Komunikaty PR

Ponadczasowość definicją luksusu, czyli nowa kampania marki Rhenium

2023-12-01  |  14:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, ekskluzywna marka z Poznania, namawia do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych, promując najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu

Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Tym samym firma promuje najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu. Działania promocyjne są realizowane poprzez kanały w mediach społecznościowych marki, a także współprace z influencerami. 

– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.

Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze. 

Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.