Komunikaty PR

Ponadczasowość definicją luksusu, czyli nowa kampania marki Rhenium

2023-12-01  |  14:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, ekskluzywna marka z Poznania, namawia do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych, promując najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu

Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Tym samym firma promuje najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu. Działania promocyjne są realizowane poprzez kanały w mediach społecznościowych marki, a także współprace z influencerami. 

– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.

Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze. 

Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka Biuro prasowe
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.