Komunikaty PR

Port Łódź ze Strefą Kibica

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych w walce z najlepszymi drużynami Europy. Patio łódzkiego centrum handlowego stanie się sercem pulsującym w rytmie Euro 2024 – na wielkim ekranie kibice będą mogli śledzić każdy zwrot akcji, każdy strzał i każdą bramkę. Strefa Kibica będzie działać także w niedziele niehandlowe i po zamknięciu centrum, zgodnie z harmonogramem rozgrywek.

Strefa Kibica, którą stworzy Port Łódź dla wszystkich miłośników futbolu, powstanie na patio. To tutaj, na ekranie o wymiarach 5x3 metry, będzie można obejrzeć wszystkie turniejowe spotkania.

W dniach 16, 21 i 25 czerwca, kiedy nasi reprezentanci będą walczyć o zwycięstwo, atmosferę do czerwoności rozgrzeje konferansjer, dostępne będą biało-czerwone chorągiewki i farbki, by kibice mogli podkreślić barwy narodowe, nie zabraknie konkursów z atrakcyjnymi nagrodami m.in. oficjalnymi piłkami meczowymi czy szalikami i zabaw dla całych rodzin. Na miejscu będzie działać także strefa gastro.

Strefa Kibica w Porcie Łódź będzie nie tylko miejscem do wspólnego przeżywania sportowych emocji, ale również przestrzenią, w której będzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla wygody gości dodatkowe telewizory zostaną zamontowane w strefie restauracyjnej, aby nikt nie przegapił żadnego gola, nawet podczas posiłku.

Zapraszamy do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji. Strefa Kibica będzie czynna aż do 14 lipca – Port Łódź zaprasza wtedy na wielki finał o godz. 21.00, a każdy mecz Euro 2024, bez wyjątku, zostanie wyświetlony na żywo – nawet te rozgrywane w niedziele i po zmroku. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej. Nie przegapcie tej okazji, by poczuć ducha współzawodnictwa i wspólnie kibicować naszym!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.