Komunikaty PR

Port Łódź ze Strefą Kibica

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych w walce z najlepszymi drużynami Europy. Patio łódzkiego centrum handlowego stanie się sercem pulsującym w rytmie Euro 2024 – na wielkim ekranie kibice będą mogli śledzić każdy zwrot akcji, każdy strzał i każdą bramkę. Strefa Kibica będzie działać także w niedziele niehandlowe i po zamknięciu centrum, zgodnie z harmonogramem rozgrywek.

Strefa Kibica, którą stworzy Port Łódź dla wszystkich miłośników futbolu, powstanie na patio. To tutaj, na ekranie o wymiarach 5x3 metry, będzie można obejrzeć wszystkie turniejowe spotkania.

W dniach 16, 21 i 25 czerwca, kiedy nasi reprezentanci będą walczyć o zwycięstwo, atmosferę do czerwoności rozgrzeje konferansjer, dostępne będą biało-czerwone chorągiewki i farbki, by kibice mogli podkreślić barwy narodowe, nie zabraknie konkursów z atrakcyjnymi nagrodami m.in. oficjalnymi piłkami meczowymi czy szalikami i zabaw dla całych rodzin. Na miejscu będzie działać także strefa gastro.

Strefa Kibica w Porcie Łódź będzie nie tylko miejscem do wspólnego przeżywania sportowych emocji, ale również przestrzenią, w której będzie można spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Dla wygody gości dodatkowe telewizory zostaną zamontowane w strefie restauracyjnej, aby nikt nie przegapił żadnego gola, nawet podczas posiłku.

Zapraszamy do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji. Strefa Kibica będzie czynna aż do 14 lipca – Port Łódź zaprasza wtedy na wielki finał o godz. 21.00, a każdy mecz Euro 2024, bez wyjątku, zostanie wyświetlony na żywo – nawet te rozgrywane w niedziele i po zmroku. Pełny harmonogram dostępny jest poniżej. Nie przegapcie tej okazji, by poczuć ducha współzawodnictwa i wspólnie kibicować naszym!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.