fanex, jako lider w produkcji sosów dla gastronomii, stale dąży do tworzenia innowacyjnych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzenie polewy Smoczy Owoc z Yuzu, jest kolejnym krokiem w poszerzaniu oferty i zaspokajaniu gustów i potrzeb klientów gastronomicznych oraz detalicznych.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć