Polska premiera nowej na europejskim rynku marki wearable – Kieslect

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polski rynek wchodzi nowa marka urządzeń wearable – Kieslect. Polska jest pierwszym rynkiem europejskim, na którym dostępne są smartwatche tej firmy, a jej wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest 4cv Mobile. Produkty Kieslect dostępne są już w ponad 7,5 tys. punktów sprzedaży w 68 krajach świata, a liczba ich użytkowników przekroczyła 12 mln osób. Na polskim rynku dostępne są już pierwsze modele z portfolio marki: Lora 2 oraz KS Pro.
Smartwatch Kieslect Lora 2 ma baterię o pojemności 210 mAh, która po pełnym naładowaniu pozwala na 5 dni użytkowania urządzenia. Okrągła koperta wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, a wyświetlacz 1.3 cala ma rozdzielczość 360x360. Smartwatch wyróżnia nowoczesny design, pastelowe kolory oraz oryginalny, charakterystyczna dla urządzeń tej marki silikonowy pasek. Model Lora 2 jest już dostępny w cenie 437 zł w kolorach złotym, fioletowym oraz różowym.
Kieslect KS Pro posiada akumulator o pojemności 300 mAh, co umożliwia korzystanie z niego przez 7 dni na jednym ładowaniu. Jego prostokątna koperta jest wykonana z metalu, natomiast duży wyświetlacz o rozmiarze 2.01 cala ma rozdzielczość 410x502. Urządzenie posiada ochronę IP68, dzięki czemu jest odporne na działanie wody i pyłów, a dodatkowo możliwe jest używanie go niemal w każdych warunkach, także podczas uprawiania sportów wodnych. Model KS Pro w wersji ze srebrną kopertą oraz granatowym paskiem dostępny jest w cenie 592 zł.
Oba modele korzystają z komunikacji Bluetooth w standardzie 5.2, posiadają wiele trybów sportowych, m.in. tenis, jogę, bieganie i taniec oraz funkcję krokomierza. Dodatkowo smartwatche Kieslect wyposażono w narzędzia monitorowania podstawowych parametrów zdrowotnych oraz jakości i długości snu. Ekrany urządzeń zabezpieczone są szkłem hartowanym.
Według prognoz światowy rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Natomiast do 2027 roku osiągnie on wartość 84 mld dolarów.
O 4cv Mobile: Spółka 4cv już od 2001 r. z powodzeniem działa na rynku nowych technologii. 4cv Mobile jest również wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim deskorolek elektrycznych i akcesoriów renomowanej marki Kawasaki, Jeep i Fiat-500, jak również nawigacji uznanego niemieckiego producenta – firmy Becker. Spółka wprowadziła na polski rynek inteligentne zegarki marki BEMI i TicWatch. W zakresie obsługi posprzedażowej najważniejszym elementem aktywności firmy jest oficjalne centrum serwisowe Samsunga. Od 2020 roku firma 4cv Mobile jest również oficjalnym dystrybutorem produktów AGD hiszpańskiego producenta Cecotec, a od 2022 roku także sprzętu RTV marki Niceboy. Marki własne 4cv to Rider oraz Inoly.
www.4cv.pl

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.