Komunikaty PR

Ponadczasowość definicją luksusu, czyli nowa kampania marki Rhenium

2023-12-01  |  14:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, ekskluzywna marka z Poznania, namawia do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych, promując najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu

Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Tym samym firma promuje najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu. Działania promocyjne są realizowane poprzez kanały w mediach społecznościowych marki, a także współprace z influencerami. 

– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.

Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze. 

Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.