Port Łódź zaprasza na Black Friday i Targi Projektantów

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami nadchodzi światowy dzień największych w roku wyprzedaży i rabatów – Black Friday (26 listopada), na który z niecierpliwością czekają wszyscy łowcy promocji. Warto tego dnia wybrać się na zakupy i uzupełnić garderobę o upatrzone wcześniej modowe perełki w zdecydowanie niższych cenach. W najbliższy piątek w Porcie Łódź na Klientów czekać będzie 150 sklepów i ponad 5 tysięcy miejsc parkingowych. Tego dnia Centrum będzie też czynne godzinę dłużej. To jednak nie koniec wydarzeń pod znakiem mody. Przez dwa dni – w piątek i sobotę (26 - 27 listopada) - Port Łódź gościć będzie w Atrium Targi Mody polskich projektantów.
Moda, biżuteria, perfumy, kosmetyki, odzież dla dzieci, elektronika i wyposażenie do domu – jeśli planujemy zakupy warto wybrać się na nie właśnie teraz, 26 listopada. Z myślą o Black Friday sklepy w Porcie Łódź przygotowały dla Klientów rabaty na asortyment sięgające nawet 50 – 70 proc. wyjściowej ceny! To idealna okazja do tego by uzupełnić lub wymienić ubrania w swojej szafie, a także zakupić prezenty świąteczne. Pamiętajmy jednak, że nasze zakupy, pomimo zdecydowanie niższych cen, powinny być dobrze przemyślane i dokonywane „z głową”, tak by nie gromadzić rzeczy niepotrzebnych lub jednosezonowych. Jak przygotować się na zakupowe szaleństwo jednocześnie zachowując zasady zrównoważonego rozwoju?
- Zakupy bez wątpienia cieszą i sprawiają radość, szczególnie gdy uda nam się upolować coś z naszej listy życzeń i to o wiele taniej. Co istotne, nie musimy rezygnować z zakupów by mieć zrównoważoną garderobę, warto po prostu wdrożyć w życie kilka zasad i robić zakupy mądrze. Uzupełniając swoją szafę przede wszystkim pamiętajmy by wybierać materiały dobre jakościowo, które posłużą nam na długie lata. Warto postawić też na ponadczasowe klasyczne propozycje, które będą nam pasować do wielu stylizacji i z łatwością połączymy je z innymi rzeczami w naszej garderobie. Kupujmy ubrania, w których dobrze się czujemy, wtedy z pewnością zostaną z nami na dłużej, a właśnie o to między innymi chodzi w zrównoważonym podejściu do mody – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
W związku z Black Friday Port Łódź otwarty będzie dłużej. W piątek 26 listopada Centrum zaprasza Klientów od godziny 10:00 do godziny 22:00. Z wybranymi promocjami i rabatami przygotowanymi przez sklepy
można zapoznać się na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/black-friday
Dla miłośników mody autorskiej Port Łódź przygotował na weekend dodatkową niespodziankę. W piątek oraz w sobotę (26 i 27 listopada) w Atrium Centrum odbędą się Targi Mody. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z ofertą zdolnych polskich projektantów. Na targach pojawią się też artyści wykonujący biżuterię i nietuzinkowe dodatki, będą również stoiska z naturalnymi kosmetykami oraz świecami. Lista wystawców dostępna jest na stronie Portu Łódź https://www.portlodz.pl/pl-pl/events/20211126_targi-mody

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.