Komunikaty PR

Port Łódź ze Strefą Kibica

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych w walce z najlepszymi drużynami Europy. Patio łódzkiego centrum handlowego stanie się sercem pulsującym w rytmie Euro 2024 – na wielkim ekranie kibice będą mogli śledzić każdy zwrot akcji, każdy strzał i każdą bramkę. Strefa Kibica będzie działać także w niedziele niehandlowe i po zamknięciu centrum, zgodnie z harmonogramem rozgrywek.

Strefa Kibica, którą stworzy Port Łódź dla wszystkich miłośników futbolu, powstanie na patio. To tutaj, na ekranie o wymiarach 5x3 metry, będzie można obejrzeć wszystkie turniejowe spotkania.

W dniach 16, 21 i 25 czerwca, kiedy nasi reprezentanci będą walczyć o zwycięstwo, atmosferę do czerwoności rozgrzeje konferansjer, dostępne będą biało-czerwone chorągiewki i farbki, by kibice mogli podkreślić barwy narodowe, nie zabraknie konkursów z atrakcyjnymi nagrodami m.in. oficjalnymi piłkami meczowymi czy szalikami i zabaw dla całych rodzin. Na miejscu będzie działać także strefa gastro.

Strefa Kibica w Porcie Łódź będzie nie tylko miejscem do wspólnego przeżywania sportowych emocji, ale również przestrzenią, w której będzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla wygody gości dodatkowe telewizory zostaną zamontowane w strefie restauracyjnej, aby nikt nie przegapił żadnego gola, nawet podczas posiłku.

Zapraszamy do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji. Strefa Kibica będzie czynna aż do 14 lipca – Port Łódź zaprasza wtedy na wielki finał o godz. 21.00, a każdy mecz Euro 2024, bez wyjątku, zostanie wyświetlony na żywo – nawet te rozgrywane w niedziele i po zmroku. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej. Nie przegapcie tej okazji, by poczuć ducha współzawodnictwa i wspólnie kibicować naszym!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.